Majewski w Liga+ Extra

Data: 2009-09-27 19:46:35
Autor: Mark
Majewski w Liga+ Extra
Powiem tak - czarno to widze. Baaardzo czarno.
A ta jego "praca dla mistrza niemiec" to byla zenada do kwadratu.
Co z tego ze z druzyna rezerw.. wazne ze dla mistrza niemiec.
A najsmieszniejsze moze byc to jak ci powolanie przez niego zechca sie
pokazac.. czego efektem bedzie Majewski na stale:(

--
Mark

Data: 2009-09-27 20:58:49
Autor: Fidelio
Majewski w Liga+ Extra
Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:1cros77dir386.dlgsmok.wot...
[...]

Najlepszy byl dialog:

Majewski: "Rzadko przegladam sie w lustrze"
Twarowski: "Byloby niegrzeczne, gdybym powiedzial, ze to widac"
;-)))))

A co do powolan, to poza obsada bramki nie jest najgorzej. Wcale bym sie nie zdziwil gdyby mlode wilki chcialy sie pokazac i zagrali na maska co oczywiscie niekoniecznie musi gwarantowac dobry wynik.
W kazdym razie jest deklaracja, ze zagramy 4-4-2.

Data: 2009-09-27 21:08:54
Autor: Mark
Majewski w Liga+ Extra
Dnia Sun, 27 Sep 2009 20:58:49 +0200, Fidelio napisał(a):

Majewski: "Rzadko przegladam sie w lustrze"
Twarowski: "Byloby niegrzeczne, gdybym powiedzial, ze to widac"
;-)))))

No coz. Starzy wyjadacze telewizyjni zjedli go na przekaske.
Natomiast merytorycznie.. cienki byl, oj cienki strasznie.

--
Mark

Data: 2009-09-27 21:22:23
Autor: Fidelio
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:gtune5n0jv0z$.dlgsmok.wot...
[...]

Ale przynajmniej można z nim prowadzić jakiś dialog, a nie jak wcześniej monologi uber-trenera Benhakera, który potrafił tylko tłumaczyć jak my w tej Polsce nic nie wiemy i nie rozumiemy ;-)

Data: 2009-09-28 10:41:02
Autor: Mark
Majewski w Liga+ Extra
Dnia Sun, 27 Sep 2009 21:22:23 +0200, Fidelio napisał(a):

Ale przynajmniej można z nim prowadzić jakiś dialog, a nie jak wcześniej monologi uber-trenera Benhakera,

No nie wiem. Pod koniec mial juz najwyrazniej dosc "prowadzenia dialogu",
nawet poszedl na czepianie sie prowadzacych personalnie, co juz jest skrajna
glupota w sytuacji gdy elokwencja nie jest najmocniejsza strona.
Jak dla mnie niczym sie nie rozni w wysokim mniemaniu o sobie od Leo, a
roznica wynikala stad ze z wypowiedziami Leo trzeba bylo czekac na
tlumaczenie:)

--
Mark

Data: 2009-09-28 16:15:27
Autor: Fidelio
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:1mfcv82bp926k$.dlgsmok.wot...
[...]

Jakby mi Twarowski próbował udowadniać, że system z jednym napastnikiem jest dobry to by się chyba nawet święty zirytował.
Ja wiem, że jako Polacy musimy narzekać, ale bez przesady ;-)

Data: 2009-09-27 23:20:29
Autor: Cavallino
Majewski w Liga+ Extra
[...]

A jak się miał bronić?
Że Craxę prowadził?
Przecież wszyscy wiedzą z jakim skutkiem.
Powołania nie są złe - dajmy mu może szansę.
Coś mi mówi, że trenerem kadry może być lepszym niż klubowym.
Ciężko będzie mu zepsuć coś bardziej niż jest zepsute w tej chwili.
Czyli ma punkt wyjścia jak Smuda w Zagłębiu. ;-)

Data: 2009-09-28 07:15:09
Autor: maciej
Majewski w Liga+ Extra
Cavallino napisał:

Czyli ma punkt wyjścia jak Smuda w Zagłębiu. ;-)

Nie, jak Zieliński w Lechu raczej.

