Data: 2012-02-02 21:50:51 | |
Autor: V | |
Majowie mieli rację | |
W dniu 2012-01-31 11:58, mkarwan pisze:
Jak tu nie wierzyć Majom, skoro nawet w Polsce świat się kończy. Nawet w ramach jednego wydziału lotnictwa, na dowolnej uczelni, jest min. zakład/katedra materiałoznawstwa, gdzie ludzie zajmują się głównie dyslokacjami wewnątrz struktur materiałów i nie mają zielonego pojęcia o budowie samolotów, Nie wiedzą też, bo ich to nie interesuje, dlaczego samolot lata. Uwierz, tak jest prawidłowo i nie może być inaczej. Każda próba zmiany tego porządku, to albo improwizacja, albo żart. I jedno i drugie jest wyrazem ignorancji, tym większej im sprawa jest poważniejsza. V. |
|
Data: 2012-02-03 10:00:29 | |
Autor: Endriu | |
Majowie mieli rację | |
Nawet w ramach jednego wydziału lotnictwa, na dowolnej uczelni, jest Naukowcy specjaliści od materiałów udowodnili że skrzydło odrzutowca nie może złamać się o drzewo. Czego jeszcze chce głuptasku .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2012-02-03 13:02:59 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Majowie mieli racj? | |
Endriu wrote:
Naukowcy specjaliści od materiałów udowodnili że skrzydło odrzutowca nieNiczego nie udowodnili. Te animacje nie mają żadnych znamion pracy naukowej. |
|
Data: 2012-02-03 13:13:20 | |
Autor: Endriu | |
Majowie mieli racj? | |
Niczego nie udowodnili. Te animacje nie mają żadnych znamion pracy naukowej. Delfino tumanie, kwestionujesz obliczone przez prof. Bniendę krzywe spadania skrzydła ?. prof. Binienda z NASA Masakruje tzw. Expertów millera 2/2 (24.01.2012) http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=M5o7QTqn2sg#t=192s -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2012-02-03 15:03:47 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Majowie mieli racj? | |
Endriu wrote:
Delfino tumanie, kwestionujesz obliczone przez prof. Bniendę krzywehttp://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=M5o7QTqn2sg#t=192s Oczywiście. Naukowcy rozmawiają przy pomocy publiakcji w recenzowanych czasopismach, a nie telekonferencji. Te wykresy nie mają żadnej wartości, każdy może narysować dowolny wykres. Nie wiadomo w oparciu o jakie założenia zostały stworzone i jakimi narzędziami. Poza tym dla średnio rozgarniętego widza jasnym jest, że odległość jaką przeleci skrzydło jest funkcją wysokości. Wygląda na to, że tutaj obie te wartości przyjęte są od czapy, bo skąd wzięto początkową wysokość, albo odległość lotu? Przecież takich trajektorii można nakreślić nieskończenie wiele nawet zakładając identyczne pozostałe parametry wejściowe i zmieniając tylko np. zadaną wysokość. |
|
Data: 2012-02-03 15:11:01 | |
Autor: Endriu | |
Majowie mieli racj? | |
Poza tym dla średnio rozgarniętego widza jasnym jest, że odległość jaką Wysokości i predkości średniorozgarnięty pseudonaukowcu ... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2012-02-03 15:19:33 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Majowie mieli racj? | |
Endriu wrote:
Wysokości i predkości średniorozgarnięty pseudonaukowcu ...Zakładam, że prędkość jest znana - tego chyba nikt nie kwestionuje. I daruj sobie te przezwiska, nie dorastasz mi do pięt :) |
|
Data: 2012-02-03 15:31:10 | |
Autor: PH | |
Majowie mieli racj? | |
W dniu 2012-02-03 15:19, Delfino Delphis pisze:
I daruj sobie te przezwiska, nie dorastasz mi do pięt :) Wiesz to takie argumenty z przedszkola lub piaskownicy - a mój wujek jest milicjantem i ci wleje ;-) |
|
Data: 2012-02-03 15:36:20 | |
Autor: Endriu | |
Majowie mieli racj? | |
