Magnesy neodymowe

Data: 2011-06-13 16:11:44
Autor: kamil
Magnesy neodymowe
On 13/06/2011 16:03, jerzy.n wrote:
Takie wła¶nie cuda z poparciem biura patentowego oferuj± niektórzy
sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na
wlocie powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do
forum, ktos "trenował " takie cuda ?

Założyłem komplet magnetyzerów do swojego Passata TDI rocznik '91. Efekty czuć dopiero po kilkuset przejechanych kilometrach (pewnie wszystkie rury musz± się namagnesować), ale z czasem silnik zacz±ł o wiele żwawiej wkręcać się na obroty, znikn±ł nieprzyjemny klekot i zacz±ł brać mniej oleju. Najważniejsze w sumie spalanie, spadło o jakie¶ 0.5l/100km w trasie i ponad litr w mie¶cie (¶rednia na dystansie kilku tysięcy km).

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-13 15:37:20
Autor: Rafał Grzelak
Magnesy neodymowe
kamil wrote:

[...]

Slabo.
U mnie silnik zaczal sam produkowac paliwo. Co 300km musze zatrzymywac
sie i spuszczac je z baku, bo jak sie zacznie przelewac, to moze byc
niebeziecznie.

Aha - no i radio zaczelo lepiej zbierac, ale nie jestem pewien czy to
przez to.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-06-13 18:05:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Magnesy neodymowe
W dniu 2011-06-13 17:37, Rafał Grzelak pisze:
kamil wrote:

Założyłem komplet magnetyzerów do swojego Passata TDI rocznik '91.
Efekty czuć dopiero po kilkuset przejechanych kilometrach (pewnie
wszystkie rury muszą się namagnesować), ale z czasem silnik zaczął o
wiele żwawiej wkręcać się na obroty, zniknął nieprzyjemny klekot i
zaczął brać mniej oleju. Najważniejsze w sumie spalanie, spadło o
jakieś 0.5l/100km w trasie i ponad litr w mieście (średnia na
[...]

Pamiętaj o akcyzie gdybyś chciał je sprzedawać.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-13 17:32:43
Autor: Rafał Grzelak
Magnesy neodymowe
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

> [...]
> zatrzymywac sie i spuszczac je z baku, bo jak sie zacznie
> przelewac, to moze byc niebeziecznie.

Pamiętaj o akcyzie gdybyś chciał je sprzedawać.

Ciiiiiii... ;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-06-13 16:13:56
Autor: kamil
Magnesy neodymowe
On 13/06/2011 16:11, kamil wrote:
[...]

Jeszcze tylko dodam, żeby unikać różnych lewych handlarzy, którzy sprzedaj± nieopatentowane magnesy bez certyfikatów! Znajomy chciał tak oszczędzić i żadnej różnicy nie poczuł z tymi słabymi, dlatego jak kupować, to tylko od sprawdzonego Super Sprzedawcy!

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-13 16:17:24
Autor: kamil
Magnesy neodymowe
On 13/06/2011 16:16, Olo wrote:
[...]

No mocy niestety nie przybyło, ale w sumie trzeba by na hamowni sprawdzić..

;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-13 18:15:48
Autor: Myjk
Magnesy neodymowe
Mon, 13 Jun 2011 16:17:24 +0100, kamil
 ale w sumie trzeba by na hamowni sprawdzić

Na chamowni chyba...

--
Pozdor
Myjk

Data: 2011-06-13 21:20:20
Autor: Czarek Daniluk
Magnesy neodymowe
W dniu 2011-06-13 18:15, Myjk pisze:
Mon, 13 Jun 2011 16:17:24 +0100, kamil

  ale w sumie trzeba by na hamowni sprawdzić

Na chamowni chyba...

Za to mocz może i przybył ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-06-13 22:15:59
Autor: to
Magnesy neodymowe
begin Czarek Daniluk
Za to mocz może i przybył ;)

A klocki wypadły?

Data: 2011-06-13 17:17:24
Autor: Bydlę
Magnesy neodymowe
On 2011-06-13 17:13:56 +0200, kamil <spam@spam.com> said:

[...]

Już nie ma SS na Allegro.
To raz.

On 13/06/2011 16:03, jerzy.n wrote:
dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na
wlocie powietrza,

A dwa - trzeba pilnować, by neodym nie przyci±gn±ł całego powietrza w domu, bo się można udusić.

--
Bydlę

Data: 2011-06-13 17:30:37
Autor: BrunoJ
Magnesy neodymowe
Bydlę <pan.bydle@gmail.com> napisał(a):

A dwa - trzeba pilnować, by neodym nie przyci±gn±ł całego powietrza w domu, bo się można udusić.

nalezy dodatkowy zestaw zalozyc na (odpowiednio) tarcze i klocki, wtedy skraca
sie droga hamowania. Slyszalem tez ze zamontowanie neodymow powoduje
przeklamania nawigacji (pokazuje ze jedziesz po chodniku).

--
pozdr
BrunoJ

Data: 2011-06-13 23:11:06
Autor: Przemysław Czaja
Magnesy neodymowe

Użytkownik " BrunoJ"

nalezy dodatkowy zestaw zalozyc na (odpowiednio) tarcze i klocki, wtedy skraca
sie droga hamowania.

Który¶ z superpoci±gów, nie pamiętam który, hamuje za pomoc± pola elektromagnetycznego.

