Majaczenia Picu

Data: 2010-07-19 08:35:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Majaczenia Picu
Niestety, to co mogłoby się wydawać ponurym żartem, pewnie będzie radosną rzeczywistością. W szeregach pisowych poważnie rozważa się bowiem koncepcje, wedle której do katastrofy nie doszło w okolicznosciach w jakich powszechnie uważa się że doszło. W skrócie: pilotów celowo wprowadzono w błąd, jednak ci wykorzystując swój kunszt zdołali jako tako przyziemić. Co prawda część pasażerów zginęła, ale znaczna cześć ocalała. Tych ocalałych których z braku czasu nie udało się ruskim uprowadzić, zastrzelono, zaś samolot (lub to co zniego zostało po przyziemieniu) wysadzono, by upozorować kompletny kataklizm. Trzeba było na to wszystko trochę czasu, stąd owe pojawiające się od początku nieścisłości co do godziny kraszu, i w sumie bez mała 15 minut, które do dyspozycji mieli ONI, nim na miejsce przybyły pierwsze ekipy ratunkowe.

Teraz PiS chce oficjalnie zapytać ruskich, co się stało z częścią paseżerów, kto faktycznie zginął, a kto dokarmia białe niedwiedzie i dlaczego. Stąd też bardziej zrozumiałe są tu i ówdzie pojawiające się sygnały o koniecznosci ekshumacji ofiar. Trzeba na 100% wiedzieć, co nam tu przywieziono nim zrobi się pokazowy raban. Prawda, ze rownie to smaczne co absurdalne?

Wszystkie te schizofreniczne teorie i piętrzące się mity, na pewno jednak nie przybliżają nas do prawdy, a jedynie do stanu kompletnego zwariowana. Jeśli budzą zaś jakiekolwiek emocje, to jedynie negatywne lub coraz częściej skrajnie negatywne. Coraz więcej ludzi, w tym także ja, łapie się na tym, iż serdecznie nie cierpi całej tej historii, że wyzbyła się już całego współczucia zarówno dla ofiar jak i ich rodzin. Dlatego, że garstka głuków od Kaczyńskiego począwszy a na oszołomach z Gazety Polskiej i spod krzyża skończywszy, zrobiła wszystko byśmy tę tragedie jak również jej ofiary najzwyczajniej w świecie znienawidzili. I tak się stało.
poniedziałek, 19 lipca 2010, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2010/07/1857.html

Data: 2010-07-19 10:12:07
Autor: HaMMeR
Majaczenia Picu
Sluchaj gnoju, olewam zimnym moczem to, ze jestes
kapusta.., ale kolejnego, tandetnego pasciarza juz nie zniose,
tym bardziej, ze nie jestescie w stanie dorownac w podlosci
i glupocie kaleckiemu, wiec po co sie tu pultacie scierwa,
bo nawet sie z was nie mozna posmiac??

Data: 2010-07-19 02:42:31
Autor: dexth
Majaczenia Picu
On 19 Lip, 10:12, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
[...]

Czemu tyle wscieklej zajadlosci? Przeciez to kulturalny czlowiek.

dexth

Data: 2010-07-19 03:10:35
Autor: zbig
Majaczenia Picu
On 19 Lip, 11:42, dexth <de...@interia.pl> wrote:
> [...]

> bo nawet sie z was nie mozna posmiac??

Czemu tyle wscieklej zajadlosci? Przeciez to kulturalny czlowiek.

To młotek, on nie umie inaczej. Nie jest w stanie spierac sie z pomocą
argumentów to z wrodzoną sobie tchórzliwością anonima drze ryja.

Data: 2010-07-19 12:26:26
Autor: HaMMeR
Majaczenia Picu
On 2010-07-19 12:10, zbig wrote:
[...]

-- -- -- -- --

Boli rylo swinskie.., boli co?:)
POpychlo...

Data: 2010-07-19 07:29:54
Autor: zbig
Majaczenia Picu
On 19 Lip, 12:26, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:

Boli rylo swinskie.., boli co?:)
POpychlo...

