Magnetyczne kable - again

Data: 2019-05-10 23:47:15
Autor: radekp@konto.pl
Magnetyczne kable - again
Ktoś tu kiedyś miał pretensje, że wyjeżdżam z magnetykami za 4$, skoro pyta o
kabel za 2$ ;)

To teraz magnetyki można kupić za mniej niż 2$.
(a przy braku konta wyjdzie nawet 0$ :)

https://www.aliexpress.com/item/Elough-360-LED-Magnetic-Charging-Cable-for-iPhone-XR-XS-MAX-X-8-7-6-Plus/32982500563.html
https://www.aliexpress.com/item/360-LED-Magnetic-Charging-Cable-for-iPhone-XR-XS-MAX-X-8-7-6-6S-Plus/32993425287.html

Data: 2019-05-11 07:49:32
Autor: CaerSobreUnÁrbol
Magnetyczne kable - again
"radekp@konto.pl" wrote in message:
Ktoś tu kiedyś miał pretensje,

Szkodzi na cynadry i demoluje busole!

Ale nie szkodzi GŁUPCOM, ktorych
swiat ma w nadmiarze!

--
CaerSobreUnÁrbol  http://bit.ly/2Nus2SB

Data: 2019-05-12 14:59:58
Autor: Budzik
Magnetyczne kable - again
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Ktoś tu kiedyś miał pretensje, że wyjeżdżam z magnetykami za 4$,
skoro pyta o kabel za 2$ ;)

Nie nie nie!
Ja tylko zauwazyłem ze pisałeś o kablu za 2$ a pokazywałes za 4... Po prostu niescisłosc... ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Magnetyczne kable - again