Mając ETZ nie jestes motocyklistą??

Data: 2011-03-17 09:57:55
Autor: Jackare
Mając ETZ nie jestes motocyklistą??
Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości news:8e3153d66ee9603366b5fa2bcbe914c0$1grupy.scigacz.pl...
Mam do Was Wszystkich na prawdę spory szacun :) Chciałbym tylko by
inni mieli choć odrobinę szacunku dla mnie. Mimo, że mam przestarzała Etke fajnie by było jeśli ktoś by odkiwnoł gdy macham, w końcu jestem jednym z Was... Chyba rok, czy wartość nie ma tu znaczenia ?!

myśląc takimi kategoriami to chyba jesteś ciulem nie motocyklistą. Czujesz potrzebę szacunku - zostań biskupem.
Jazda daje ci frajdę - ciesz się tym a pieprz "machanie" i socjalizowanie się z resztą motocyklistów. Nie każdy jest "fajny" tylko dlatego że ma motocykl. To zwykli ludzie ze wszystkimi ich zaletami i wadami. Tacy sami jak wszędzie dookoła. Nie wierzę że wszystkich kochasz i od wszystkich oczekujesz akceptacji.
Machanie miało większy sens (nie twierdzę że teraz nie ma w ogóle) na przełomie lat 80 i 90 i gdzieś w ciągu lat 90 obiegłęgo wieku gdy w Polsce motocykle na drodze stały się rzadkością a legendarna garstka "motocyklistów" reprezentowała nieco wyższą świadomość i kulturę na drodze niosąc sobie wzajemną pomoc i wsparcie w sytuacji gdy praktycznie nie było w tym kraju serwisów i mechaników motocyklowych. Było takich zapaleńców w kraju 100- 300 to się wielu z nich znało osobiście. Teraz nie masz żadnej gwarancji na to że zagadując na parkingu inną osobę na motocyklu nie dostaniesz w zęby za sam fakt zakłócenia spokoju jaśnie pana.
--
Jackare

Data: 2011-03-17 10:35:08
Autor: Tytus