Data: 2009-09-28 10:57:16
Autor: Cavallino
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h9phck$842$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Czyli ma punkt wyjścia jak Smuda w Zagłębiu. ;-)

Nie, jak Zieliński w Lechu raczej.

Zieliński startował z pozycji 23 punktów w 13 meczach i do tego wyczynu (z pierwszej połowy 2009) trzeba będzie porównywać wyniki obecne.

Data: 2009-09-28 13:45:01
Autor: maciej
Majewski w Liga+ Extra
Cavallino napisał:

Zieliński startował z pozycji 23 punktów w 13 meczach i do tego wyczynu (z pierwszej połowy 2009) trzeba będzie porównywać wyniki obecne.

Lech Poznań, sezon 2008/2009:
1. Wyjście z grupy pucharu uefa
2. Puchar Polski
3. Wicemistrzostwo Polski

Do tego sobie porównamy. Rozpieprzyć taką drużynę trzeba umieć swoja drogą.

Data: 2009-09-28 13:48:39
Autor: Cavallino
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h9q7ot$s57$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Zieliński startował z pozycji 23 punktów w 13 meczach i do tego wyczynu (z pierwszej połowy 2009) trzeba będzie porównywać wyniki obecne.

Lech Poznań, sezon 2008/2009:

1. bardzo udana runda jesienna
2. kompletnie nieudana wiosna

Co Twoim zdaniem zadecydowało o tym, że Smuda wyleciał i o co mieliśmy do niego pretensje?

Data: 2009-09-28 14:15:24
Autor: maciej
Majewski w Liga+ Extra
Cavallino napisał:

Co Twoim zdaniem zadecydowało o tym, że Smuda wyleciał i o co mieliśmy do niego pretensje?

Twoich pretensji to nikt nie słuchał. A dlaczego nie podpisano nowego kontraktu? A skąd ja mam wiedzieć, Smuda na przykład publicznie mówi, że poszło o kasę.

Data: 2009-09-28 14:28:30
Autor: Cavallino
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h9qa0m$hik$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Co Twoim zdaniem zadecydowało o tym, że Smuda wyleciał i o co mieliśmy do niego pretensje?

Twoich pretensji to nikt nie słuchał.

A gdzie w powyższym zdaniu wyczytałeś słowo "moich"?

A dlaczego nie podpisano nowego kontraktu? A skąd ja mam wiedzieć

No pewnie, lepiej udawać idiotę, twierdząc  że Lech grał wspaniale, a tu taki wredny Smuda podwyżkę chce.

Data: 2009-09-28 14:40:10
Autor: Andy
Majewski w Liga+ Extra
"maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> wrote in message news:h9qa0m$hik$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie poszlo o kase. Zreszta dowodem na to jest fakt, ze Smuda nie otrzymal zadnej, nawet bardzo niezadowalajacej propozycji kontraktu w Lechu. Po prostu powiedziano mu do widzenia. A ze Franciszek nie lubi byc tak traktowany, to sobie wymyslil bajeczke o tym, ze chcial podwyzke. Tzn. moze i chcial, ale nawet gdyby byl sklonny na nizsze uposazenie to i tak nie bylo mozliwe, by zostal w Lechu.

Poszlo o mnostwo drobnych i mniej drobnych zastrzezen wladz klubu pod adresem Smudy. Jedyna rzecza, ktora dawala Smudzie szanse (ale nie pewnosc) otrzymania propozycji nowego kontraktu, byloby zdobycie mistrzostwa. A te pretensje to m.in.:
- brak wspolpracy w zakresie transferow z pionem sportowym klubu,
- brak dawania szansy zawodnikom, ktorzy w opinii pionu sportowego powinni szanse dostawac (tu akurat wydaje sie, ze Smuda mial troche racji)
- brak wprowadzania do zespolu mlodych zawodnikow
- niechec do zawodnikow, ktorzy nie byli sprowadzeni przez Smude (czasami ona zanikala, jak w przypadku Lewego i Stilicia, czasem nie)
- przypisywanie sobie cudzych zaslug przy transferach
- oczywiscie bardzo niezadowolajace wyniki ligowe w ostatnich 3 sezonach
i jeszcze pare innych rzeczy.

