Magnacarta - nowa KK w Aliorze

Data: 2009-11-10 15:12:43
Autor: Thomas
Magnacarta - nowa KK w Aliorze
Data: 2009-11-10 15:18:21
Autor: szczurwa
Magnacarta - nowa KK w Aliorze
On 10 Lis, 15:12, "Thomas" <tho...@nospam.com> wrote:
http://www.pauf.pl/default1.asp?nodeid=572

http://www.pauf.pl/pdf/Regulamin_karty_kredytowej_Magnacarta.pdf

http://www.pauf.pl/pdf/Zasady_Programu_Premiowego_Magnacarta.pdf

Wizerunek ¶wietny.

Magna Charta to nazwa historyczna oraz wydarzenie bed±ce kamieniem
milowym rozwoju zachodniej cywilizacji. Uważam zapożyczenie tej
instytucji do celów merkantylnych przez jaki¶ ¶mieszny banczek za
swego rodzaju ¶więtokradztwo.

Data: 2009-11-10 16:34:06
Autor: Titus Atomicus
In article <hdbscr$1isr$1@opal.icpnet.pl>, "Thomas" <thomas@nospam.com> wrote:

http://www.pauf.pl/default1.asp?nodeid=572

http://www.pauf.pl/pdf/Regulamin_karty_kredytowej_Magnacarta.pdf

http://www.pauf.pl/pdf/Zasady_Programu_Premiowego_Magnacarta.pdf

Wizerunek ¶wietny.

No ja wlasnie tg pomyslu do konca nie rozumiem.

Tzn. rozumiem, ze fajna nazwa, znowu (po melonikach) nawiazanie do Anglii, kolebki wspolczesnej bankowosci.
Tylko ze Magna Carta to rok 1215 (http://pl.wikipedia.org/wiki/Magna_Charta_Libertatum)
A rycerz na karcie to polski husarz z konca 17w.

TA

Data: 2009-11-10 17:42:24
Autor: Adam S.
[...]

Chyba niepotrzebnie odwołujesz się do Anglii. Po prostu przetłumacz na Wielk± Kartę (Kredytow±)

pozd
as

Data: 2009-11-10 19:53:17
Autor: Titus Atomicus
Magnacarta - nowa KK w Aliorze
In article <hdc5lh$qj3$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 "Adam S." <drakan@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> A rycerz na karcie to polski husarz z konca 17w.

Chyba niepotrzebnie odwołujesz się do Anglii. Po prostu przetłumacz na Wielk± Kartę (Kredytow±)

Ale to jest jedyne skojarzenie.
Sadze ze pomyslodawcy (copywriterzy) to wlasnie mieli na mysli.

TA

Data: 2009-11-10 11:15:35
Autor: BK
On 10 Lis, 19:53, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article <hdc5lh$qj...@nemesis.news.neostrada.pl>,
 "Adam S." <dra...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Wielk± Kartę (Kredytow±)

Ale to jest jedyne skojarzenie.
Sadze ze pomyslodawcy (copywriterzy) to wlasnie mieli na mysli.

Ja mysle, ze istotne jest tez to, ze bardziej jest to projekt PAUF dla
klientow PAUF, a Alior obsluguje go od strony bankowej. Nie jest to
produkt Aliora [na karcie nawet brak loga banku] - wiec skojarzenia
meloniki Aliora -> magnacarta to moze troche daleko idace ;)

Data: 2009-11-10 17:17:06
Autor: Bogdan B.
Thomas pisze:
http://www.pauf.pl/default1.asp?nodeid=572

http://www.pauf.pl/pdf/Regulamin_karty_kredytowej_Magnacarta.pdf

http://www.pauf.pl/pdf/Zasady_Programu_Premiowego_Magnacarta.pdf

Wizerunek świetny.

Za to program premiowy pokręcony:

"1 Punkt Premiowy przyznawany jest za każde pełne 100 zł danej Transakcji." - czyli dla płatności poniżej 100 zł nic?

"Sklep Spożywczy – sklep posiadający jeden z następujących kodów Merchanta (Merchant Category Code): 5309, 5310, 5311, 5331, 5399, 5411, 5422, 5441, 5462 lub 5499" - jak mam to sprawdzić?

"Zgromadzone punkty zamienne sÄ… na nagrody. Katalog nagrĂłd znajduje siÄ™ na stronie internetowej, pod adresem www.magnacarta.pl." - nie odnaleziono serwera.

Data: 2009-11-10 17:45:28
Autor: Adam S.
[...]

Myślałem że na swistku z terminala ale chyba nie .
A na razie z tego
http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/wlasna_dzialalnosc/mcc_cash_back_kb.pdf

pozd
as