Magnetyczne kable - again

Data: 2019-05-12 14:59:58
Autor: Budzik
Magnetyczne kable - again
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Ktoś tu kiedyś miał pretensje, że wyjeżdżam z magnetykami za 4$,
skoro pyta o kabel za 2$ ;)

Nie nie nie!
Ja tylko zauwazyłem ze pisałeś o kablu za 2$ a pokazywałes za 4... Po prostu niescisłosc... ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Magnetyczne kable - again