Magnesy neodymowe

Data: 2011-06-13 17:56:01
Autor: Alpin
Magnesy neodymowe
W dniu 2011-06-13 17:03, jerzy.n pisze:
Takie właśnie cuda z poparciem biura patentowego oferują niektórzy
sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na
wlocie powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do
forum, ktos "trenował " takie cuda ?

Spalanie spada i to znacznie, ale trzeba jechać cholernie blisko poprzedzającego pojazdu, aby był w zasięgu pola magnetycznego naszego neodyma. Za ciężarówkami jeszcze lepiej, byle nie z aluminiową budą.

Pozdrawiam,
Alpin

Data: 2011-06-13 17:02:55
Autor: kamil