Magnetyczna antena cb i lakier

Data: 2014-06-27 23:02:12
Autor: Axel
Magnetyczna antena cb i lakier

"Sebastian BiaÅ‚y"  wrote in message news:lokab6$bhk$1node1.news.atman.pl...

Sciągnąlem z dachu po 2 latach antenę magnetyczną CB. Kiepska była, ale dawała radę.
Zmienilem samochód i szkoda mi tak psuć lakier.
Co mogę zrobić?

Zdejmować antenę magnetyczną po trasach, a przewód utrzymywać naciągnięty, wtedy nie trze lakieru (łatwiej, skoro masz relingi). Jeśli nie chcesz zdejmować anteny - w Orlando możnaby antenę z dobrą gumową podkładką postawić blisko tylnej krawędzi dachu, a przewód poprowadzić przez tylną klapę. A od czasu do czasu podnosić antenę, spłukiwać lakier i wycierać podkładkę, żeby się piasek nie zbierał przy krawędzi.

Wpadłem na pomysł żeby do lakieru przykleić folię samoprzylepną i na nią dać antenę. Klej powinien zapewnić jako-taką wodoszczelność i mam nadzieje bardzo nie popsuć lakieru. Cos innego?

Kiedyś w serwisie CB mi powiedzieli: i co z tego, że nie będzie rys od anteny, skoro będzie placek lakieru w innym kolorze niż reszta dachu, bo przez folię będzie inaczej zmieniał kolor?
W jednym aucie mam oryginalną antenę radiową wymienioną na Sirio Triflex, w drugim uchwyt na bagażniku.

--
Axel

Magnetyczna antena cb i lakier