[foto] Majówka

Data: 2011-05-05 23:23:34
Autor: solar
[foto] Majówka
Wpisując się w przedostatni wątek... :)

http://solar.blurp.org/szczawnik_0511/index.html

"Nie jest ważne, by ludziom żyło się dostatnio, lecz byśmy osiągnęli zbawienie wieczne"
                                       Przemysław Edgar Gosiewski

Data: 2011-05-05 22:02:14
Autor: Ignacy
[foto] Majówka

 ...bardzo ładne plenery i dowcipne komenterze
 dobrze nastroiły mnie przed snem.
 Jak zdarzy mi się czasem jakiś podjazd
 ale niestety asfaltowy to sobie myśle...
 ale ze mnie leszcz dobrze że nikt nie widzi.

 Ignac

Data: 2011-05-14 17:12:23
Autor: Titus Atomicus
[foto] Majówka
In article <ipv6p6$g9o$1@inews.gazeta.pl>,
 " Ignacy" <ignac88.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

 ...bardzo ładne plenery i dowcipne komenterze
 dobrze nastroiły mnie przed snem.
 Jak zdarzy mi się czasem jakiś podjazd
 ale niestety asfaltowy to sobie myśle...
 ale ze mnie leszcz dobrze że nikt nie widzi.

A kolega to tak zawsze wierszem mowi?

TA

Data: 2011-05-14 19:42:40
Autor: Ignacy
[foto] Majówka
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
A kolega to tak zawsze wierszem mowi?

  Tak...miałem byc poetą ale mi
  nie wyszło a nawyk pozostał

  Ignac

Data: 2011-05-06 08:10:48
Autor: bans
[foto] Majówka
W dniu 2011-05-05 23:23, solar pisze:

http://solar.blurp.org/szczawnik_0511/index.html

Jak zwykle wciąga.

Mały komentarz techniczny - te zdjęcia są bardzo "zimne", wpadają niemal w fiolet. Spróbuj inaczej ustawić balans bieli, z reguły "chmurka" sprawdza się w _każdych_ warunkach, mam tak ustawione na stałe.

--
bans

Data: 2011-05-06 01:35:53
Autor: solar21
Majówka
On 6 Maj, 08:10, bans <g...@o2.pl> wrote:

Mały komentarz techniczny - te zdjęcia są bardzo "zimne", wpadają niemal
w fiolet. Spróbuj inaczej ustawić balans bieli, z reguły "chmurka"
sprawdza się w _każdych_ warunkach, mam tak ustawione na stałe.

Bo było zimno.
Chmurka daje za ciepły odcień, szczególnie w taką pogodę. A i tak
potem w PS niebieski się podciąga... :)

--
Solar

Data: 2011-05-06 10:44:17
Autor: bans
Majówka
W dniu 2011-05-06 10:35, solar21 pisze:

Chmurka daje za ciepły odcień, szczególnie w taką pogodę.

Kwestia gustu, dla mnie "chmurka" jest w sam raz (a często nawet jeszcze zbyt zimna), u ciebie widzę fioletowy zafarb, który wygląda, jakby WB automat ustawiał.

Ale to oczywiście już kwestia gustu i nie moja sprawa, jeśli robisz to świadomie.

Ustawienie "na chmurkę" w podobnych warunkach:

https://picasaweb.google.com/artur.goc/2011_04_02WokoBrennej#slideshow/5591002884836442178

--
bans

Data: 2011-05-06 17:19:22
Autor: solar
Majówka
W dniu 2011-05-06 10:44, bans pisze:

Kwestia gustu, dla mnie "chmurka" jest w sam raz (a często nawet jeszcze
zbyt zimna), u ciebie widzę fioletowy zafarb, który wygląda, jakby WB
automat ustawiał.

Niektóre faktycznie mają. Trochę kwestia aparatu, bo to Cannonik za 300 zł, coby nie szkoda go było zamoczyć/zapiaszczyć/zgubić.
Najbardziej fioletowe poprawiłem... :)

W czasach rzymskich łotrów wieszano na krzyżach, a teraz jest odwrotnie.

Data: 2011-05-09 07:49:36
Autor: bans
Majówka
W dniu 2011-05-06 17:19, solar pisze:

Niektóre faktycznie mają. Trochę kwestia aparatu, bo to Cannonik za 300
zł,

No fakt, mój wypasiony sprzęt kosztował 388zł ;)

--
bans

Data: 2011-05-09 08:20:42
Autor: Ignacy
Majówka
bans <goc@o2.pl> napisał(a):  ...przyznaje że balans kolorów masz  niepokojąco-artystyczny...czy mógłbyś  zdradzić co to za "aparacik" posiadasz.

 Ignac

Data: 2011-05-09 10:40:29
Autor: bans
Majówka
W dniu 2011-05-09 10:20,  Ignac

  ...przyznaje że balans kolorów masz
  niepokojąco-artystyczny...

Teraz to nie wiem, czy się obrazić, czy nie ;)

czy mógłbyś
  zdradzić co to za "aparacik" posiadasz.

Wszelkie niezbędne dane są obok zdjęć (ale nie na "pełnym ekranie", trzeba wyjść do widoku standardowego picasy).

Ale naprawde model aparatu nie ma tu właściwie żadnego znaczenia.

--
bans

Data: 2011-05-09 16:33:30
Autor: Ignacy
Majówka
bans <goc@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-05-09 10:20,  Ignac

>   ...przyznaje że balans kolorów masz
>   niepokojąco-artystyczny...

Teraz to nie wiem, czy się obrazić, czy nie ;)

 nie...chociaż stara tradycja tej grupy w najlepszym
 układzie nakazuje milczenie,a pochwalenie kogoś lub
 wyrażenia własnych wrażeń (odczuć)jest zdecydowanie  mocno "passe"...czasem bedę się starał tą tradycję
 przełamywać.

 Ignac

Data: 2011-05-14 17:36:40
Autor: Titus Atomicus
Majówka
In article <iq884q$49m$1@inews.gazeta.pl>,
 " Ignacy" <ignac88@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

 ...przyznaje że balans kolorów masz  niepokojąco-artystyczny...

E, u mnnie ok.
Moze masz inaczej skalibrowany monitor...

TA

Data: 2011-05-06 11:11:55
Autor: atm
[foto] Majówka
On 2011-05-05 23:23, solar wrote:
Wpisując się w przedostatni wątek... :)

http://solar.blurp.org/szczawnik_0511/index.html

Nalezu sie Szanownym pochwala - kaski na wlasciwym miejscu nawet w pociagu ;P
http://solar.blurp.org/szczawnik_0511/imagepages/image41.html

[foto] Majówka