Data: 2009-09-28 16:07:48
Autor: Fidelio
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:h9qben$jo3$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A Ty to wiesz z... i tutaj poproszę o jakieś wiarygodne źródło, bo tak to ja mogę sobie napisać, że słyszałem, że Smudzie oferowano kontrakt i będzie słowo przeciwko słowu.

Data: 2009-09-28 17:12:04
Autor: Andy
Majewski w Liga+ Extra
"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:h9qfvl$nrr$1news.onet.pl...
[...]

Zrodla na pewno nie podam. I w najmniejszym stopniu nie zalezy mi, zeby kogokolwiek przekonac, napisalem to wszystko jedynie dla zaciekawionych.
Mozesz sobie uwazac, ze poszlo o kase :).

Data: 2009-09-28 19:54:45
Autor: Fidelio
Majewski w Liga+ Extra
[...]

Ja nie napisałem, że poszło o kasę. Uważam, że poszło między innymi o kasę.
Widać było, że współpraca Smudy z klubem się nie układała to się rozstali.
I jakoś nie potrafię dostrzec tego, żeby klub na tym zyskał, wręcz przeciwnie.

Data: 2009-09-28 20:04:33
Autor: Cavallino
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Ja nie napisałem, że poszło o kasę. Uważam, że poszło między innymi o kasę.
Widać było, że współpraca Smudy z klubem się nie układała to się rozstali.

Wierz sobie w co chcesz, ale fakt że to Lech pogonił Smudę, a nie Smuda zrezygnował, jest tak oczywisty, że tylko najwięksi smudobrandzlownicy mogą go próbować tak infantylnie negować.

I jakoś nie potrafię dostrzec tego, żeby klub na tym zyskał,

Zyskał szansę zmiany na lepsze.
Na razie się nie udaje, co nie znaczy że nigdy się nie uda.
Trwanie w maraźmie na pewno nie było wyjściem dla klubu chcącego odnosić sukcesy.
Popatrz na Wisłę, jak długo lizała rany po Petrescu.
Ze trzem trenerom się nie udało, ale w końcu trafiła na właściwego i wróciła na szczyt (szkoda że tylko polski i szkoda że w ten sposób blokuje drogę Lechowi, oczywiście nie bez jego udziału).

wręcz przeciwnie.

Ryzyko przy zmianie zawsze jest, przejściowo może być nawet gorzej (choć teraz po prostu jest tak samo źle).
Ale ktoś sobie w końcu z tą drużyną musi poradzić (lepiej lub gorzej), po prostu nie ma innego wyjścia.

Data: 2009-09-28 21:17:14
Autor: Fidelio
Majewski w Liga+ Extra
Wierz sobie w co chcesz, ale fakt że to Lech pogonił Smudę, a nie Smuda zrezygnował, jest tak oczywisty, że tylko najwięksi smudobrandzlownicy mogą go próbować tak infantylnie negować.

To nie jest akurat kwestia wiary, porównamy dokonania obu trenerów na koniec sezonu i tyle.

Data: 2009-09-28 23:26:14
Autor: Cavallino
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h9r23s$fs4$1news.onet.pl...
[...]

Ale jedyne co w ten sposób możesz uzyskać, to pewność że Zieliński poległ na tym samym problemie co Smuda.
I dalej to nijak nie wytłumaczy w imię czego Lech miałby nie próbować zmienić sytuacji na lepsze.

Data: 2009-09-29 09:50:47
Autor: Fidelio
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h9r9lm$55h$1news.onet.pl...
[...]

Bo zamiast zmieniać sytuację zmienia trenerów.

Data: 2009-09-29 10:32:24
Autor: yamma
Majewski w Liga+ Extra
Fidelio wrote:
[...]

