Mainstream szkaluje pani± prof. Pawłowicz

Data: 2013-05-24 09:19:45
Autor: abc
Mainstream szkaluje pani± prof. Pawłowicz
Marta Brzezińska-Waleszczyk: Po Pani dzisiejszej rozmowie z Jarosławem
KuĽniarem mainstreamowe portale rozpisuj± się szeroko o "skandalicznym
zachowaniu prof. Pawłowicz", a marszałek Sejmu Ewa Kopacz jest nim
"przerażana" i "zdumiona". Co Pani na to?

Prof. Krystyna Pawłowicz: Ale jaki skandal? Nie rozumiem. Ja po prostu
zacytowałam oficjalne zaproszenie na marsz. Owszem, także niektóre moje
koleżanki z PiS mówiły, że wprawdzie zgadzaj± się ze mn±, ale ta forma
pozostawia wiele do życzenia. Ale przepraszam, jaka forma?

Ludzie nie znaj± po prostu programu tej imprezy, zaproszeń na ni±. Przecież
organizatorzy sami siebie tak nazwali. Ja to sobie wydrukowałam i
przeczytałam w TVN24, a teraz pokazuję to moim kolegom parlamentarzystom.
"Zdziry, k***y, szmaty" - proszę bardzo, to wszystko tutaj jest czarno na
białym.

Oni się mnie pytaj±, czy odwołam swoje słowa. Ale co ja mam odwoływać? Je¶li
kto¶ idzie na Marsz Szmat to jest szmat±. Sam siebie stawia pod tym
sztandarem, więc cóż ja więcej mogę tu powiedzieć.

Ja po prostu używam ich okre¶leń, narzuconego przez nich języka, mówię o
nich tak, jak sami siebie nazwali.

Co więcej, trzeba też pamiętać o zasadzie przyczynienia, o której każdy wie.
Nie trzeba być wielkim filozofem, aby stwierdzić, że jak kto¶ idzie ulic± na
golasa, to będzie prowokował.

Oczywi¶cie, nikt nie usprawiedliwia sprawców gwałtów, ale tak po prostu
jest. Pani Kopacz jak zwykle nie słucha, ale szuka pretekstów, by karać
opozycję. Niech lepiej weĽmie się za Niesiołowskiego.

Marta Brzezińska-Waleszczyk: Cała sytuacja została jednak odwrócona, gdyż
dzi¶ nikt już nie mówi, że organizatorzy sami siebie nazwali "dewiantami,
pedałami, dziwkami", ale że "prof. Pawłowicz zachowuje się skandalicznie".
Nie mówi±c już o tym, że całkiem w tyle peletonu zostały ofiary gwałtów.

Prof. Krystyna Pawłowicz:  Media jak zwykle manipuluj±. Jak zwykle
dziennikarze nie czytaj± dokładnie  pewnie nie zapoznali się ani z
zaproszeniami na marsz, ani z jego organizatorami. Niech zatem sprawdz±
sobie, jakich słów użyli sami organizatorzy. Poczytaj± zaproszenia.

Oni sami siebie tak oficjalnie nazwali, czym jednocze¶nie upokorzyli te
biedne ofiary gwałtów, w których interesie rzekomo działali. To czysta
manipulacja  która pokazuje kompletny nieprofesjonalizm tych mediów i
dziennikarzy.

Więcej
http://www.fronda.pl/a/tylko-u-nas-prof-pawlowicz-kuzniar-mnie-nie-sprowokowal,28318.html

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2013-05-24 09:42:07
Autor: A. Filip
Mainstream szkaluje panią prof. Pawłowicz [Dokładne zacytowanie zaproszenia na marsz "poprawniasów" to już skandal? :-)]
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Marta Brzezińska-Waleszczyk: Po Pani dzisiejszej rozmowie z Jarosławem
KuĹşniarem mainstreamowe portale rozpisujÄ… siÄ™ szeroko o "skandalicznym
zachowaniu prof. Pawłowicz", a marszałek Sejmu Ewa Kopacz jest nim
"przeraĹĽana" i "zdumiona". Co Pani na to?

Prof. Krystyna Pawłowicz: Ale jaki skandal? Nie rozumiem. Ja po prostu
zacytowałam oficjalne zaproszenie na marsz. Owszem, także niektóre moje
koleżanki z PiS mówiły, że wprawdzie zgadzają się ze mną, ale ta forma
pozostawia wiele do ĹĽyczenia. Ale przepraszam, jaka forma?
[...]
Więcej
http://www.fronda.pl/a/tylko-u-nas-prof-pawlowicz-kuzniar-mnie-nie-sprowokowal,28318.html

Poprawniasy mogą mówić co chcą ale cytować ich własnych słów *nie wolno*! :-) http://www.tvn24.pl/rozmowa-jaroslawa-kuzniara-z-krystyna-pawlowicz,327494,s.html
  PoniĹĽej prezentujemy caĹ‚y zapis rozmowy. --
A. Filip
Prawa są równie jako pajęczyna: wróbel się przeciśnie, a na muszkę wina.
  -- PrzysĹ‚owie polskie

Data: 2013-05-24 10:32:13
Autor: abc
Mainstream szkaluje panią prof. Pawłowicz [Dokładne zacytowanie zaproszenia na marsz "poprawniasów" to już skandal? :-)]
Poprawniasy mogą mówić co chcą ale cytować ich własnych słów *nie wolno*!
:-)

To perfidne szuje i gnidy, które trzeba demaskować i tępić.

Data: 2013-05-24 13:27:59
Autor: pulsar
W dniu 2013-05-24 10:32, abc pisze:
Poprawniasy mogą mówić co chcą ale cytować ich własnych słów *nie wolno*!
:-)

To perfidne szuje i gnidy, które trzeba demaskować i tępić.

I marzy ci się może osobiście podpalić jakiś stos, co?
Masz 'dobrodzieju' poważny problem. Powinieneś już zacząć
się modlić o swoje zdrowie...

Data: 2013-05-24 20:09:53
Autor: pluton_
Mainstream szkaluje pani± prof. Pawłowicz
te babe tylko uspic, nic jej juz nie pomoze.

Nullification

Mainstream szkaluje pani± prof. Pawłowicz