Mając ETZ nie jestes motocyklistą??

Data: 2011-03-11 10:51:51
Autor: Inead
Mając ETZ nie jestes motocyklistą??
asfalcie :) Przyspieszając tak "nieziemsko" myślę sobie co robi tak R1 albo jakiś GSX, przechodzi dreszcz po plecach i myśl "ja tego nigdy nie ogarnę" Mam do Was Wszystkich na prawdę spory szacun :) Chciałbym tylko by inni mieli choć odrobinę szacunku dla mnie. Mimo, że mam przestarzała Etke fajnie by było jeśli ktoś by odkiwnoł gdy macham, w końcu jestem jednym z Was... Chyba rok, czy wartość nie ma tu znaczenia ?!

Kup kask z dużym napisem z przodu Shoei albo Arai to będą myśleć, że Etkę pożyczyłeś od dziadka żeby po bro pojechać ;-)))

Data: 2011-03-11 11:15:12
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-03-11 10:51, Inead pisze:

Kup kask z dużym napisem z przodu Shoei albo Arai to będą myśleć, że
Etkę pożyczyłeś od dziadka żeby po bro pojechać ;-)))

albo namaluj na baku po obu stronach:

"Pojazd dla klientów serwisu"

A serio to w naszych czasach ładna etka jest tak rzadkim widokiem ze przyciaga wiecej uwagi niz japsy, ktorych jest jak psow.

KJ

Data: 2011-03-11 12:26:30
Autor: TaDzik
W dniu 11-03-2011 10:51, Inead pisze:

Kup kask z dużym napisem z przodu Shoei albo Arai

nooo... a jeszcze lepiej walnij naklejkę od powerkomandera :)

--
Pozdro
TaDzik

Mając ETZ nie jestes motocyklistą??