Majchrowski zapowiada walkę, "nie odpuszczę".

Data: 2010-09-27 12:46:33
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Majchrowski zapowiada walkę, "nie odpuszczę".
Jacek Majchrowski, prezydent Krakowa, w Radiu Zet zapowiedział, że "jeśli Kościół uzyskał (poprzez działanie Komisji Majątkowej - red.) działki w wyniku przestępstwa, zastanowimy się nad odszkodowaniem". Dodał, że "nie odpuści tej sprawy".

Prezydent wskazuje na dwie możliwości uzyskania odszkodowania od Skarbu Państwa lub od Kościoła.

- Istnieje coś takiego jak zasada bezpodstawnego wzbogacenia się. I tutaj też się należy zastanowić, czy nie starać się o rekompensatę od drugiej strony (kościelnej -red.). Ale to wymaga bardzo solidnej analizy prawnej (...) Jeżeli działki zostały przejęte w drodze przestępstwa, to nastąpiło bezpodstawne wzbogacenie się - wyjaśniał Majchrowski.

Jacek Majchrowski w audycji "Gość Radia ZET" przypomniał, że Jacek Kochanowski jako Rzecznik Praw Obywatelskich nie zdążył skierować sprawy działalności Komisji Majątkowej do Trybunału Konstytucyjnego. Powiedział, że nowa Rzecznik Praw Obywatelskich nie zajęła się jeszcze tą sprawą.

Opowiedział też, jak przebiegło głosowanie krakowskiej Rady Miejskiej w sprawie skierowania sprawy Komisji Majątkowej do Trybunału Konstytucyjnego, gdzie przeciw byli radni z PiS i PO: "Tak, to głosowanie się odbyło po spotkaniu w jednym z tych klasztorów, który uzyskał te działki, i przesunięto tę sprawę na płaszczyznę polityczną. W związku z powyższym zwróciłem się do Rzecznika Praw Obywatelskich, bo taka też jest droga, żeby on zwrócił się do Trybunału Konstytucyjnego. Pan rzecznik Kochanowski nie zdążył, bo jak mi mówił jego zastępca, był przygotowany wniosek, natomiast nowa pani Rzecznik zdaje się, że tego tematu nie ruszyła w ogóle".

W ubiegłym tygodniu Sąd Rejonowy w Gliwicach aresztował na trzy miesiące pełnomocnika instytucji kościelnych w komisji majątkowej przy MSWiA Marka P. Jest podejrzany o korumpowanie osoby pełniącej funkcję publiczną w Komisji oraz wielomilionowe oszustwa. Został w niedzielę, 19 września, zatrzymany przez CBA. Gliwicka prokuratura okręgowa postawiła mu cztery zarzuty. Jeden dotyczy korumpowania osoby pełniącej funkcję publiczną w komisji majątkowej, trzy pozostałe - oszustwa na szkodę dwóch osób fizycznych i jednej instytucji na łączną sumę ok. 10 mln zł.

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/majchrowski-zapowiada-walke-nie-odpuszcze,1,3703409,region-wiadomosc.html

Brawo panie profesorze! Nie wolno udawac, że wszystko jest w porządku. Trzeba skończyc z przymykaniem oka na przestępstwa pedofilsko - złodziejskiej hołoty!!!

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-27 12:50:46
Autor: brat_olin
Majchrowski zapowiada walkę, "nie odpuszczę".
"Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote

[...]

Czy Majchrowski to nie ten slynny mafioso z Krakowa, komuch zreszta?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-09-27 12:54:25
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:i7psu8$tfv$1news.onet.pl...
[...]

Majchrowski jest prezydentem Krakowa, bezpartyjny.W jakim sensie "mafioso"?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-27 13:00:21
Autor: brat_olin
[...]

Kwasniewski z Millerem tez sa bezpartyjni, jak Kiszczak zreszta.

W jakim sensie "mafioso"?

W sensie ze aferzysta.  Prosze sobie pogooglowac.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-09-27 13:39:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:i7ptg7$vi5$1news.onet.pl...
[...]

Taki on aferzysta jak z g..na młotek.
To Ziobro próbował go na wszelkie sposoby umoczyć, ale był za chudy w uszach.

Data: 2010-09-27 18:55:12
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Majchrowski zapowiada walkę, "nie odpuszczę".
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał

W sensie ze aferzysta.  Prosze sobie pogooglowac.

Właśnie sobie pogoglowałem i nic. Jeśli masz wiedzę na temat afery autorstwa Majchrowskiego, to podrzuc linka. Natomiast jeśli masz na myśli insynuacje takich brukowców jak Gazeta Polska itp., to daj sobie spokój. Interesują mnie konkrety.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-27 19:01:32
Autor: heÂŽsk
Majchrowski zapowiada walkę, "nie odpuszczę".
On Mon, 27 Sep 2010 18:55:12 +0200, Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

> [...]

Właśnie sobie pogoglowałem i nic. Jeśli masz wiedzę na temat afery autorstwa Majchrowskiego, to podrzuc linka. Natomiast jeśli masz na myśli insynuacje takich brukowców jak Gazeta Polska itp., to daj sobie spokój. Interesują mnie konkrety.

 czy aferzysta nie wiem ale komuszek z niego cieplutki.

 http://pl.wikipedia.org/wiki/Jacek_Majchrowski

 posluchaj tego:

 http://www.youtube.com/watch?v=73UbJEvlXWM

Data: 2010-09-27 19:22:15
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Majchrowski zapowiada walkę, "nie odpuszczę".

Użytkownik "heRsk" <smolenskiePiSbigbrednie@interia.pl> napisał

czy aferzysta nie wiem ale komuszek z niego cieplutki.

Na czas trwania kadencji zawiesił członkowstwo w sld, ale istotniejsza jest jego rzekoma aferalnośc, której nie mogę się doszukac.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-27 20:05:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7qjsb$ej5$1inews.gazeta.pl...

[...]

O ile się nie mylę, to jest dwie kadencje prezydentem i to coś mówi, no nie?

Data: 2010-09-27 21:34:14
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ca0dcd3$0$27027$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zależy komu.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-27 21:52:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7qrjr$e8h$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przecież to proste - myślącym.

Data: 2010-09-27 13:21:55
Autor: awe
[...]

i co on teraz bedzie walczyl ze swoim kolega ubekiem?
awe

Data: 2010-09-27 15:46:06
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-27 12:50, brat_olin pisze:
[...]

Chyba najporządniejszy i najuczciwszy prezydent miasta w Polsce.

Data: 2010-09-27 22:01:14
Autor: cytryna
> [...]
>
> --
> Smart questions to stupid answers

Chyba najporządniejszy i najuczciwszy prezydent miasta w Polsce.

Po 1945 roku Kraków miał tylko dwóch Prezydentów-gospodarzy, uczciwych z wizją
rozwoju miasta, bez reszty poświęcających czas, wiedzę i zdolności na rzecz współobywateli-krakowian. Byli to ZBIGNIEW SKOLICKI i JACEK MAJCHROWSKI. Dzicz
głupia i pazerna to nominaci UW, SLD, PSL oraz innych "biznesowych" ugrupowań.
Boże chroń Kraków przed pazernymi ciemniakami z PO!

Data: 2010-09-27 18:56:01
Autor: rAzor
Majchrowski zapowiada walkę, "nie odpuszczę".
Darz bór! Użytkownik... he he - Dupowaty Goebbels vel Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:
Jacek Majchrowski, prezydent Krakowa,.......

Co wy tak klaszczecie temu komuchowi, Kawsiocki?
--
*...because, this time is all you have...*

Majchrowski zapowiada walkę, "nie odpuszczę".