Magna, shadow czy virago? (trochę długie)

Data: 2010-07-28 09:36:48
Autor: (pj)
Magna, shadow czy virago? (trochę długie)
W dniu 2010-07-28 07:50, makak pisze:
witam
podchodzę do kupna czegoś na kształt ww modeli i mam dylemat który?
[...]
wszystkie rady i informacje mile widziane

Heh, jakbym siebie pamietał sprzed ca. 10 lat... ;-)

Wtedy padło na Intrudera VS800, i jeśli chodzi o "czoperowego stajla" to lepszego moto IMHO nie znajdziesz (przednie koło szprychowe 21"!). A nawet pasażerke (zwłaszcza po modyfikacjach) dosyc wygodnie przewieziesz. No chyba, ze Intruder 1400, ale tego (powyzej lytra) sie boisz... :-P Ja wtedy tez sie balem... hi hi...

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Data: 2010-07-28 11:54:07
Autor: Kryhu
Magna, shadow czy virago? (trochę długie)
W dniu 7/28/10 9:36 AM, (pj) pisze:

Hej

nawet pasażerke (zwłaszcza po modyfikacjach) dosyc wygodnie
przewieziesz.

O, wreszcie coś nowego, a nie tylko te motury.
Powiedz coś więcej o tych modyfikacjach pasażerek ;)
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2010-07-28 16:39:48
Autor: (pj)
W dniu 2010-07-28 11:54, Kryhu pisze:

Powiedz coś więcej o tych modyfikacjach pasażerek ;)

A co tu wiele pisać? Empirycznie i organoleptycznie sie modyfikuje.. ;-)

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Magna, shadow czy virago? (trochę długie)