Magnetyczna antena cb i lakier

Data: 2014-06-27 19:49:36
Autor: MichaelData®
Magnetyczna antena cb i lakier
Sebastian Biały wydumał(a) w news:lokab6$bhk$1node1.news.atman.pl :

Wpadłem na pomysł żeby do lakieru przykleić folię samoprzylepną i na nią dać antenę. Klej powinien zapewnić jako-taką wodoszczelność i mam nadzieje bardzo nie popsuć lakieru. Cos innego?

Dobrze. Idzie kupić taką folię specjalnie pod antenę. Osobiście sprzedałem 2 samochody i byłem tak wspaniałomyslny że z uchwytami i kablem (bez anteny). Najlepiej trzyma się to na uchwycie przykręconym do blachy, dodatkowo taka antena lepiej się stroi :)

--
Michael________™

Magnetyczna antena cb i lakier