Maja zdobyła ZŁOTO w MTB

Data: 2010-09-04 19:49:41
Autor: Dżejm
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
"Maja Włoszczowska zdobyła w kanadyjskim Mont-Sainte-Anne złoty medal mistrzostw świata w kolarstwie górskim! To pierwszy taki tytuł w karierze Polki. Siódme miejsce zajęła Anna Szafraniec."
http://www.sport.pl/celebrities/1,101583,8336231,MS_w_kolarstwie_gorskim__Wloszczowska_walczy_o_zloto.html

Gratulacje !
Ciekawe czy gdzieś to można obejrzeć. Pewnie nie :(.

pozdro
Jacek

Data: 2010-09-04 21:32:13
Autor: Jan Kowalski
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
Dżejm wrote:

"Maja Włoszczowska zdobyła w kanadyjskim Mont-Sainte-Anne złoty medal
mistrzostw świata w kolarstwie górskim! To pierwszy taki tytuł w karierze
Polki. Siódme miejsce zajęła Anna Szafraniec."

To ta sama co pisała, że góral jest najlepszy na wszystko i wszędzie?
:P

Data: 2010-09-04 21:36:34
Autor: Wooyek
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
Ciekawe czy gdzieś to można obejrzeć. Pewnie nie :(.

http://freecaster.tv/MTB - właśnie trwa relacja na żywo, ale chyba płatna (darmowe są tylko na Pucharze Świata). Powtórki pewnie będą za free.

Data: 2010-09-04 21:45:22
Autor: Ave
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
Dnia Sat, 4 Sep 2010 19:49:41 +0200, Dżejm napisał(a):

Gratulacje !
Ciekawe czy gdzieś to można obejrzeć. Pewnie nie :(.

Można obejrzeć . Relacja właśnie się zaczęła na TVP Sport. Bardzo trudna
trasa była w Kanadzie:m.in. strome, śliskie skałki...

Pozdro

Kuba

Data: 2010-09-05 10:45:08
Autor: biodarek
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
Ave pisze:
Ciekawe czy gdzieś to można obejrzeć. Pewnie nie :(.

Można obejrzeć . Relacja właśnie się zaczęła na TVP Sport. Bardzo trudna
trasa była w Kanadzie:m.in. strome, śliskie skałki...

Piękne to było! Wspaniale się wspinała.
Tutaj video:
http://sport.tvp.pl/inne/pozostale/kolarstwo/mtb/wideo/ms-w-kolarstwie-gorskim-zloty-wystep-wloszczowskiej/2598884

--
biodarek

Data: 2010-09-05 04:54:28
Autor: AndrzejM
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
On 5 Wrz, 10:45, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:
Ave pisze:

> Można obejrzeć . Relacja właśnie się zaczęła na TVP Sport.. Bardzo trudna
> trasa była w Kanadzie:m.in. strome, śliskie skałki...

> [...]

Czy ktoś zauważył, że Amerykanka jechała na 29`` kołach? W tym wypadku
jej nie pomogło pokonać naszej Mai.

Data: 2010-09-05 15:07:49
Autor: MadMan
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
Dnia Sun, 5 Sep 2010 04:54:28 -0700 (PDT), AndrzejM napisał(a):

Czy ktoś zauważył, że Amerykanka jechała na 29`` kołach?

Taa, komentator się podniecał na początku. Wszystkie Amerykanki na
takich jechały :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-09-05 19:23:51
Autor: biodarek
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
AndrzejM pisze:
Czy ktoś zauważył, że Amerykanka jechała na 29`` kołach? W tym wypadku
jej nie pomogło pokonać naszej Mai.

Oho! Zaraz się zacznie ;-)
http://www.willowkoerber.com/ nie pierwszy rok jeździ na 29". Teraz już wszystkie Amerykanki jechały na takich.

Tutaj pełna lista wyników:
http://www.uci.ch/templates/UCI/UCI1/layout.asp?MenuId=MTU5NDk&LangId=1
41 zawodniczek miało stratę w minutach, a pozostałe straciły całe okrążenia :)

I brawa też dla Anny Szafraniec - 7 miejsce na świecie, przy tak trudnej   trasie, to też rewelacyjny wynik. No i Aleksandra Dawidowicz też świetnie. Rok temu była mistrzynią świata w kategorii U23 i teraz dopiero pierwszy rok ściga się z elitą. Tylko może trochę bledną w świetle mistrzyni :)

Komentatorzy mówili czym kierować się przy wyborze roweru na taka trasę - ja wybrałbym najmniejszy i najlżejszy rower jaki wymagają przepisy. I z ramą tak gdzieś 14". I do tego buty do górskiego trekkingu bez żadnych bloków. I tak od startu szedłbym pieszo :) Ciekawe czy można wystartować "na" rowerze składanym... hmmm...

