Magnes na szprychę

Data: 2019-04-25 21:31:04
Autor: ToMasz
Magnes na szprychę
W dniu 25.04.2019 o 20:32, Cavallino pisze:
Odległość między szprychą a widełkami to ok 3 cm.
Mam zamocowany licznik, ale nie działa - właśnie przez 2 cm odstęp między magnesem a czujnikiem.
Czy są magnesy, które wystają na np. 2 cm od szprychy?
Względni o większej mocy, która da zadziałać czujnikowi oddalonemu o 2 cm od magnesu?

Jeśli tak - to jak i gdzie tego szukać, nie widzę tego typu opisów przy magnesach.

Z góry dzięki za pomoc.
każdy większy neodymowy. mozesz wydłubać z twardego dysku, roweru magnetycznego itp. ale estetycznie raczej tego nie zamontujesz. Może do wentylk rurką termokurczliwą? Bo z takim neodymkiem wspomniane 3cm to pikuś. (jak nie zapomnę - sprawdzę jutro z jakiej odległości działa)

ToMasz

Data: 2019-04-26 06:42:43
Autor: Cavallino
Magnes na szprychę
W dniu 25-04-2019 o 21:31, ToMasz pisze:
[...]

Czyli coś takiego?

https://allegro.pl/oferta/magnes-kadencji-sigma-sport-00166-do-osi-pedalu-7918458430

lub lepiej :
https://allegro.pl/oferta/magnes-na-szpryche-sigma-sport-00165-7918458398

Data: 2019-04-26 07:04:36
Autor: ń
Magnes na szprychę
Data: 2019-04-26 07:29:13
Autor: Cavallino
Magnes na szprychę
W dniu 26-04-2019 o 07:04, ń pisze:
Raczej takiego:
https://allegro.pl/oferta/sigma-power-magnet-mocny-magnes-na-szpryche-00430-7785672633

Ten nie ma informacji, ze jest neodymowy.

Data: 2019-04-26 08:23:01
Autor: cyklista
Magnes na szprychę
Cavallino pisze:
W dniu 26-04-2019 o 07:04, ń pisze:
Raczej takiego:
https://allegro.pl/oferta/sigma-power-magnet-mocny-magnes-na-szpryche-00430-7785672633

Ten nie ma informacji, ze jest neodymowy.

i działanie do 2 cm też nie powala

-- -

Data: 2019-04-27 13:06:16
Autor: ToMasz
Magnes na szprychę
[...]

a jednak się przeliczyłem. 2.5cm pryzmatyczny magnes, łapie z maks -2.5cm. co ciekawe zasięg jest zdecydowanie większy, gdy magnes jest wyżej niż czujnik. bezpieczna dległość, żeby pewnie działało to 2cm.
ToMasz

Magnes na szprychę