Magnesy neodymowe

Data: 2011-06-14 12:30:21
Autor: z
Magnesy neodymowe
jerzy.n pisze:
Takie właśnie cuda z poparciem biura patentowego oferują niektórzy sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów  które trzeba  zamocować na wlocie powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do forum, ktos "trenował " takie cuda ?

To już teraz wiem po co starsza pani na giełdzie samochodowej stoi i sprzedaje magnesy.
Ja sobie jeden kupiłem bo mi był potrzebny do przetestowania magnetycznej farby położonej na ścianie w pokoju dziecka (zwykłe magnesy wymiękają).
Za tydzień pojadę kupić większą ilość.
Ale się będą ludziska dziwić że ktoś to kupuje :-)

Data: 2011-06-14 06:52:56
Autor: Pszemol
Magnesy neodymowe
"z" <zch280672@gazeta.pl> wrote in message news:it7d7v$7ie$1inews.gazeta.pl...
jerzy.n pisze:
[...]

:-)

A czemu masz w pokoju dziecka na ścianie magnetyczną farbę?
Symulujesz drzwi do lodówki?

Data: 2011-06-14 13:21:13
Autor: kamil
Magnesy neodymowe
jerzy.n pisze:
[...]

Po prostu namagnetyzowane dziecko zostawia ładniej pachnące niespodzianki w pieluchach dzięki odpowiedniemu ułożeniu atomów w jelicie grubym.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-15 00:03:57
Autor: Yogi\(n\)
Magnesy neodymowe
Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:it7d7v$7ie$1inews.gazeta.pl...
jerzy.n pisze:
Za tydzień pojadę kupić większą ilość.
Ale się będą ludziska dziwić że ktoś to kupuje :-)

A nie masz jakiegoś złomu komouterowego w domu? Po rozkręcenu kilku starych twerdzieli będziesz miał zapas na kilka ścian.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-06-15 06:50:46
Autor: z
Magnesy neodymowe
Yogi(n) pisze:

A nie masz jakiegoś złomu komouterowego w domu? Po rozkręcenu kilku starych twerdzieli będziesz miał zapas na kilka ścian.

Mam się zdziwić czy roześmiać :-)

Data: 2011-06-15 16:34:50
Autor: Yogi\(n\)
Magnesy neodymowe
Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:it9dn6$27a$1inews.gazeta.pl...
Yogi(n) pisze:

A nie masz jakiegoś złomu komouterowego w domu? Po rozkręcenu kilku starych twerdzieli będziesz miał zapas na kilka ścian.

Mam się zdziwić czy roześmiać :-)

Nie wiem, to już zależy od Twojej woli. Ja używam magnesów neodymowych, wykręconych z twardych dysków do mocowania paru rzeczy na blasze (w garażu). Trzymają naprawdę mocno. Ty możesz się roześmiać.

Data: 2011-06-15 20:19:12
Autor: z
Magnesy neodymowe
Yogi(n) pisze:

Nie wiem, to już zależy od Twojej woli. Ja używam magnesów neodymowych, wykręconych z twardych dysków do mocowania paru rzeczy na blasze (w garażu). Trzymają naprawdę mocno. Ty możesz się roześmiać.

No to pora się zdziwić :-)
Tych magnesów to w twardzielu gdzie szukać?
Czy w bardzo starych dyskach (130Mega) też są?

Data: 2011-06-15 21:39:30
Autor: Yogi\(n\)
Magnesy neodymowe

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itat31$ekv$1inews.gazeta.pl...
Yogi(n) pisze:

[...]

http://www.reuk.co.uk/Hard-Disk-Drive-Magnets-For-Wind-Turbines.htm
są;-)

Data: 2011-07-07 11:58:37
Autor: z
Magnesy neodymowe
Yogi(n) pisze:

Czy w bardzo starych dyskach (130Mega) też są?
http://www.reuk.co.uk/Hard-Disk-Drive-Magnets-For-Wind-Turbines.htm
są;-)

Faktycznie są :-)
Tylko że w formie cienkiego płaskownika.
Dziecko pobawiło się trochę dwoma sztukami i w rękach się połamały zostawiając ostre krawędzie :-(

Magnesy neodymowe