Maj się zbliża

Data: 2020-02-20 07:40:42
Autor: Bolko
Maj się zbliża
No i wiadomo komunie.
A jak komunia to obiekt westchnień każdego komunisty-telefon.

wiadomo ze dotykowiec.

ale pytanie czy mozna wylaczyc w takim inernety  w taki sposob zeby dziecko nie potrafilo wlaczyc.

Data: 2020-02-20 07:46:50
Autor: Bolko
Maj się zbliża
A może karta sim bez internetu?
Przeglądam oferty w orange i w plusi wszedzie ten 1 GB miniumum pchają.
:(

Data: 2020-02-20 19:42:03
Autor: z
Maj się zbliża
Przy okazji.

Przetestowałem właśnie w Pleju spadek prędkości po wykorzystaniu 10 giga.

Nawet telewizję w UPC Horizon Go się dało oglądać.

Rok temu nie do pomyślenia.
Ale ciiiiiiiii bo się wyda ;-)

Data: 2020-02-20 19:18:56
Autor: Grzexs
Maj się zbliża
[...]

Sim przedpłacony i zero na koncie. Nie ma siły, żeby włączyło. Acha - pilnować kart bankowych!

--
Grzexs

Data: 2020-02-20 11:23:29
Autor: Bolko
Maj się zbliża
W dniu czwartek, 20 lutego 2020 19:19:00 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]
> w taki sposob zeby dziecko nie potrafilo wlaczyc.

Sim przedpłacony i zero na koncie. Nie ma siły, żeby włączyło. Acha - pilnować kart bankowych!

ALe wtedy dzownić do babci /rodziców nie będzie mógł.

Data: 2020-02-20 21:06:40
Autor: xxx
Maj się zbliża
It happens that Bolko formulated :
[...]

W telefonie to zawsze jakoś włączy, lepiej zrobić to na karcie sim.
Na przykładzie play można zrobić tak:
- ustawiasz dowolną taryfę na kartę
- aktywujesz pakiet solo s za 20zł rozmowy/smsy bez limitu na 30 dni
Po aktywacji tego pakietu jest 0zł na koncie więc nic nie pobierze.
Ten pakiet jest cykliczny więc jedyny problem jest wtedy gdy trzeba kolejny raz doładować żeby się pakiet odnowił, trzeba zrobić tak żeby doładować najpóźniej jak się da czyli ostatniego dnia ważności starego pakietu, wtedy gdy już dziecko nie będzie korzystać z telefonu, wieczorem, po to żeby kasa na koncie nie leżała bo zamiast na pakiet może pożreć net i pakiet się nie odnowi.
Inna opcja to spytać u opa czy jest możliwość wyłączenia internetu na karcie, z tego co pamiętam w play istnieje taka możliwość.

Data: 2020-02-21 07:52:08
Autor: z
Maj się zbliża
W dniu 2020-02-20 o 21:06, xxx pisze:
[...]

Jako zatwardziały abonamentowiec jestem zszokowany tym opisem.

To już łatwiej wytłumaczyć dziecku żeby nie serfował ;-)

Ale... Po co mu smartfon jak nie do serfowania?

To jest psychiczne znęcanie się nad dzieckiem;-)

Stara nokia w plecaku jak już dzieciak taki niepokorny ;-)

Data: 2020-02-21 05:00:51
Autor: Bolko
Maj się zbliża

Ale... Po co mu smartfon jak nie do serfowania?

żeby mógł pokazać że też dostał
a że akurat internetu nie ma bo pakiet mu się skończył

szpan w szkole też jest ważny.

Data: 2020-02-21 14:18:51
Autor: z
Maj się zbliża
A jego kumple to debile i nie zauważą że neta nie ma i fejsbuka i tego całego gówna? ;-)

Data: 2020-02-25 04:59:55
Autor: Budzik
Maj się zbliża
Użytkownik z z@z.pl ...

A jego kumple to debile i nie zauważą że neta nie ma i fejsbuka i tego całego gówna? ;-)

W szkole jest przeciez ogolnodostepny wifi...

Ale zgadzam się, że to ciekawe podejscie zeby zamiast uczyc dziecko korzystania z sieci, robić takie sztuczne ograniczenia.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2020-02-25 20:34:32
Autor: z
Maj się zbliża
W dniu 2020-02-25 o 05:59, Budzik pisze:
W szkole jest przeciez ogolnodostepny wifi...

Te wifi nie wyrabiają. To tak jak łączenie się przez modem lata temu.

Mój nawet nie wie czy takie wifi istnieje

Data: 2020-02-26 12:59:52
Autor: Budzik
Maj się zbliża
Użytkownik z z@z.pl ...

