Magura marta sl, skok klamek

Data: 2012-03-23 17:17:43
Autor: arteeeeq
Magura marta sl, skok klamek
Prawdopodobnie nie są właśnie dobrze odpowietrzone. Te hamulce niestety dość upierdliwie się odpowietrza (ja mam megnesium sl, ale to zdaje się konstrukcyjnie to samo) - tzn sama procedura niby jest prosta, ale nie za każdym razem wyjdzie tak jak należy i trzeba powtarzać.

--
ArteQ

Data: 2012-03-24 07:55:42
Autor: ArekM
Magura marta sl, skok klamek

[...]

No dobra ... w takim razie wezme sie za to sam :) Oddawalem do harfy na skrócenie przewodów, bo - jako, że z tarczówkami nie miałem wczesniej do czynienia - slabo sie na tym znałem. Najwodoczniej nie wyszło im to tak jak trzeba.

Rozumie, ze oba hamulce (przód/tył) maja lapac identycznie?

W jaki zestaw narzędzi sie doposażyc? :)

--
Pzdr!

Data: 2012-03-25 08:37:42
Autor: arteeeeq
Magura marta sl, skok klamek
Rozumie, ze oba hamulce (przód/tył) maja lapac identycznie?

To nie apteka, ale z grubsza powinno być podobnie.

W jaki zestaw narzędzi sie doposażyc? :)

Z apteki: dwie strzykawki 25ml + zestaw do infuzji (potrzeba z tego i tak tylko kilka cm rurki na strzykawkę, ale skoro i tak będziesz w aptece a kosztuje to grosze...)

Z samochodowego/stacji benzynowej: Castrol LHM+ (płyn do układów hydraulicznych Citroena). Można też oczywiście kupić w rowerowym pod nazwą Magura Royal Blood  w dużo mniejszym opakowaniu, za dużo wyższą cenę :-)

Z rowerowego: końcówka do wkręcenia w zacisk hamulca - prawdopodobnie odwiedzisz kilka sklepów zanim to dostaniesz.

Imbusy do odkręcania śrubek zakładam, że masz :-)

--
ArteQ

Magura marta sl, skok klamek