Magna, shadow czy virago? (trochę długie)

Data: 2010-07-28 16:08:17
Autor: Ivam
Magna, shadow czy virago? (trochę długie)
Użytkownik "makak" <maka88@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i2ogf7$kb6$1@news.task.gda.pl...
witam
podchodzę do kupna czegoś na kształt ww modeli i mam dylemat który?
(...)
mam 185cm; jazda raczej krótkie trasy, dojazd do roboty czasem na wieś do 100km, ale 2 osoby,

Bida panie, bida... Serio: idz za rada Kefira. Shadow i virago sa zdecydowanie male. Na magnie nie mialem okazji siedzec, wiec nic nie powiem. Wez se jakiegos UJM'a, pojezdzij i jak bedziesz dalej chcial isc w tym kierunku co teraz i dalej z pasazerem, to wtedy kupisz cos powyzej litra (bez strachu, ze ciezkie). Bedzie odpowiednio duze, a silnik na tyle elastyczny, zeby pasazer nie sprawial problemu.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-07-28 18:53:53
Autor: Szymon Machel

Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości

Bida panie, bida... Serio: idz za rada Kefira. Shadow i virago sa zdecydowanie male.

Eee, a taka Ąda 1100 z kardankiem może być całkiem, całkiem na chłopa :-)

Szymon

Data: 2010-07-28 19:12:18
Autor: Ivam
Użytkownik "Szymon Machel" <smachel@EEE.interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c506098$0$19173$65785112@news.neostrada.pl...
Eee, a taka Ąda 1100 z kardankiem może być całkiem, całkiem na chłopa :-)

Mialem na mysli ta mala. A tak BTW to moze byc i fajna, pasujaca rozmiarem, ale dla poczatkujacego zwyczajnie zbyt ciezka.

A mocy nie ma sie co bac - kwestia jej oddawania, dlatego nie patrzylbym na suche dane takie jak np. od 0 do 100.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-07-28 20:01:02
Autor: Szymon Machel
[...]

Ma dość nisko środek ciężkości więc ten ciężar nie taki straszny.
Na centralkę nie będzie stawiał :) Do ziemi niedaleko.
Jak miałbym coś w tym guście nabyć to to.
A jestem początkującym motonitą (trochę starszym ale ...)
Mam XJ900 (jako pierwsze). Siadłem na Szedołkę kumpla
(tylko mniejszą) to jakoś lekko się zrobiło :-)

Szymon

Data: 2010-07-28 22:58:26
Autor: Ivam
Użytkownik "Szymon Machel" <smachel@EEE.interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c50704f$0$19184$65785112@news.neostrada.pl...
A jestem początkującym motonitą (trochę starszym ale ...)
Mam XJ900 (jako pierwsze). Siadłem na Szedołkę kumpla
(tylko mniejszą) to jakoś lekko się zrobiło :-)

Dwie sprawy, ktore powoduja takie wrazenie: wieksza xj'tka i mniejsza shadowka;)

XJ'tka 900 to 240kg na sucho... shadow 600 wazy 200, a 750 - 230, a 1100 juz 300. Juz wiesz skad tak lekko Ci sie zrobilo?

Nie polece duzej xj'ty, kilofazera, litrowej sv'ki czy bandziora 1200 na pierwsze, za to mniejsze odpowiedniki tych maszyn - tak (moze z malym zastrzezeniem do b6-mi nie przypadl do gustu w ogole).

Widze teraz ranking jakis na dole stronki na bikez.com "Rating sample for this *** bike". Wyniki ciekawe;)
- FZS 600 ~93
- XJ 900 ~54
- B6 ~76
- XJ 600 ~63
- SV 600 ~88
- Shadow 600 ~42
- Shadow 750 ~86
- Shadow 1100 ~72

Im wyzsza liczba tym lepiej - skala od 0 do 100

Wyszloby, ze kiepsko trafiles z ta XJ'ta ;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-07-29 08:51:44
Autor: Szymon Machel
Magna, shadow czy virago? (trochę długie)

Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości

Wyszloby, ze kiepsko trafiles z ta XJ'ta ;)

Musiałem: >120kg wiele wyjaśnia :-)
Ale po przejechaniu 2 tysięcy twierdzę, że to był
dobry strzał. Potrzebuję motoru do dalszych jazd.
Następny (jeśli będzie) to FJR :)

Szymon

Data: 2010-07-29 01:04:33
Autor: Kefir
Magna, shadow czy virago? (trochę długie)
Elou!
On Jul 29, 8:51 am, "Szymon Machel" <smac...@EEE.interia.pl> wrote:
> [...]