Problemem nie jest, że zmienił tylko na kogo zmienił. Sorry, ale jak się posiada piłkarzy, którzy potrafili awansować i wyjść z grupy w PUEFA, to nie można im dawać trenera bez żadnych osiągnięć i to jeszcze w sytuacji gdy największe gwiazdy na wszelki wypadek są już spakowane. W Lechu zrobiono dokładnie to samo co teraz w reprezentacji.
yamma

Data: 2009-09-29 14:39:25
Autor: Fidelio
Majewski w Liga+ Extra
[...]

Ale myślisz, że taki trener przyjdzie do klubu w którym będzie tylko marionetką? Nie wydaje mi się.

Data: 2009-09-29 18:17:24
Autor: yamma
Majewski w Liga+ Extra
Fidelio wrote:
[...]

No jeśli w Lechu szukają marionetki, to ja nie mam więcej pytań. To mamy właśnie taki efekt jak dzisiaj w PP (Lech właśnie przed chwilą odpadł ze Stalową Wolą przegrywając w karnych aż 1:4).
yamma

Data: 2009-09-29 21:19:56
Autor: Fidelio
Majewski w Liga+ Extra
[...]

Kto sieje wiatr...itd. ;-)

Data: 2009-09-29 10:32:49
Autor: Cavallino
Majewski w Liga+ Extra
[...]

A kto inny ma sobie z gwiazdorzeniem w drużynie poradzić?
Fakt, trener powinien mieć wsparcie zarządu w wysyłaniu Stiliców do ME.
Ale czy jesteś pewien, że go nie ma, że ma zakaz?

Data: 2009-09-29 10:35:30
Autor: Marek W.
Majewski w Liga+ Extra
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> Bo zamiast zmieniać sytuację zmienia trenerów.

A kto inny ma sobie z gwiazdorzeniem w drużynie poradzić?

Ten kto im płaci?

Data: 2009-09-29 14:44:45
Autor: Fidelio
Majewski w Liga+ Extra
[...]

Trzeba było się z gwiazdami pożegnać, z niewolnika nie ma pracownika ;-)
Ewentualnie ściągnąć im konkurentów do rywalizacji o miejsce w składzie.

Natomiast oczywiście najłatwiej jest powiedzieć, że Smuda był "be", ale taka polityka ma krótkie nogi co właśnie widać.

Data: 2009-09-29 14:53:29
Autor: Cavallino
Majewski w Liga+ Extra
[...]

Tu się zgadzam.
Aczkolwiek rozbicie drużyny przed LE na pewno nie byłoby dobrze odebrane, w ten sposób co rok byśmy budowali drużynę od nowa, a to jest główny powód krytyki naszych klubów.
Dopiero wtedy byś japę na klub darł, że działa jak Wisła.

A teraz to już za późno - okienko zamknięte.

Ewentualnie ściągnąć im konkurentów do rywalizacji o miejsce w składzie.

Natomiast oczywiście najłatwiej jest powiedzieć, że Smuda był "be"

Nie poradził sobie, nie wypełnił zakładanych celów, na co było dłużej czekać?
Dać mu następne 3 lata na budowanie zespołu od nowa?
W imię czego?

Klub nie jest po to aby pan Smuda miał wygodnie.
Niech sobie kupi swój, jeśli o czymś taki marzy i sam go utrzymuje.

, ale taka polityka ma krótkie nogi co właśnie widać.

Ale jaka?
Nie rozpoczynać co roku budowy zespołu od zera?
To ma krótkie nogi?
A rozpoczynanie ma długie?
Wisła już to trenowała nie raz i oprócz tego że wtopiła kupę kasy niewiele poza Polską wywalczyła.
Mnie osobiście nie dziwi że Lech nie chce iść tą samą drogą.

Problem jest - taki sam jak miały go jeszcze niedawno inne kluby (Legia z Rogerem i Edsonem, Wisła z Uche, Kokoszką i nawet Cantoro), ale one już co gorsza mają to za sobą.

