Maja w TVN

Data: 2009-09-27 09:49:37
Autor: stefandora
Maja w TVN
Właśnie był "Otwarty Dom Mai Włoszczowskiej", parę dni temu Maja była też o poranku w TVP. Dobrze, niech dociera informacja do rzeszy :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-09-27 10:37:01
Autor: amrac
Maja w TVN
stefandora pisze:
Właśnie był "Otwarty Dom Mai Włoszczowskiej", parę dni temu Maja była też o poranku w TVP. Dobrze, niech dociera informacja do rzeszy :)

No trochę krótko ale zawsze. Inna sprawa,że dziennikarka wogle Jej nie słuchała. Nie mieliście wrażenia, że Maja ma nadal lekko sine limo?

Data: 2009-09-27 12:22:06
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Maja w TVN

[...]

Nie.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-27 12:21:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Maja w TVN

Właśnie był "Otwarty Dom Mai Włoszczowskiej", parę dni temu Maja była też o poranku w TVP. Dobrze, niech dociera informacja do rzeszy :)

A najsampierw była w tvp.info.
I w tym programie, się przyznała, że popełniła błąd na tych głazach.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-27 13:22:28
Autor: click
Maja w TVN
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

a co miala powiedziec?
ze glaz ja zaatakowal?

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-09-27 14:16:09
Autor: KuFeL
Maja w TVN
click pisze:
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

ponoc problem w tym ze nie zdazyla odblokowac amora...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-09-27 22:10:47
Autor: click
Maja w TVN
KuFeL pisze:
click pisze:
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

serio?
ze niby te 8 cm skoku by ja uratowalo?

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-09-27 22:49:11
Autor: amrac
Maja w TVN
KuFeL pisze:
ponoc problem w tym ze nie zdazyla odblokowac amora...

Pzdr,
KuFeL

Chyba zablokować:P Jak jest ostry zjazd to raczej należy blokować żeby nie przelecieć. Od czegoś chyba są te zawory blow off. A tak na marginesie, nie wydaje się wam, że spora część zawodowców nie ma pojęcia o sprzęcie, a na pewno o bebechach...

Data: 2009-09-28 00:31:18
Autor: zcxz
Maja w TVN
amrac wrote:
Chyba zablokować:P Jak jest ostry zjazd to raczej należy blokować żeby nie przelecieć. Od czegoś chyba są te zawory blow off.
z ciekawosci, jakiego amortyzatora uzywasz?

A tak na marginesie, nie wydaje się wam, że spora część zawodowców nie ma pojęcia o sprzęcie, a na pewno o bebechach...
a jakich znasz zawodowcow?

--
zcxz

Data: 2009-09-28 13:38:56
Autor: amrac
Maja w TVN
zcxz pisze:
amrac wrote:
[...]

a jakich znasz zawodowcow

Słyszy się różne opowieści :) Tak jak Roleski na pytanie mojego brata ile pali jego Rols fantom odpowiada: "A chuj mnie obchodzi ile pali, od stacji do stacji" :) Nie mówie, że to źle bo inaczej niż w F1 w kolarstwie mniej zależy od sprzętu i Maja nie Kubica i nie musi być inżynierem/mechanikiem. Ale ironia, przeca to Maja ma mgr a Kubica nie:P

Data: 2009-09-28 10:08:15
Autor: Wojtas
Maja w TVN
amrac pisze:

Chyba zablokować:P Jak jest ostry zjazd to raczej należy blokować żeby

Że co?

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-09-28 13:35:54
Autor: amrac
Maja w TVN
Wojtas pisze:
amrac pisze:

Chyba zablokować:P Jak jest ostry zjazd to raczej należy blokować żeby

Że co?

Że to, znajdź x: http://picasaweb.google.pl/Gracyan24/Istebna2009#5384041738257683330
jak myślisz, czemu nie zjechałem całego, zatrzymałem się na ostatnim uskoku? Tak tak! Bo mi amor zanurkował.

Data: 2009-09-28 15:55:50
Autor: zcxz
Maja w TVN
amrac wrote:
Że to, znajdź x: http://picasaweb.google.pl/Gracyan24/Istebna2009#5384041738257683330
jak myślisz, czemu nie zjechałem całego, zatrzymałem się na ostatnim uskoku? Tak tak! Bo mi amor zanurkował.
a dlaczego CI zanurkowal?
:)
--
zcxz

Data: 2009-09-28 19:42:31
Autor: amrac
Maja w TVN
zcxz pisze:
amrac wrote:
[...]

Bo ogromny spadek był:)

Data: 2009-09-28 23:25:46
Autor: zcxz
Maja w TVN
amrac wrote:
Bo ogromny spadek był:)
wiem, ze takich szczegolow na fotach nie widac jak nachylenie :)

przypuszczalnie przeniosles ciezar na przod i tak zostalo :)
moze za wysoko siodlo bylo?
ale tak jak Szo pisze nie bac sie i zapiexdzielac i dupa do tylu :)

--
zcxz

Data: 2009-09-28 23:04:19
Autor: Szo
Maja w TVN

Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9q72s$o42

Że to, znajdź x: http://picasaweb.google.pl/Gracyan24/Istebna2009#5384041738257683330
jak myślisz, czemu nie zjechałem całego, zatrzymałem się na ostatnim uskoku? Tak tak! Bo mi amor zanurkował.

