[FOTO] Majorka, wyspa taka

Data: 2012-10-11 01:40:42
Autor: Titus Atomicus
[FOTO] Majorka, wyspa taka
In article <50752ede$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

No dobra, po części zainspirowany wiadomym wątkiem wrzucam na precla fotopamiętnik z tygodniowego kręcenia po Majorce.

[...] A więc zapraszam do rzucenia okiem:

www.alfer.pl (i klikamy czarną świnię)
Zdjecia ciekawe, choc do tej Majorki jako celu wyjazdu mnie nie przekonaly.
BTW - troche niewygodnie mi sie przeglada. Mam lcd
 1440x900 i obcina mi podpisy - trzeba kazde zdjecie przesuwac bo nie miesci sie na ekranie.
--
TA

Data: 2012-10-10 23:12:55
Autor: Piecia aka dracorp
[FOTO] Majorka, wyspa taka
W dniu czwartek, 11 października 2012 01:40:43 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

BTW - troche niewygodnie mi sie przeglada. Mam lcd
 1440x900 i obcina mi podpisy - trzeba kazde zdjecie przesuwac bo nie miesci sie na ekranie.
A nie możesz po prostu włączyć pełnego ekranu na przeglądarce?

Data: 2012-10-11 16:16:10
Autor: Titus Atomicus
[FOTO] Majorka, wyspa taka
In article <9467b3a2-52a2-4aa1-9fb4-c1186b1ddc7d@googlegroups.com>,
 Piecia aka dracorp <dracorp@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

A nie możesz po prostu włączyć pełnego ekranu na przeglądarce?

A, faktycznie. W full sreeen jest ok.
To ja odwoluje zarzut.

[FOTO] Majorka, wyspa taka