Majewski w Liga+ Extra

Data: 2009-09-28 09:25:39
Autor: fiqs
Majewski w Liga+ Extra

Uzytkownik "Mark"  napisal
Powiem tak - czarno to widze. Baaardzo czarno.
A ta jego "praca dla mistrza niemiec" to byla zenada do kwadratu.
Co z tego ze z druzyna rezerw.. wazne ze dla mistrza niemiec.
A najsmieszniejsze moze byc to jak ci powolanie przez niego zechca sie
pokazac.. czego efektem bedzie Majewski na stale:(

Zgadzam sie w 100%..
Idac do programu i majac swiadomosc ze beda atakowac go pytaniami mogl sie bardziej przygotowac.
Prowadzacy program vs  Majewski 1:0.
Odpowiedzi jakie uslyszelismy byly wierna kopia konferencji na ktorej oglosil powolania.

Kilka pytan wiecej i pan Majewski opuscilby studio
Wiem ze to moze nie zabrzmi zbyt patriotycznie ale mam nadzieje ze nasza kadra przegra pod rzadami tego pana, i ze po tych porazkach przyjdzie trener ktory nie bedzie ani naburmuszonym dziadkiem jak Leoo alni pupilkiem PZPNu jak Majewski
/fiqs

Data: 2009-09-28 11:35:37
Autor: Marcin Kasperski
Majewski w Liga+ Extra

przyjdzie trener ktory nie bedzie ani naburmuszonym dziadkiem jak Leoo
alni pupilkiem PZPNu jak Majewski

SkojarzyƂ mi się Ɓazarek :-)

Data: 2009-09-28 09:57:18
Autor: Pawel Nowak
Majewski w Liga+ Extra
Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał(a):

> przyjdzie trener ktory nie bedzie ani naburmuszonym dziadkiem jak Leoo
> alni pupilkiem PZPNu jak Majewski

SkojarzyĆ&#65533; mi siÄ&#65533; Ć&#65533;azarek :-)

Wojtek "Whiskey" Łazarek :) - ale chociaż byłoby smiesznie...

--
Paweł
www.poznanfc.pl --

Majewski w Liga+ Extra