Kto hamuje ten nie wygrywa :D

bylo puscic klamy i smignac w dool.. :P

--
pozdr
[WRO] Szo

Data: 2009-09-29 07:52:37
Autor: amrac
Maja w TVN
Świetne rady dajecie :) A tak serio, pooglądajcie sobie filmiki Rock Shoxa, nawet tam radzą blokowanie (oczywiście przy odpowiednio ustawionym floodgate).

Data: 2009-09-29 12:03:13
Autor: zcxz
Maja w TVN
amrac wrote:
Świetne rady dajecie :) A tak serio, pooglądajcie sobie filmiki Rock Shoxa, nawet tam radzą blokowanie (oczywiście przy odpowiednio ustawionym floodgate).
dawaj linka :)

--
zcxz

Data: 2009-09-30 00:36:56
Autor: amrac
Maja w TVN
zcxz pisze:
amrac wrote:
Świetne rady dajecie :) A tak serio, pooglądajcie sobie filmiki Rock Shoxa, nawet tam radzą blokowanie (oczywiście przy odpowiednio ustawionym floodgate).
dawaj linka :)

http://www.youtube.com/watch?v=nhku4eV_w2o

To o czym myślę to od powiedzmy 2:40 do 3:15. Nadal uważacie, że na blokadzie się tylko... no właśnie co?

Zły podział:
podjazd = blokada
zjazd = bez blokady

Po mojemu* (czyt. dobrze:)
blokada gdy:
- podjazd o równej nawierzchni i umiarkowanym nachyleniu
- bardzo bardzo stromy powolny zjazd, nawierzchnia nieistotna (przypadek ze zdjęcia)
- mniej stromy (ale nadal bardzo:) niż powyżej, szybszy, ale o równej nawierzchni

w pozostałych przypadkach - bez blokady.

*Wszystkie powyższe rozważania mają sens tylko w połączeniu z odpowiednim ustawieniem flodgejta.

Data: 2009-10-01 18:52:30
Autor: zcxz
Maja w TVN
amrac wrote:
[...]

jeszcze dochodzi wiele innych parametrow i mozliwosci ich dostrojenia :)
ale i tak najwazniejsza jest technika jazdy, a ta mowi dupa do tylu i siodelko nizej i balans :)

BTW, dobre zdjecie :)
http://picasaweb.google.pl/Gracyan24/Istebna2009#5384040047397965026

--
zcxz

Data: 2009-10-01 20:21:38
Autor: amrac
Maja w TVN
zcxz pisze:
siodelko nizej :)
A jak zamierzasz wtedy podjeżdżać?:D No bo nie wiem, czy mam jeździć siedząc na kole czy może przed każdym zjazdem się zatrzymywać i obniżać siodło?

BTW, dobre zdjecie :)
http://picasaweb.google.pl/Gracyan24/Istebna2009#5384040047397965026

No, team: "Uderz w puchara" <rotfl>

Data: 2009-10-02 00:31:05
Autor: zcxz
Maja w TVN
amrac wrote:
A jak zamierzasz wtedy podjeżdżać?:D No bo nie wiem, czy mam jeździć siedząc na kole czy może przed każdym zjazdem się zatrzymywać i obniżać siodło?
jak dla mnie mozesz jezdzic bez siodla ;) i to nie oznacza ze jest to najlepsza opcja ;)
tak se mysle, ze generalizowanie zabija personalizacje :)
sprobowac mozna potestuje, przeslanie rozumiem :)
jak Ci sie uda nastepnym razem zablokowac i zjedziesz  to bedzie cudownie :)
wypowiedz wtedy pare cieplych slow w strone niewiernych :)

BTW, dobre zdjecie :)
http://picasaweb.google.pl/Gracyan24/Istebna2009#5384040047397965026

No, team: "Uderz w puchara" <rotfl>
wyglada jak zombi :)

--
zcxz

Data: 2009-10-02 16:18:53
Autor: amrac
Maja w TVN
zcxz pisze:
wypowiedz wtedy pare cieplych slow w strone niewiernych :)

Połowę Krynicy G&G zjechałem na blokadzie, zjazdu w Parku bez blokady sobie nie wyobrażam.

Data: 2009-10-04 11:21:54
Autor: chary
Maja w TVN
amrac wrote:
zcxz pisze:
siodelko nizej :)
A jak zamierzasz wtedy podjeżdżać?:D No bo nie wiem, czy mam jeździć siedząc na kole czy może przed każdym zjazdem się zatrzymywać i obniżać siodło?

Mowisz, masz ;)

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=29646

pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2009-10-04 12:42:51
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Maja w TVN

[...]

Makówkarze kupią!