--
biodarek

Data: 2010-09-05 19:30:52
Autor: Tomek Banach
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
W dniu 2010-09-05 13:54, AndrzejM pisze:

Czy ktoś zauważył, że Amerykanka jechała na 29`` kołach? W tym wypadku
jej nie pomogło pokonać naszej Mai.

co oczywiście udowadnia że koła 29 nie nadają się do niczego i są marketingowym wymysłem.

;)

--
Tomek

Data: 2010-09-06 15:21:04
Autor: granat
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
Tomek Banach pisze:

co oczywiście udowadnia że koła 29 nie nadają się do niczego i są marketingowym wymysłem.

nadaja sie, ale nie w mtb.

granat

Data: 2010-09-05 15:02:00
Autor: Dżejm
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
Piękne to było! Wspaniale się wspinała.
Tutaj video:
http://sport.tvp.pl/inne/pozostale/kolarstwo/mtb/wideo/ms-w-kolarstwie-gorskim-zloty-wystep-wloszczowskiej/2598884

O dzięki. Czy znacie sposób żeby to sobie ściągnąć na dysk ?

pozdro
Jacek

Data: 2010-09-05 13:22:05
Autor: piecia aka dracorp
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
Dnia Sun, 05 Sep 2010 15:02:00 +0200, Dżejm napisał(a):

http://sport.tvp.pl/inne/pozostale/kolarstwo/mtb/wideo/ms-w-kolarstwie-
gorskim-zloty-wystep-wloszczowskiej/2598884

O dzięki. Czy znacie sposób żeby to sobie ściągnąć na dysk ?

Lub otworzyć, nie wiem dlaczego na linuksie wtyczka (novel-moonlight) dla FF otwiera okienko ale nie ładuje filmiku.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-05 17:04:19
Autor: Michał Stępień
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

[...]

Nie na linuksie tylko u ciebie.

Data: 2010-09-06 05:46:16
Autor: piecia aka dracorp
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
Dnia Sun, 05 Sep 2010 17:04:19 +0200, Michał Stępień napisał(a):

Nie na linuksie tylko u ciebie.

W pracy ruszyło, mam 32b system. W domu 64, więc może dlatego.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-06 10:44:47
Autor: Michał Stępień
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

Dnia Sun, 05 Sep 2010 17:04:19 +0200, Michał Stępień napisał(a):

Nie na linuksie tylko u ciebie.

W pracy ruszyło, mam 32b system. W domu 64, więc może dlatego.

Coś popsułeś. Mam amd64 i działa.

Data: 2010-09-06 06:06:31
Autor: rybakila
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
na win7 64 tez dziala...

Data: 2010-09-06 14:15:12
Autor: piecia aka dracorp
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
Dnia Mon, 06 Sep 2010 06:06:31 -0700, rybakila napisał(a):

na win7 64 tez dziala...

A co ma windows do linuksa?

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-06 19:20:56
Autor: Wooyek
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
na win7 64 tez dziala...

A co ma windows do linuksa?

Pewnie to, że sam parę postów wyżej zwróciłeś uwagę, że może to mieć związek z 32/64 bit.

Poza tym sugeruję zakończyć, bo to NTG.

Data: 2010-09-05 19:25:50
Autor: biodarek
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
piecia aka dracorp pisze:
[...]

SOA.
Zainstalowałem tę wtyczkę dla FF i tylko odświeżyłem okno.

--
biodarek

Data: 2010-09-05 17:31:11
Autor: piecia aka dracorp
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB
Dnia Sun, 05 Sep 2010 19:25:50 +0200, biodarek napisał(a):

SOA.
Zainstalowałem tę wtyczkę dla FF i tylko odświeżyłem okno.
U mnie w ogóle coś się FF rozjeżdża. Trzeba będzie sprawdzić profil.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-06 01:09:14
Autor: DĹźejm
Maja zdobyła ZŁOTO w MTB - ktoś nagrał ???
Lub otworzyć, nie wiem dlaczego na linuksie wtyczka (novel-moonlight) dla
FF otwiera okienko ale nie ładuje filmiku.

I tak jakość słaba, no i nawet na windzie jakoś nie buforuje do przodu więc na wolnym łączu ciężko się to ogląda ... ale oczywiście dałem radę :).
Rzeczywiście trasa wyglądała na mega trudną. Jestem pełen podziwu jak te drobne kobitki goniły po tych kamieniach i że po glebach się nie poddawały. Ja bym nie tak mógł ;).

Może ktoś nagrał z TV w lepszej jakości ?

pozdro
Jacek

Data: 2010-09-06 08:11:36
Autor: biodarek
Dżejm pisze:
Rzeczywiście trasa wyglądała na mega trudną. Jestem pełen podziwu jak te drobne kobitki goniły po tych kamieniach i że po glebach się nie poddawały. Ja bym nie tak mógł ;).

A kamera spłaszcza :)

Może ktoś nagrał z TV w lepszej jakości ?

Jak patrzę w program TV, to w czwartek o 13:30 ponownie w TVP Sport.

--
biodarek

Maja zdobyła ZŁOTO w MTB