Data: 2009-09-29 15:21:27
Autor: Fidelio
Majewski w Liga+ Extra
[...]

Dobrze. Spróbujmy sine ira et studio, na chłodno i logicznie.
Logika mówi nam tak: skoro błąd tkwił w osobie trenera to zmieniamy go i wtedy sytuacja się zmienia na lepsze, błąd został wyeliminowany.
Zgodnie z powyższym uczyniono... Czy sytuacja zmieniła się na lepsze? Odpowiedź chyba wszyscy znamy, zatem logika podpowiada: błąd tkwi gdzie indziej.
Jak widzisz, ja tu nawet nie zabieram głosu, to wypowiada się logika i zdrowy rozsądek.

Nie ma co komplikować, dla mnie oglądanie meczów Lecha za Smudy było gwarancją dobrego widowiska.
Lech Zielińskiego jedyne co gwarantuje to mniejsze lub większe rozczarowanie.
Reszta mnie jako widza w sumie nie interesuje, to są dość twarde fakty z którymi trudno dyskutować.
Nie wiem, być może jestem w mniejszości w swoich odczuciach, niech inni się wypowiedzą.

Data: 2009-09-29 16:32:14
Autor: Cavallino
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Dobrze. Spróbujmy sine ira et studio, na chłodno i logicznie.

Tak najlepiej.

Logika mówi nam tak: skoro błąd tkwił w osobie trenera to zmieniamy go i wtedy sytuacja się zmienia na lepsze

Z automatu, tak z dnia na dzień?
Nie - tak się nie da, to nie komputery tylko ludzie.
No i tutaj błędów było więcej, część faktycznie została wyeliminowana, część jest w trakcie, część pozostała.

Zgodnie z powyższym uczyniono... Czy sytuacja zmieniła się na lepsze?

Częściowo.
Pewne sprawy (niestety okazuje się że najbardziej kluczowe) jeszcze wymagają naprawy.

Odpowiedź chyba wszyscy znamy, zatem logika podpowiada: błąd tkwi gdzie indziej.

Niekoniecznie.
Błąd pozostał, pewne działania trenera są zbyt podobne do działań poprzednika i to trzeba zmienić.
Albo z obecnym trenerem, albo niekoniecznie (gdy się uprze, ale nie sądzę, sprawia wrażenie człowieka myślącego i umiejącego wyciągać wnioski).

Nie ma co komplikować, dla mnie oglądanie meczów Lecha za Smudy było gwarancją dobrego widowiska.

Przypomnij sobie jak prawie dokładnie rok temu to dobre widowisko wyglądało w meczach z Ruchem i Śląskiem, albo przez całą wiosnę.
Ja mam pamięć dobrą i pamiętam - tragedia była podobna do obecnej.
Ani na plus, ani na minus.

Lech Zielińskiego jedyne co gwarantuje to mniejsze lub większe rozczarowanie.

Teraz, kiedy są w ewidentnym dołku.
Ale ja jeszcze wierzę, że jest w stanie to zmienić.
Przede wszystkim nie fair byłoby, gdybym dał mu mniej czasu niż Smudzie, a Smuda dostał ponad rundę.

Data: 2009-09-28 17:55:35
Autor: maciej
Majewski w Liga+ Extra
Fidelio napisał:

A Ty to wiesz z... i tutaj poproszę o jakieś wiarygodne źródło, bo tak to ja mogę sobie napisać, że słyszałem, że Smudzie oferowano kontrakt i będzie słowo przeciwko słowu.

Andy należy do grona osób wiarygodnych, nie ma sensu podważać jego słów.

Data: 2009-09-28 18:30:21
Autor: Cavallino
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h9qfvl$nrr$1news.onet.pl...
[...]

Radzę Ci jednak wierzyć w to co pisze Andy, gdyby nie wiedział (albo nie chciał) to by nie napisał.
Zapewniam Cię, że z racji funkcji dostęp do źródła takiej wiedzy ma nieporównywalny do większości grupowiczów.