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-29 13:31:42
Autor: zcxz
Maja w TVN
amrac wrote:
Świetne rady dajecie :) A tak serio, pooglądajcie sobie filmiki Rock Shoxa, nawet tam radzą blokowanie (oczywiście przy odpowiednio ustawionym floodgate).
http://tnij.org/ef70
napisz Pani MW, ze dobrze zrobila z ta blokada :)

--
zcxz

Data: 2009-09-29 18:42:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Maja w TVN

Świetne rady dajecie :) A tak serio, pooglądajcie sobie filmiki Rock Shoxa, nawet tam radzą blokowanie (oczywiście przy odpowiednio ustawionym floodgate).

Cipciaki nie wiedzą co to jest geometria podczas stromego zjazdu.
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-29 23:51:54
Autor: zcxz
Maja w TVN
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Cipciaki nie wiedzą co to jest geometria podczas stromego zjazdu.
;-)
Nikt nie bedzie nazywal moich wspolrozmowcow "cipciakami", chcesz w Zygmunta? ;)

--
zcxz

Data: 2009-09-30 19:17:16
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Maja w TVN

Cipciaki nie wiedzą co to jest geometria podczas stromego zjazdu.
;-)
Nikt nie bedzie nazywal moich wspolrozmowcow "cipciakami", chcesz w Zygmunta? ;)

Nie wiem czemu, ale przeczytałem współzomowców.
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-30 00:29:18
Autor: amrac
Maja w TVN
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

No jedyny mądry, jak raz to zjazdowiec mnie rozumie, ale ironia:D

Data: 2009-09-30 19:18:39
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Maja w TVN

[...]

Pisz po polsku albo giń!

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-30 22:07:39
Autor: stefandora
Maja w TVN
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[ciach]

Z ciekawości: dlaczego wycinasz info o cytowanej osobie?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-01 00:46:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Maja w TVN

Z ciekawości: dlaczego wycinasz info o cytowanej osobie?

Czyli wywrotkę?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-01 07:07:17
Autor: stefandora
Maja w TVN
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Z ciekawości: dlaczego wycinasz info o cytowanej osobie?

Czyli wywrotkę?

Jeżeli to się nazywa wywrotką, to tak.
To jak, dlaczego wycinasz?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-01 18:58:29
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Maja w TVN

Z ciekawości: dlaczego wycinasz info o cytowanej osobie?

Czyli wywrotkę?

Jeżeli to się nazywa wywrotką, to tak.
To jak, dlaczego wycinasz?

gęgę masz wyłączone?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-01 19:00:02
Autor: stefandora
Maja w TVN
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Z ciekawości: dlaczego wycinasz info o cytowanej osobie?

Czyli wywrotkę?

Jeżeli to się nazywa wywrotką, to tak.
To jak, dlaczego wycinasz?

gęgę masz wyłączone?

A jak to się ma do mojego pytania?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-01 20:23:07
Autor: amrac
Maja w TVN
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Naczy o co chodzi jakiś szyk przestawny zrobiłem, kalkę językową czy co? Nie no serio pytam. A, i nie czepiaj się "naczy" :P

Data: 2009-10-02 00:04:54
Autor: zcxz
Maja w TVN
amrac wrote:
A, i nie czepiaj się "naczy" :P
Nie mow Zygmuntowi co ma robic ;)
on ci zigirajder :)

--
zcxz

Data: 2009-09-29 18:20:55
Autor: karmi
Maja w TVN
amrac pisze:
http://picasaweb.google.pl/Gracyan24/Istebna2009#5384041738257683330
jak myślisz, czemu nie zjechałem całego, zatrzymałem się na ostatnim uskoku? Tak tak! Bo mi amor zanurkował.
Istebna, korzenie jak korzenie, ale zakręt na nich to jednak wyzwanie. A co do nurkowania amora, moim zdaniem masz za duże tłumienie odbicia.

pozdrawiam
karmi

Data: 2009-09-30 00:38:46
Autor: amrac
Maja w TVN
karmi pisze:
amrac pisze:
[...]

No ale jakie to ma znaczenie na bardzo stromym, wolnym zjeździe? Nurkowania nie powstrzyma nawet rogaty królik :D Fakt jestem na etapie dostrajania Reby do różnych warunków ale serio nie widzę związku tłumienia odbicia z nurkowaniem.

Data: 2009-09-27 15:40:53
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Maja w TVN

[...]

Jak już ty się przyczepisz, to nie wiadomo, czy płakać, czy żal.pl.
Mogła nic nie mówić.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-27 22:09:52
Autor: click
Maja w TVN
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

nie sadz innych podle siebie
powiedziala jak bylo

Data: 2009-09-28 01:10:21
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Maja w TVN

[...]

I to właśnie napisałem.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-28 10:09:15
Autor: Wojtas
Maja w TVN
click pisze:

a co miala powiedziec?
ze glaz ja zaatakowal?

Drzewo, tak jak polskich kierowców.

Data: 2009-09-28 02:09:24
Autor: garym
Maja w TVN
stefandora pisze:
Właśnie był "Otwarty Dom Mai Włoszczowskiej", parę dni temu Maja była też o poranku w TVP. Dobrze, niech dociera informacja do rzeszy :)

http://dziendobrytvn.plejada.pl/28,24157,news,,1,dom_otwarty_mai_wloszczowskiej,aktualnosci_detal.html

Maja w TVN