Majówka na Molltalerze 30.04-3.05

Data: 2011-04-28 03:59:03
Autor: Krzysztof Gajewski
Majówka na Molltalerze 30.04-3.05
Jeśli ktoś ma ochotę na spontaniczny wyjazd na 4 dni na majówkę
na lodowcu Molltaler - to zapraszam - znajdą się jeszcze jakieś
miejsca
na kwaterach:
3 noce + karnet 4 dni = 185 euro
opcjonalne obiadokolacje po 7 euro/szt.  - bywam tam i warto :)

Dojazd własny - mogę skoordynować, ew. wykombinować kolejne auto
itp. :)

Opcjonalne szkolenie - 200 zł za 4 dni wspólnej jazdy/szkolenia 2-3
godz. dziennie w grupie max. 3-4 osoby (jest parę chętnych osób).

Grupa ma w tej chwili ok. 10 os., mam ew. parę wolnych miejsc w
apartamentach (wyposażone, łazienki, kuchnie itp.), więcej ew.
szczegółów tu:
http://www.skiforum.pl/showthread.php?t=37451&p=357103#post357103
http://www.skiforum.pl/showthread.php?t=36297&p=345622#post345622

Plan jest taki:
wyjazd w piątek 29.04 wieczorem,  wcześnie rano jesteśmy na kwaterze,
kawa, przebieranie, odbieram vouchery na skipassy. Potem 4 dni na
śniegu, powrót we wtorek 3.05 po południu tak, żeby w nocy (ok. godz.
2-3?) z wtorku na środę być w domu w PL.

Kwatera - na obrzeżach Spittal an der Drau - jest może ciut odległa
(dojazd ok. 30 min.) ale warunki są b. OK (skipass w cenie, ew.
posiłki itd.) przestronna, wszystko co ma być jest - czyli łazienki,
wyposażone kuchnie - do tego dość elastyczny układ z podziałem na
sypialnie itd. - w sumie lekki nadmiar łóżek.
Jakieś sklepy itp. - blisko na miejscu.

Kontakt: skibus@g.pl

Majówka na Molltalerze 30.04-3.05