Data: 2009-09-28 16:08:02
Autor: CGC
Majewski w Liga+ Extra
Dnia Mon, 28 Sep 2009 14:40:10 +0200, Andy napisał(a):

- brak wprowadzania do zespolu mlodych zawodnikow

Lesiak został zwolniony właśnie za to, że wprowadzał młodych do zespołu.
:-)

--
CGC

Data: 2009-09-28 18:30:52
Autor: Cavallino
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:3abjefz5h3wp$.za49qwcw50d9$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 28 Sep 2009 14:40:10 +0200, Andy napisał(a):

- brak wprowadzania do zespolu mlodych zawodnikow

Lesiak został zwolniony właśnie za to, że wprowadzał młodych do zespołu.
:-)

I Majewski z Craxy też.
We wszystkim trzeba zachować umiar.

Data: 2009-09-28 19:21:21
Autor: Mark
Majewski w Liga+ Extra
Dnia Mon, 28 Sep 2009 18:30:52 +0200, Cavallino napisał(a):

I Majewski z Craxy też.
We wszystkim trzeba zachować umiar.

....i miec kogo wprowadzac. Bo to ze mlody, to za malo, jak bez perspektyw

--
Mark

Data: 2009-09-28 19:40:33
Autor: Cavallino
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:1o7396glt9ac4.dlgsmok.wot...
[...]

Jeden czy dwóch młodych umiejętnie wprowadzanych wśród 10 czy 9 doświadczonych graczy może dać drużynie sporo.
Jeśli dwóch TYCH SAMYCH młodych będzie miało koło siebie następnych 7 nieopierzonych, to ich przeciwnicy w rodzaju rutyniarzy z Polonii Bytom zjedzą na śniadanie, niezależnie od ich potencjału.

Małecki tutaj to idealny przykład - dam głowę, że gdyby go wprowadzać w Craxie w stylu Majewskiego, to do dziś byłby co najwyżej w II drużynie.
Skorża zrobił to z głową i są skutki.

P.S.
Ja zdaję sobie sprawę, że Smuda na siłę wprowadzający młodych do składu miałby bliżej do Majewskiego w rezultacie, po prostu nie umie tego robić, ale już po Zielińskim oczekiwałem więcej.

Data: 2009-09-28 16:11:15
Autor: Fidelio
Majewski w Liga+ Extra
[...]

A mi się wydaje, że właśnie dlatego Smuda żądał kasy bo wiedział, że będzie pracował w klubie w trudnych warunkach bo aspriacje to w Poznaniu mają olbrzymie, za to kasy to już nie bardzo na te cele jest, w dodatku trener nie ma wpływu na transfery etc. Dlatego też żaden utytułowany trener się w Lechu nie pojawił, przyszedł przeciętny Zieliński bo lepszy Lech niż nic, prawda :-)?

Data: 2009-09-28 16:22:47
Autor: CGC
Majewski w Liga+ Extra
Dnia Mon, 28 Sep 2009 16:11:15 +0200, Fidelio napisał(a):

[...]

Jeśli to są trudne warunki, to panują one w całej ekstraklasie. Aspiracje
mają wszyscy, kasy nie ma nikt, trener do trasferów ma się różnie. --
CGC

Data: 2009-09-28 19:49:16
Autor: Fidelio
Majewski w Liga+ Extra
[...]

No wiesz, jednak dostrzegłbym jakieś różnice w budżetach Wisły Kraków i Piasta Gliwice :-)

Data: 2009-09-28 14:05:59
Autor: Andy
Majewski w Liga+ Extra
"maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> wrote in message news:h9q7ot$s57$1atlantis.news.neostrada.pl...
Lech Poznań, sezon 2008/2009:
1. Wyjście z grupy pucharu uefa
2. Puchar Polski
3. Wicemistrzostwo Polski

Z tym wicemistrzostwem to sie troszke rozpedziles :).

Data: 2009-09-28 14:11:28
Autor: maciej
Majewski w Liga+ Extra
Andy napisał:

Z tym wicemistrzostwem to sie troszke rozpedziles :).