Musiałem: >120kg wiele wyjaśnia :-)
Ale po przejechaniu 2 tysięcy twierdzę, że to był
dobry strzał. Potrzebuję motoru do dalszych jazd.

Nono, tylko w miedzyczasie nie zapomnij nauczyc sie jezdzic zanim brak
umiejetnosci sie zemsci.
Najlepszego.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955/XT660X

Data: 2010-07-29 08:27:39
Autor: AZ
On 2010-07-29, Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com> wrote:

[...]

Mnie tam podobnie straszyles, ale napewno ma to jakis sens. Chociaz akurat
w moim przypadku podzialalo mocno na mnie R1 z FAQ i to co spotkalo innych
na moich oczach na drodze. Peclo juz ponad 40kkm ale swoje wrazenia opisze zapewne w zimie bo teraz to trzeba jezdzic poki pogoda jest...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-29 17:50:43
Autor: Szymon Machel

Użytkownik "Kefir" <artur.gwizdowski@gmail.com> napisał w wiadomości

Nono, tylko w miedzyczasie nie zapomnij nauczyc sie jezdzic zanim brak
umiejetnosci sie zemsci.
Najlepszego.

Staram się cały czas. Ale na motongu nie tylko brak umiejętności
może się przytrafić :(
A w zasadzie to po czym poznać się, że umie się już jeździć? :)
Bo po mojemu to nigdy nie da się tego stwierdzić.
Jeżeli kiedyś zdarzy mi się stwierdzić, że już wszystko umiem
to zastanowię się na zakończeniem tej przygody.

Szymon

Data: 2010-07-30 06:12:04
Autor: AZ
Magna, shadow czy virago? (trochĂŞ dÂługie)
On 2010-07-29, Szymon Machel <smachel@EEE.interia.pl> wrote:

Staram siĂŞ caÂły czas. Ale na motongu nie tylko brak umiejĂŞtnoÂści
moÂże siĂŞ przytrafiĂŚ :(
A wlasnie chyba tylko to. Jedna z najwazniejszych umiejetnosci jest
przewidywanie tego co zrobi inni uzytkownik drogi.
A w zasadzie to po czym poznaĂŚ siĂŞ, Âże umie siĂŞ juÂż jeÂździĂŚ? :)
Bo po mojemu to nigdy nie da siĂŞ tego stwierdziĂŚ.
Otoz to.
JeÂżeli kiedyÂś zdarzy mi siĂŞ stwierdziĂŚ, Âże juÂż wszystko umiem
to zastanowiĂŞ siĂŞ na zakoĂączeniem tej przygody.

No i obys tak nigdy nie stwierdzil :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-08-05 18:51:23
Autor: Szymon Machel
Magna, shadow czy virago? (troche d3ugie)
Uzupełniając: Wczoraj przejechałem kilkanaście kilometrów VTX1800.
I nie wiem co powiedzieć. Chyba bym się nie przesiadł z XJ900.
Wielkie, manewrowość mniejsza (ale się da), całkiem inne oddawanie
mocy (której chyba nie brakuje), hamulców niet (ciekawe co powiedzieliby
ci, którzy twierdzą, że XJ900 nie ma hamulców:).
Właściciel twierdzi, że wygodniejsze (jechał na moim). Objechał tym
Bałtyk dookoła i zadowolony.
Co myślicie warto zmieniać (za jakiś czas) zapatrywania i zamiast FJR
nabyć cruisera (tylko dużego - małe są nieteges dla początkującego)?

Szymon

Data: 2010-08-06 07:56:30
Autor:
Magna, shadow czy virago? (troche dlugie)
Objechał tym Bałtyk dookoła

caly czas po plazy ?!  ;)  MSPANC

--
pozdr
janku

--

Magna, shadow czy virago? (trochę długie)