W szkole jest przeciez ogolnodostepny wifi...

Te wifi nie wyrabiają. To tak jak łączenie się przez modem lata temu.

Mój nawet nie wie czy takie wifi istnieje

Skad wiesz? Z czego ma wynikac nie wyrabianie? Z kiepskiej jakosci sieci czy ze słabego łacza do ktorego siec jest połączona?

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Data: 2020-02-26 14:14:19
Autor: z
Maj się zbliża
W dniu 2020-02-26 o 13:59, Budzik pisze:
Skad wiesz? Z czego ma wynikac nie wyrabianie? Z kiepskiej jakosci sieci
czy ze słabego łacza do ktorego siec jest połączona?

Z barku pieniędzy na wszystko za rządów PiSu ;-)

Data: 2020-02-26 16:59:51
Autor: Budzik
Maj się zbliża
Użytkownik z z@z.pl ...

Skad wiesz? Z czego ma wynikac nie wyrabianie? Z kiepskiej jakosci
sieci czy ze słabego łacza do ktorego siec jest połączona?

Z barku pieniędzy na wszystko za rządów PiSu ;-)

Czyli wczesniej wyrabiala? ;-P

Data: 2020-02-26 20:42:09
Autor: z
Maj się zbliża
Wcześniej synu miał wypasioną cegłę SEK810. Aż się łezka w oku kręci ;-)

Data: 2020-02-21 19:11:24
Autor: xxx
Maj się zbliża
z laid this down on his screen :
[...]

Pakiet aktywujesz raz, potem tylko co miesiąc doładowujesz konto
i wszystko robi się samo. Żadna mecyja.

Data: 2020-02-20 19:59:48
Autor: Budzik
Maj się zbliża
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

[...]

Jaki cel takiego telefonu? Dzwonienie? To moze jakas nokia 6310i :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

Data: 2020-02-21 11:48:59
Autor: ivan
Maj się zbliża
Dnia 20 Feb 2020 19:59:48 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Nie...
6310i ma GPRS, kupi starego palma zepnie po BT i już.
6210 tez odpada, jw. ale zepnie po IR i po wdzwanianym 202122 i  już.
A tak przy okazji 202122 albo inny wdzwaniany działa jeszcze w Bolanda?
Wygląda na to, że tylko 6150.

Data: 2020-02-21 12:15:53
Autor: z
Maj się zbliża
Ten i inne wpisy to z poziomu gimbazy czy rodzica?

Bo nie rozumiem tego szaleństwa ;-)

Data: 2020-02-20 23:34:05
Autor: Smok Eustachy
Maj się zbliża
W dniu 20.02.2020 o 16:40, Bolko pisze:
[...]

bez sensu taki cyrk. Jest jeszcze wifi

Data: 2020-02-21 22:59:47
Autor: Animka
Maj się zbliża
W dniu 2020-02-20 o 23:34, Smok Eustachy pisze:
[...]

Poza tym większość dzieci teraz jest mądrzejsze od tatusiów i to tatusiowie uczą się od dzieci.
Chyba, że dziecko to jakiś debilek.

Data: 2020-02-21 09:11:13
Autor: Gurbangulu Berdumuchamedow
Maj się zbliża
Bolko wrote...
inernety  w taki sposob zeby dziecko nie potrafilo wlaczyc.

Do poradni dla dzieci, nastepnie dla doroslych,
na dodatek do bożnicy; aby kapłan teleSRAJ-
diabła na cztery wiatry przepędzil!

--
Gurbangulu Berdumuchamedow

Data: 2020-02-21 09:38:33
Autor: Jacek Maciejewski
Maj się zbliża
Dnia Thu, 20 Feb 2020 07:40:42 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

[...]

Jeśli rodzic tak głupi że kupuje dziecku smartfon to zasługuje na
wszystkie konsekwencje jakie jego i jego bachora spotkają. Czego się
zresztą spodziewać po religiantach.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-02-21 09:47:06
Autor: z
Maj się zbliża
Czego się
zresztą spodziewać po religiantach.

Nie religianci przecież wręczają smartfony bachorom już w żłobku ;-)

Progresywnie, nowocześnie, postępowo... jak to u lewactwa ;-)

Data: 2020-02-21 16:28:04
Autor: collie
Maj się zbliża
[...]

Pococito? Po co Ci dziecko, jeśli nie potrafisz go wychować?
Po co Ci dziecko, jeśli chcesz go mustrować administracyjnie?
To pytania retoryczne. Oddaj dziecko komuś, kto się na tym
zna. Kto się zna na wychowaniu dzieci. I po problemie.
Z telefonem. I z komunistą.

Maj się zbliża