[foto] Majówka w Istebnej.

Data: 2009-05-07 12:56:45
Autor: Rafał VFR
[foto] Majówka w Istebnej.
Ale mi się podoba Wasza relacja - w sumie to nie relacja ale zdjęcia.
Ja coś nie mogę wyjść z marazmu - wiecie kłopoty w robocie cały organizm zatruty.
Nie mam ochoty nawet spojrzeć na rower a co dopiero sie pocić.
Ale te zdjęcia - jakoś tak w całym tym syfie dodały mi otuchy.
Acha i dzwonił pan z serwisu - jest do odbioru moje koło (wreszcie) do odbioru - zmielił patyk szprychę (chodzież) w crossmaxie i szkód narobił na 60 zł !

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

[foto] Majówka w Istebnej.