Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Mają po 60 lat i po 15 kredytów - nakręcają spir alę długów w bankach Bomba tyka - ostrzega "Puls Bizn esu" informując, że w pętli zadłużenia znalazło się 7 0 tysięcy osób, których kredyty sięgają już siedmiu mi liardów złotych.

Data: 2009-06-02 07:56:30
Autor: muto2100
Data: 2009-06-02 07:59:40
Autor: Tzva Adonai
[...]
http://banki.onet.pl/1982080,wiadomosci.html

Bierzecie kredyty, których nie jesteście w stanie spłacić i do kogo
macie pretensje, lumpenprolety, do Żydów i złych kapitalistów?...

Data: 2009-06-02 08:00:47
Autor: zawiszaxxx
On Jun 2, 4:59 pm, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
>http://banki.onet.pl/1982080,wiadomosci.html

Bierzecie kredyty, których nie jesteście w stanie spłacić i do kogo
macie pretensje, lumpenprolety, do Żydów i złych kapitalistów?...

ja   mam  18  lat    i  mnie  to  niedotyczy-hehahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2009-06-02 08:04:11
Autor: Tzva Adonai
[...]

Wyglądasz mi peerelowska małpo na agresywnego, 50-letniego dziada ze
wsi o czerwonym ryju, mówiącego ze wschodnim akcentem.. To najgorszy
gatunek polskich lumpenproletów... Z wyglądu jesteś pewnie podobny do
delyra Dziekańskiego, permanentnie zastopowanego na kanadyjskim
lotnisku..