Ups :)

Data: 2009-09-28 13:55:01
Autor: yamma
Majewski w Liga+ Extra
Fidelio wrote:

[...]

A mnie zastanawia dlaczego nie powolal Wichniarka. I dlaczego w ostatnim Cafe Futbol Mateusz Borek nie zwrócil mu na to uwagi? Przeciez Piszczka powolal...
:-)
yamma

Data: 2009-09-28 13:37:26
Autor: Przemek Budzyński
Majewski w Liga+ Extra
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
A mnie zastanawia dlaczego nie powolal Wichniarka. I dlaczego w ostatnim Cafe Futbol Mateusz Borek nie zwrócil mu na to uwagi? Przeciez Piszczka powolal...
:-)

wydaje mi się,że Piszczek będziemu potrzebny jako prawy obrońca. A napsatników ma dość w tej chwili, lpeszych obecnieod Wichniarka . Król Artur z winy Leo stracił okazję pokazania się w kadrze w swoich najlepszych dniach....

Data: 2009-09-28 15:58:52
Autor: diego_maradona
Majewski w Liga+ Extra
Przemek Budzyński pisze:

[...]

No proszę Cię. Artur zawsze błyszczał w Bundeslidze a w reprezentacji
grał żenadę. Taki Gucio Warzycha.
Dramatyzujesz.

Data: 2009-09-28 09:25:39
Autor: fiqs
Majewski w Liga+ Extra

Uzytkownik "Mark"  napisal
[...]

Zgadzam sie w 100%..
Idac do programu i majac swiadomosc ze beda atakowac go pytaniami mogl sie bardziej przygotowac.
Prowadzacy program vs  Majewski 1:0.
Odpowiedzi jakie uslyszelismy byly wierna kopia konferencji na ktorej oglosil powolania.

Kilka pytan wiecej i pan Majewski opuscilby studio
Wiem ze to moze nie zabrzmi zbyt patriotycznie ale mam nadzieje ze nasza kadra przegra pod rzadami tego pana, i ze po tych porazkach przyjdzie trener ktory nie bedzie ani naburmuszonym dziadkiem jak Leoo alni pupilkiem PZPNu jak Majewski
/fiqs

Data: 2009-09-28 11:35:37
Autor: Marcin Kasperski
Majewski w Liga+ Extra

przyjdzie trener ktory nie bedzie ani naburmuszonym dziadkiem jak Leoo
alni pupilkiem PZPNu jak Majewski

Skojarzył mi się Łazarek :-)

Data: 2009-09-28 09:57:18
Autor: Pawel Nowak
Majewski w Liga+ Extra
Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał(a):

> przyjdzie trener ktory nie bedzie ani naburmuszonym dziadkiem jak Leoo
> alni pupilkiem PZPNu jak Majewski

SkojarzyĹ&#65533; mi siÄ&#65533; Ĺ&#65533;azarek :-)

Wojtek "Whiskey" Łazarek :) - ale chociaż byłoby smiesznie...

--
Paweł
www.poznanfc.pl --

Data: 2009-09-28 11:56:53
Autor: Mane
Majewski w Liga+ Extra
Ostatni program to jakis kiepski kabaret, pol roku placza czemu gramy tylko jednym napastnikiem, a teraz wyjezdzaja czemu Stefan nie chce grac jednym napastnikiem :) Bo tak zdaniem pana redaktora byloby bezpieczniej, jakbysmy bronili 1 miejsca w gruie :D

Data: 2009-09-28 12:04:23
Autor: Cavallino
Majewski w Liga+ Extra
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9q199$2f3$1inews.gazeta.pl...
Ostatni program to jakis kiepski kabaret, pol roku placza czemu gramy tylko jednym napastnikiem, a teraz wyjezdzaja czemu Stefan nie chce grac jednym napastnikiem :)

Zgadzam się.
Chyba nie było się naprawdę do czego przyczepić.

Data: 2009-09-28 17:49:13
Autor: gogi
Majewski w Liga+ Extra
Mark pisze:
[...]