Data: 2012-03-25 17:28:36 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Magura marta sl, skok klamek | |
Dnia Fri, 23 Mar 2012 19:07:12 +0100, ArekM napisał(a):
Witam! Nie wiem jakie to różnice ale zasadniczo może być tak samo. Ciśnienie jest duże a przewód jednak nieco elastyczny wiec moze odrobinkę pracować. Niektórzy robią przewody w oplocie stalowym aby wyeliminować to zjawisko. Współczesna tarczówki automatycznie też ustawiają odległość klocka od tarczy wiec tutaj także może być jakaś mała różnica co bedzie skutkować podobnym efektem. Jak klocki sie ułożą to może to zniknąć albo Ty przestaniesz na to zwracać uwagę :) Oczywiscie przy zalożeniu, ze oba sa prawidłowo odpowietrzone ... Nie wiem jak w magurach ale zapowietrzone hamulce przedewszystkim hamują bardzo słabo bądź, jak kto woli praktycznie nie hamują. Klamka ma nie tyle wiekszy skok co sie wręcz zapada i można nią prawie kierownicy dotknąć. Zapowietrzenie to znacznie bardziej poważne objawy niż tylko większy skok klamki. |
|