Magnetyczna antena cb i lakier

Data: 2014-06-28 14:01:27
Autor: mlodz
Magnetyczna antena cb i lakier
Dnia Fri, 27 Jun 2014 19:40:52 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

Cos innego?

Do wcześniejszych pomysłów - z trifleksem włącznie - dorzucę sirio
twincar. Jakkolwiek sama antena podobno nie jest najwyższych lotów,
to można do jej podstawy kupić adapter, choć z tego co pamiętam to nie jest zalecane wtykanie tam drutów dłuższych niż 120cm.

Data: 2014-06-29 16:05:43
Autor: anacron
W dniu 28.06.2014 14:01, mlodz pisze:
[...]

Ja mam Sirio TwinCar z wymienioną CB na Sirio CB-50 (żadnych adapterów
nie potrzeba, bo ta pasuje idealnie). Działa lepiej od Triflexa i jest
nadal jest tańsza. :)

--
anacron

Magnetyczna antena cb i lakier