Nie wiem - ja mam twarz. I jest ona od urodzenia taka sama.Wy pisowcy
nie rozumiecie takiego pojęcia jak utrata twarzy, bo już dawno  jej
nie macie. stało sie to wtedy , gdy wbrew gentelman's agreement w imię
przyszłego PoPiSu, przypuściliscie wredny, chuligański atak na PO i
Tuska przed wyborami w 2005 roku. Dalej to już staczanie się samo dno,
w efekcie którego byliście w sojuszu z wiejskim obleśnym degeneratem i
gwałcicielem i . Teraz po prostu jesteście gotowi zrobić wszystko aby
odzyskać utraconą wskutek zarozumiałości prezesa władzę. Niedługo
zaczniecie jeść kupy. I róbcie to na zdrowie ale nie zmuszajcie innych
żeby to zaaprobowali i poszli w wasze slady.

Data: 2010-07-20 00:35:34
Autor: Jaksa
Majaczenia Picu
On Mon, 19 Jul 2010 16:29:54 +0200, zbig <zbigniew_@gazeta.pl> wrote:

On 19 Lip, 12:26, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:

Boli rylo swinskie.., boli co?:)
POpychlo...

Nie wiem - ja mam twarz. I jest ona od urodzenia taka sama.

Teraz rozumiem infantylnosc twoich wypowiedzi.

Faktycznie, jesli ktos jest 50-paroletnim dziadem z twarza
niemowlaka, to nie mozna spodziewac sie po nim zbyt wiele.

Szacun facet ze nauczyles sie obslugiwac komputer, to musialo
byc ogromne wyzwanie dla ciebie.

No i spobuj moze sil gdzie indziej, pl.muminki powinny byc
dobrym punktem startowym dla ciebie.

Jaksa

Data: 2010-07-20 03:03:55
Autor: zbig
Majaczenia Picu
On 20 Lip, 00:35, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Teraz rozumiem infantylnosc twoich wypowiedzi.

Gówno rozumiesz bratku . To proces , którego nie doświadczasz.

Faktycznie, jesli ktos jest 50-paroletnim dziadem z twarza
niemowlaka, to nie mozna spodziewac sie po nim zbyt wiele.
Szacun facet ze nauczyles sie obslugiwac komputer, to musialo
byc ogromne wyzwanie dla ciebie.

Nauczyłem się na tyle , że po trzech latach od pierwszego uderzenia w
klawiaturę peceta, mimo braku formalnego wykształcenia informatycznego
zostałem dyrektorem w w firmie produkującej software. Firmie
wielooddziałowej, dodam , o zasięgu ogólnokrajowym.
Obecnie również pracuję w tej branży, na stanowisku samodzielnego
specjalisty w jednej z topowych firm, więc leszczyku , trafiłeś kulą w
płot.

Data: 2010-07-20 12:34:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Majaczenia Picu

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:52e8c35c-b8c9-4fa2-8d8b-33ebcd63fc4bc10g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Kariera Nikodema Dyzmy?

Data: 2010-07-20 04:14:29
Autor: zbig
Majaczenia Picu
On 20 Lip, 12:34, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Kariera Nikodema Dyzmy?
Po drodze się douczyłem czego trzeba i jakoś nie mam kompleksów - 16
lat w branży to całkiem nieźle.

Data: 2010-07-20 13:17:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Majaczenia Picu

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:679217a6-dce0-42c5-be74-19fe67f1580dw31g2000yqb.googlegroups.com...
On 20 Lip, 12:34, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Kariera Nikodema Dyzmy?
Po drodze się douczyłem czego trzeba i jakoś nie mam kompleksów - 16
lat w branży to całkiem nieźle.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
On też nie niał kompleksów. Najmniejszych.

Data: 2010-07-20 13:20:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Majaczenia Picu

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
I zapamętam to sobie i Ci przypomnę, jeśli będziesz kiedykolwiek źle wypowiadał na temat wykształcenia porządnych ludzi. Np. Bartoszewskiego.
Myślęinaczej. A przysrać Ci musiałem. Taką okazję pominąć?

