Magnetyczny uchwyt na myd?o

Data: 2011-02-21 12:48:23
Autor: Cam
Magnetyczny uchwyt na myd?o
Witam

Nie wiecie, gdzie można kupić taki uchwyt w przystępnej cenie. Nie chcę wydawać 130zł a takie ceny widzę choć trzeba przyznać, że bardzo ładne.

pozdrawiam
aLien

Data: 2011-02-21 19:46:34
Autor: cef
Magnetyczny uchwyt na myd?o
Cam wrote:

Nie wiecie, gdzie można kupić taki uchwyt w przystępnej cenie. Nie
chcę wydawać 130zł a takie ceny widzę choć trzeba przyznać, że bardzo
ładne.

A mydło jest ferromagnetykiem?

Data: 2011-02-21 20:33:46
Autor: Przesmiewca
Magnetyczny uchwyt na myd?o
"cef" <cezfar@interia.pl> napisał(a):

Cam wrote:

Nie wiecie, gdzie można kupić taki uchwyt w przystępnej cenie. Nie
chcę wydawać 130zł a takie ceny widzę choć trzeba przyznać, że bardzo
ładne.

A mydło jest ferromagnetykiem?

A on chce mocowac do mydla?

Data: 2011-02-21 20:38:33
Autor: cef
Magnetyczny uchwyt na myd?o
Przesmiewca wrote:

Nie wiecie, gdzie można kupić taki uchwyt w przystępnej cenie.

A mydło jest ferromagnetykiem?

A on chce mocowac do mydla?

Nie wiem. Myślałem, że on chce mieć taki
uchwyt do którego mydełko będzie "się przyciągało".

Data: 2011-02-21 20:37:11
Autor: aLien
Magnetyczny uchwyt na myd?o

Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d62b30a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl...

Cam wrote:

Nie wiecie, gdzie można kupić taki uchwyt w przystępnej cenie. Nie
chcę wydawać 130zł a takie ceny widzę choć trzeba przyznać, że bardzo
ładne.

A mydło jest ferromagnetykiem?

Chodzi mi o coś takiego:
http://fabrykaform.pl/Eva_Solo_magnetyczny_uchwyt_na_mydlo_eva_solo-p7141.html
http://czerwonamaszyna.pl/uchwyt-na-mydlo-magnetyczny-zack-marino,521,p.html

I nie wiem czy sobie, żartujesz czy naprawdę nie wiesz o co chodzi. Dla twojej wiadomości podam Ci, że w mydło wbija się metalowy krążek.

pozdrawiam
aLien

Data: 2011-02-21 20:52:21
Autor: cef
Magnetyczny uchwyt na myd?o
aLien wrote:

I nie wiem czy sobie, żartujesz czy naprawdę nie wiesz o co chodzi.
Dla twojej wiadomości podam Ci, że w mydło wbija się metalowy krążek.

No, może faktycznie powinienem zaakcentować luźny charakter pytania.
Myślę, że bardziej chwytliwe byłoby mydło formowane z kawałkiem
metalu w środku ;-)

Data: 2011-02-21 21:00:22
Autor: Panslavista
Magnetyczny uchwyt na myd?o

Cam wrote:

[...]

Wystarczy kapsel od piwa - ale zaniechałem - znacznie lepsze jest mydło w żelu i dozowniki pojedyncze lub wielokrotne nad wanną, umywalką czy zlewozmywakiem.

Data: 2011-02-21 21:17:56
Autor: Panslavista
Magnetyczny uchwyt na myd?o
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4d62c458$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

Wystarczy kapsel od piwa - ale zaniechałem - znacznie lepsze jest mydło w żelu i dozowniki pojedyncze lub wielokrotne nad wanną, umywalką czy zlewozmywakiem.

Około 30zł za poidwójny:
http://remontuj365.pl/product.php?id_product=94

I mydła np. Merida - różne w butelkach 1litr lub np.kanistrach 5litrów.
http://www.merida.com.pl/catalogue.phtml?cat_category_id=21

Polecam FORTE - zmywa smary i nie niszczy skóry rąk, oraz ALVA - na oleju palmowym, bez zapachu - doskonałe do kuchni.

Data: 2011-02-21 21:36:52
Autor: Aicha
Magnetyczny uchwyt na myd?o
W dniu 2011-02-21 21:00, Panslavista pisze:

Nie wiecie, gdzie można kupić taki uchwyt w przystępnej cenie. Nie
chcę wydawać 130zł a takie ceny widzę choć trzeba przyznać, że bardzo
ładne.

Sklepy z drobnym AGD?

Wystarczy kapsel od piwa

Potwierdzam :) Ale podstawę mocowaną do ściany/kafelek trzeba mieć.

znacznie lepsze jest mydło w
żelu i dozowniki pojedyncze lub wielokrotne nad wanną, umywalką czy
zlewozmywakiem.

Mam wrażenie, że się nie wypłukuje do końca, nawet w twardej wodzie.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Data: 2011-02-21 22:11:50
Autor: Panslavista
Magnetyczny uchwyt na myd?o

"Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> wrote in message news:ijuid6$143$1news.onet.pl...
[...]

Z syfonu? Merida? Nie mam problemu.

Data: 2011-02-22 02:19:52
Autor: Panslavista
Magnetyczny uchwyt na myd?o

"Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> wrote in message news:ijumdt$h4h$1news.onet.pl...
W dniu 2011-02-21 22:11, Panslavista pisze:

Mam wrażenie, że się nie wypłukuje do końca, nawet w twardej wodzie.

Z syfonu? Merida? Nie mam problemu.

Z rąk!

Hm, ,jest z odżywką.

Data: 2011-02-22 03:02:32
Autor: kogutek
Magnetyczny uchwyt na myd?o
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):

> Z rąk!

Hm, ,jest z odżywką.
Głowe sobie nim myj. Może odżywka do środka przeniknie i zacznie marszczyć to
co pod czaszką. --

Data: 2011-02-22 04:25:56
Autor: Panslavista
Magnetyczny uchwyt na myd?o

"kogutek" <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ijv908$4m2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Hm, ,jest z odżywką.

Głowe sobie nim myj. Może odżywka do środka przeniknie i zacznie marszczyć to

Ty masz pomarszczone jak srajtaśmę.

Data: 2011-02-21 22:15:42
Autor: Panslavista
Magnetyczny uchwyt na myd?o

[...]

    Gdzieś leży w rupieciach. Używam dozowników, nad umywalką mam dwa podwójne - mydła o różnym zastosowaniu i dlatego nie widzę magnesów... A tak naprawdę to mydło było brudne w okolicy kapsla...

Magnetyczny uchwyt na myd?o