Data: 2011-06-13 21:10:40
Autor: Pszemol
Magnesy neodymowe
"Przemyslaw Czaja" <przempo@poczta.fm> wrote in message news:it5uuj$rv2$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik " BrunoJ"

nalezy dodatkowy zestaw zalozyc na (odpowiednio) tarcze i klocki, wtedy skraca
sie droga hamowania.

Który¶ z superpoci±gów, nie pamiętam który, hamuje za pomoc± pola elektromagnetycznego.

I co to ma do rzeczy, Przemku?

Data: 2011-06-14 21:56:25
Autor: Przemysław Czaja
Magnesy neodymowe

Użytkownik "Pszemol"

[...]

:)

My¶lałem, że BrunoJ ironizuje (chyba słusznie), dlatego wyja¶niłem, że istniej± skuteczne metody hamowania oparte o magnesy o ile czego¶ nie przekręciłem to ten poci±g mogł zahamować tylko z użyciem takich hamulców, żadne konwencjonalne rozwi±zania nie dawały rady, dlatego może i wpływ neodymów na układ paliwowy jest żaden, jednak w układach hamulcowych okazuje się bardzo skuteczny.

Pozdrówki

Data: 2011-06-15 12:04:05
Autor: Ghost
Magnesy neodymowe

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:it8eun$f9f$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Neodymowe?

[...]

Faktycznie Tobie sie zdaje, ze hamulce sa na neodymowych.

Data: 2011-06-15 14:26:30
Autor: Przemysław Czaja
Magnesy neodymowe

Użytkownik "Ghost"

[...]

Jak kto się zechce przypierdolić, to widać można do wszystkiego

Pozdrówki

Data: 2011-06-15 23:38:05
Autor: Ghost
Magnesy neodymowe

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:ita8v4$gt5$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Ghost"

[...]

Co zrobic?

Data: 2011-06-14 09:25:48
Autor: Ghost
Magnesy neodymowe

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:it5uuj$rv2$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik " BrunoJ"

nalezy dodatkowy zestaw zalozyc na (odpowiednio) tarcze i klocki, wtedy skraca
sie droga hamowania.

Który¶ z superpoci±gów, nie pamiętam który, hamuje za pomoc± pola elektromagnetycznego.

prius.

Data: 2011-06-14 13:55:45
Autor: Myjk
Magnesy neodymowe
Tue, 14 Jun 2011 09:25:48 +0200, Ghost
Któryś z superpociągów, nie pamiętam który, hamuje za pomocą pola elektromagnetycznego.

prius.

Prius sam skręca jak się wsytawi rękę przez okno. ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-14 14:31:31
Autor: Ghost
Magnesy neodymowe

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:1dkiwpl4vg1q8.dlgmyjk.org...
[...]

Ale lokiec czy cala dlon?

Data: 2011-06-14 14:06:54
Autor: A.K.
Magnesy neodymowe
Dnia Mon, 13 Jun 2011 23:11:06 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

Który¶ z superpoci±gów, nie pamiętam który, hamuje za pomoc± pola elektromagnetycznego.

Hamulec szynowy w większo¶ci tramwajów (pl).

A.K. - Ruda ¦l±ska
Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

Data: 2011-06-14 15:35:50
Autor: Massai
Magnesy neodymowe
A.K. wrote:

Dnia Mon, 13 Jun 2011 23:11:06 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

> Który¶ z superpoci±gów, nie pamiętam który, hamuje za pomoc± pola > elektromagnetycznego.

Hamulec szynowy w większo¶ci tramwajów (pl).

Eeeee, w hamulcu szynowym masz tylko docisk elektromagnetyczny, samo
hamowanie jest normalnie, tarciem.

Takowy też zdarza się w co większych ci±gnikach siodłowych - na wale.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-13 17:35:28
Autor: Michał Gut
Magnesy neodymowe
ty na serio czy jaja sobie robisz z niego?

Data: 2011-06-13 16:47:15
Autor: kamil
Magnesy neodymowe
On 13/06/2011 16:35, Michał Gut wrote:
ty na serio czy jaja sobie robisz z niego?

Jasne że serio, tylko z tym spalaniem dopiero teraz przypomniałem sobie, że w tym samym czasie dopompowałem opony specjaln± mieszank± azotu z dodatkiem 21% tlenu. Oponiarz mówił, że to może poprawić spalanie więc nie dam głowy czy to dzięki magnetyzerom..

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-13 18:07:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Magnesy neodymowe
W dniu 2011-06-13 17:47, kamil pisze:
On 13/06/2011 16:35, Michał Gut wrote:
ty na serio czy jaja sobie robisz z niego?

Jasne że serio, tylko z tym spalaniem dopiero teraz przypomniałem sobie,
że w tym samym czasie dopompowałem opony specjalną mieszanką azotu z
dodatkiem 21% tlenu.

A przed napełnieniem opon tą mieszanką, umieściłeś koła w komorze próżniowej i odessałeś dotychczasową zawartość gazów ciężkich?
Aaaa, sorry - teraz doczytałem, że tylko DOpompowałeś. Więc masz oponiarza-kaszaniarza niestety.

Data: 2011-06-14 11:16:12
Autor: Arek
Magnesy neodymowe
[...]

LOL, zawsze najśmieszniejsze w żarcie jest to, jak ktoś nie załapie i robi z siebie młotka:)

A.

Data: 2011-06-14 14:36:31
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Magnesy neodymowe
[...]