Magura Louise FR

Data: 2011-05-30 08:38:12
Autor: Marek MANO
Magura Louise FR
Cześć,
Mam hamulec, jak w temacie. Producent pisze, żeby zmieniać klocki, jak
jakaś część służąca do tych pomiarów jakiegoś żółtego przyrządu nie
wchodzi pomiędzy uszka zaciśniętych klacków. Może ktoś podać ile to
może być? Nie mam tego żółtego plastiku. W przodu mam 3,8mm z tyłu
4,3.
Po deszczu tradycyjnie pochlapałem lekko naped i różne sprężynki WD40,
coby nie rdzewiało. No i musiało kurde, prysnąć troche na tarcze :(..
Odpowietrzyłem hamulec, bo i tak mu się należało po 3 latach, ale i
tak marnie łapie, nawet po paru hamowaniach. Zabieram się do roboty z
izopropanolem.
A każdym razie info o tych klockach by mi pomogło, co do decyzji,
kiedy zmianiać klocki.
Pozdr,
Marek

Data: 2011-05-31 00:15:20
Autor: Wojtek Paszkowski
Magura Louise FR

"Marek MANO" <marek@adameczek.eu> wrote in message news:9d362b56-5b9c-4c70-b8b9-fa557c4225ecbl1g2000vbb.googlegroups.com...

[...]

a nie prościej po prostu sprawdzić, czy jeszcze jest okładzina?

Mam akurat Luizę '08, ale podejrzewam, że wymiary mogą być te same, co we wcześniejszym modelu: w/g mojej suwmiarki żółty "przyrząd pomiarowy" ma 4,1mm szerokości. W instrukcji stoi, że minimalna szerokość klocka (razem z okładziną) to 2,5mm.

pozdr

Magura Louise FR