Data: 2010-07-20 04:30:16
Autor: zbig
Majaczenia Picu
On 20 Lip, 13:20, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:679217a6-dce0-42c5-be74-19fe67f1580dw31g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

wypowiadał na temat wykształcenia porządnych ludzi. Np. Bartoszewskiego.
Myślęinaczej. A przysrać Ci musiałem. Taką okazję pominąć?

Musiałeś mnie z kimś pomylić. Zawsze byłem zwolennikiem profesora i
uważam, że na głowę bije intelektem takiego dr kaczyńskiego, choć ma
tylko formalnie średnie wykształcenie.
Nie mam kompleksów, bo mam dwa fakultety, studia podyplomowe, liczne
kursy zawodowe i certyfikaty.
 A właściwie to dlaczego chciałeś mi przysrać?

Data: 2010-07-20 13:41:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Majaczenia Picu

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7f50832a-fd28-44e4-9508-276d3e0f2bb5y11g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

kursy zawodowe i certyfikaty.
 A właściwie to dlaczego chciałeś mi przysrać?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Była okazja, a złośliwy gnom jestem.
A kompleksów to żadnych nie posiadam, bo brak mi wykształcenia, nawet tego podstawowego.

Data: 2010-07-19 12:24:22
Autor: HaMMeR
Majaczenia Picu
On 2010-07-19 11:42, dexth wrote:
[...]

-- -- -- -- -- --

Jesli masz na mysli pisdzikowskiego, to czy kapusta nie moze zachowywac
'kulturalnie.., czasami?
A jesli interesuje cie wlasciwe wyrobienie sobie o 'kulturze' tej kapusty,
to przesledz kilka ostatnich jego 'dyskusji', gdzie 'popuszcza gnojem'
jak zraniony wieprz!
Ach coze to, coze za 'kulturalne' towarzystwo mi sie trafilo! Doprawdy,
zawsze ze spiewem na usciech :

'...na boj na boj na boj
i job twoju mat
my kulturnyj narod
my giermancow nie boimsia
i wsiegda idiom wpieriod!
....'
  Nu, da?

Data: 2010-07-19 13:40:17
Autor: mkałrwan jest debilem
Majaczenia Picu
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

czy kapusta nie moze zachowywac
'kulturalnie.., czasami?

Może, chammek, może i nawet się zachowywał. Do wyborów, potem "popuścił gnojem", bo zwykłe bydle z niego!

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-20 11:38:20
Autor: HaMMeR
Majaczenia Picu
On 2010-07-19 13:40, mkałrwan jest debilem wrote:
[...]

Zle zrozumiales watek.., to nie mialo byc o tobie, tylko o kapuscie
pizdzIkiewiczu!

Data: 2010-07-19 10:30:06
Autor: Dape
Majaczenia Picu
Dnia Mon, 19 Jul 2010 10:12:07 +0200, HaMMeR napisał(a):

[...]

Jak to po co ? Żeby śmiać się ze szczekających piesków jarkacza. Którzy
nawet zdania bez wulgaryzmu i zniewag napisać nie potrafią. Przerasta to
ich proste jak linijka umysły.

--
Kiedy ja mówię 'wolność'
Zaraz grozisz mi wojną

Data: 2010-07-19 12:30:05
Autor: [heÂŽsk]
Majaczenia Picu
On Mon, 19 Jul 2010 08:35:33 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
   czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
   sil zbrojnych ? czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem! to tez wina tuska?

 - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ? tez tusk ?

 - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?    pil z tuskiem do samego rana ruska wodke ?

 - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
   czyzby tusk/komorowski/putin/ zmusili pilotow do ladowania ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-19 13:11:41
Autor: Dape
Majaczenia Picu
Dnia Mon, 19 Jul 2010 12:30:05 +0200, "[heŽsk]" napisaů(a):

[...]

A weę daj spokój. sPiSkowców i tak nie przekonasz. Im moýna mnoýyă
argumenty a w odpowiedzi i tak usůyszymy, ýe to deszcz pada.

D.

--
Kiedy ja mówić 'wolnoúă'
Zaraz grozisz mi wojnŕ