Majorka- wypozyczenie roweru

Data: 2015-03-27 12:07:21
Autor: Lukasz Goran
Majorka- wypozyczenie roweru
Witam
    W wolny długi weekend czerwcowy, burząc mi cały plan treningów wysyłają mnie z pracy na Majorkę :) Będę tam tylko cztery dni więc branie swojego roweru nie ma sensu. Chciałbym wypożyczyć sprzęt. Czy ktoś z Was był i może udzielić wskazówek. Miejsce gdzie będę to Palma. Rower szosowy na Di2 :). Czy chcąc używać "zatrzasków" trzeba mieć swoje pedały? Z jakimi kosztami należy się liczyć?
Pozdrawiam
Łukasz Gądzik

Majorka- wypozyczenie roweru