Zakładam, że prędkość jest znana - tego chyba nikt nie kwestionuje. I daruj To czy dorastm ci do pięt tu już raczej osądzą inni, lecz chciałem zauważyć, że na twoją niekorzyść działa po pierwsze to, że: 1) jak na razie nie raczyłes podać publicznie na forum swojego dorobku naukowego (w który zresztą niejeden tu wątpi) 2) bezczelnie podajesz watpliwośc obliczenia profesorów którzy taki dorobek posiadają i mają to udokumentowane nie podając jakichkolwiek innych obliczeń 3) masz jak widać kłopoty z rozumieniem słowa pisanego. Mówię wiec ci jeszcze raz tłumoku...: Katastrofa TU-154 M w Smoleńsku - dalsze odkrywanie prawdy - ciąg dalszy... <http://akwedukt.nowyekran.pl/post/50962,katastrofa-tu-154-m-w-smolensku-dalsze-odkrywanie-prawdy-ciag-dalszy> " [...] Ze stenogramów odczytanych w Krakowie: 08.40.44,5 2Pilot mówi "100 m" 08.40.51,7 Nawigator mówi "100 m" [...]". ..... o godzinie 08.40.51,7 następuje słowo odchodzimy, a po sześciu sekundach po tej komendzie następuje pierszy odgłos (wybuchu ???). http://m.nowyekran.pl/040cfd66ea5c464484f591ec6629ea2d,0,0.jpg Nie było więc próby lądowania we mgle jaką lansowała twoja pseudokomisja baranie ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2012-02-03 16:14:31 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Majowie mieli racj? | |
Endriu wrote:
1) jak na razie nie raczyłes podać publicznie na forum swojego dorobku Niech wątpią. 2) bezczelnie podajesz watpliwośc obliczenia profesorów którzy taki Niestety żadnych obliczeń nie przedstawiono. Ze stenogramów odczytanych w Krakowie: Już ci napisałem, że nie ma sensu rozważać tego co działo się poniżej 120 metrów. Dlaczego załoga nawet nie próbowała zatrzymać zniżania na swojej minimalnej wysokości zniżania? Nie wiem. |
|
Data: 2012-02-03 20:09:01 | |
Autor: saturn5 | |
masakra | |
prof. Binienda z NASA Masakruje I nie z NASA i nie masakruje. Jedynie co masakruje na tym forum to twoja tempota. Doprawdy sprawdza sie powiedzenia Lema ze nie wiedzial ze na swiecie jest tylu idiotow dopoki nie zajrzal do internetu. -- |
|
Data: 2012-02-03 21:11:34 | |
Autor: Endriu | |
masakra | |
I nie z NASA i nie masakruje. Tak nie ma to jak merytoryczny wpis Saturna. Też masz się za wybitnego fachowca jak Delfino ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2012-02-03 20:53:19 | |
Autor: V | |
Majowie mieli racj? | |
W dniu 2012-02-03 13:13, Endriu pisze:
Niczego nie udowodnili. Te animacje nie majďż˝ ďż˝adnych znamion pracy To ja "masakrujÄ" profesora. Brzoza obrywa od skrzydĹa na wysokoĹci pnia ca 4 do 5 metrĂłw. Jak pisaĹem wczeĹniej, otwarte kesony w odlegĹoĹci 6 metrĂłw od koĹcĂłwki skrzydĹa sÄ bezpoĹredniÄ przyczynÄ jego "ukrÄcenia" (unikam szczegĂłĹĂłw stÄ d kolokwializm). SzeĹÄ metrĂłw skrzydĹa znajduje siÄ na wysokoĹci mniejszej od jego dĹugoĹci. W takich warunkach, zetkniÄcie siÄ z ziemiÄ oderwanego fragmentu (konkretnie zetkniÄcie jednego z koĹcĂłw), w chwili tuĹź po oddzieleniu od samolotu, a jeszcze przed znacznym wytraceniem prÄdkoĹci, jest bardzo prawdopodobne dlatego wĹaĹnie, Ĺźe dĹugoĹÄ czÄĹci skrzydĹa jest wiÄksza niĹź jego odlegĹoĹÄ od ziemi. JeĹli tak przyjmiemy, to gwaĹtowne zatrzymanie jednego koĹca skrzydĹa zamienia chaotyczny ruch w ruch pĹaski, ktĂłremu towarzyszÄ , ze wzglÄdu na wirujÄ cÄ masÄ, stabilizujÄ ce momenty Ĺźyroskopowe. "Ustabilizowany" tym sposobem fragment skrzydĹa przemieszcza siÄ na znacznie wiÄkszÄ odlegĹoĹÄ i zupeĹnie zmienia prezentowane przez profesora "krzywe spadania". PodeĹlij proszÄ profesorowi. MyĹlÄ, Ĺźe warto zamodelowaÄ ten przypadek na wizji :) V. |
|
Data: 2012-02-03 20:12:13 | |
Autor: V | |
Majowie mieli racj | |
W dniu 2012-02-03 10:00, Endriu pisze:
Nawet w ramach jednego wydziaďż˝u lotnictwa, na dowolnej uczelni, jest No wĹaĹnie, a nie powinny zajmowaÄ siÄ drzewem. JeĹli juĹź to drewnem (materiaĹem). Czyli powinni co najwyĹźej, jako naukowcy -specjaliĹci_od_materiaĹĂłw, udowodniÄ, Ĺźe "skrzydĹo odrztowca" nie moĹźe zĹamaÄ siÄ o drewno. Teraz zgoda, ma to sens, prawda? Nie ma siĹy Ĺźeby "skrzydĹo odrzutowca" zĹamaĹo siÄ o drewno. V. |