Majówka w USA

Data: 2019-04-24 04:45:14
Autor: Bruno Brunowski
Majówka w USA
""Amerykańska Częstochowa" to w istocie Narodowe Sanktuarium Matki Bożej Częstochowskiej w Doylestown (Pensylwania, USA), gdzie co rok organizowane jest Forum Polonijne - tegoroczna edycja jest już szóstą z kolei. Potrwa od 4 do 5 maja. Tam Macierewicz czuje się jak w domu. Jest nazywany "bratem" i hołubiony przez Polonię, zakonników i silne w tym regionie kluby "Gazety Polskiej".
(...)
Najmocniejszy punkt przewidziano na sam koniec: panel "Aktualne ustalenia i badania podkomisji ds. zbadania katastrofy nad Smoleńskiem". Napisano "nad", bo w wersji przedstawianej przez Podkomisję Smoleńską samolot Tu-154M rozpadł się od wybuchów bomb na pokładzie jeszcze w powietrzu. Panel ma prowadzić dziennikarz Aleksander Wierzejski z Telewizji Republika i Radia WNET. Tu lista gości jest najdłuższa: Antoni Macierewicz, dr Kazimierz Nowaczyk, prof. Wiesław Binienda i inż. Glenn Jorgensen - wszyscy są członkami Podkomisji. Obok nich wystąpić ma także dr Chris Cieszewski, który do Podkomisji nie należy, ale współpracował z Macierewiczem."

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24693549,antoni-macierewicz-zabiera-czlonkow-podkomisji-smolenskiej-leci.html

Serwera MON nie udało się naprawić i trzeba za pieniądze podatnika do USA polecieć?

Słuszna linię ma nasza Partia!

--
Bruno

Data: 2019-04-24 05:13:16
Autor: Bruno Brunowski
Majówka w USA [Smoleńsk-2010 jest najważniejs zy!]
W dniu środa, 24 kwietnia 2019 13:55:06 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]
>
> Serwera MON nie udało się naprawić i trzeba za pieniądze podatnika do USA polecieć?

A masz _dowód_ że poleciał za pieniądze (polskiego) podatnika?
Dość przyzwoicie sensowne domniemanie nie jest dowodem.

Jeszcze nie poleciał. Poleci.

Ostatni wypad do USA sponsorowali podatnicy:
"W grudniu Antoni Macierewicz pojechał do USA. Wręczył medal Pro Patria amerykańskiemu nobliście, a przede wszystkim wziął udział w konferencji naukowej organizowanej przez Edmunda Jannigera - jego dawnego podwładnego z MON. Wirtualna Polska sprawdziła, że podróż ta kosztowała prawie 28 tys. zł."
https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/589915,antoni-macierewicz-podroz-usa-koszt-edmund-janniger.html

Poprzednie również:
"Antoni Macierewicz był w tym roku dwukrotnie w Stanach Zjednoczonych. Pierwsza wizyta miała miejsce w dniach 24-28 lutego. Były szef MON otrzymał zaproszenie od Catholic Univeristy of America. Polityk PiS odwiedził Nowy Jork i Waszyngton, wygłosił również wykład poświęcony stosunkom transatlantyckim. Koszt wyprawy to ponad 14 tysięcy złotych.
Druga wizyta w USA odbyła się pomiędzy 14 a 21 kwietnia. Macierewicz odwiedził m.in. Doylestown ("amerykańską Częstochowę"), Baltimore, Annapolis i Wichita. W Doylestown były szef MON uczestniczył w V Forum Polonijnym "Polonia Semper Fidelis - Budujmy Wspólny Front Patriotyczny", gdzie zaprezentował raport z prac podkomisji smoleńskiej. Gazeta.pl podkreśla, że uroczystość została zorganizowana przez Komitet Smoleńsko-Katyński, który jest zdominowany przez Kluby "Gazety Polskiej". Raport z prac podkomisji smoleńskiej został również przedstawiony w Millenium Kinckerbocker Hotel w Chicago. Z ustaleń gazeta.pl wynika, że prezentacja ta była skierowana do amerykańskich polityków, dziennikarzy oraz przedstawicieli środowisk akademickich.Koszty podroży nie są jeszcze rozliczone, jednak wiadomo, że było to minimum kilkanaście tysięcy złotych."
https://www.wprost.pl/kraj/10125607/macierewicz-prezentowal-w-usa-raport-smolenski-za-podroz-zaplacila-kancelaria-sejmu.html

Teraz też będzie "konferencja naukowa". Szczerze wątpię by tym razem leciał za swoje.

--
Bruno

Data: 2019-04-24 13:54:58
Autor: A. Filip
[...]

A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-24 14:50:08
Autor: Lepudruk
Majówka w USA

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

A ty masz dowód, że poleci/poleciał za swoje? Twój bełkot nie jest dowodem.

Poczytaj sobie:

"marek.krajewski63
Zwracam sie z apelem do Rodakow w Kraju, ja emigrant w USA od 35 lat:
RODACY, z tym towarzystwem zdecydowana wiekszosc Polonii w USA nie ma nic
wspolnego.
To towarzystwo reprezentatywne dla emigracji plebejskiej, a i tak nie dla
wszystkich.
Emigracja tzw Solidarnosciowa z lat 80tych bazowala na Polakach z duzych
miast i osrodkow akademickich i bylo nas ~ 1 million i my i nasze dzieci nie
maja z tymi dewotami nic wspolnego. Te dwie fale emigracji ze soba
niewspolpracuja. Moja fala sie od nich odciela i ich bogoojczysnianej
retoryki i wizji Polski. Moja fala emigracji uznawala Polske za kraj biedny,
ale kraj Mickiewicza, Prusa, Moniuszki i wielu, wielu innych, co wznosili
ten kraj na wyzyny, mimo slabej ekonomii, ze z emigracja widzaca Polske
przez pryzmat tancow plebejskich, kiszki, pierogow i bocianow na dachu,
zgody i wspolnoty byc nie moglo i miec nie bedzie."

A tu o twoim bohaterze:

http://wyborcza.pl/AkcjeSpecjalne/1,156124,20259316,antoni-macierewicz-jego-firma-i-jego-tw-czego-nie-wiemy-o.html?disableRedirects=true

"Przez lata Antoni Macierewicz - wbrew swojemu publicznemu wizerunkowi -
blisko współpracował z Robertem Luśnią (TW "Nonparel"), uznanym przez sąd za
płatnego informatora SB. Formalnie rzecz biorąc, Macierewicz współpracuje z
nim i dzisiaj, gdy jest ministrem obrony narodowej. Bo wciąż zasiada w
radzie fundacji Głos, której prezesem zarządu jest Luśnia. W latach 80.
oficerem prowadzącym Luśni był esbek Józef Nadworski o podejrzanych
koneksjach z sowiecko-rosyjskim wywiadem. Nadworski "opiekował się" też
Krzysztofem (Chrisem) Cieszewskim, który figuruje w archiwach SB jako TW, a
dziś jest członkiem zespołu "ekspertów smoleńskich" Macierewicza. "

- Lepudruk -

Data: 2019-04-24 16:08:21
Autor: Silvio Balconetti
Majówka w USA

[...]

Normalna emigracja bedzie miala tydzien filmow polskich w Norymberdze (2-10.5). Minister Glinski znowu nie dal pieniedzy, ale bez niego sie uda.

Pierwszego dnia "Kler" i spotkanie z Januszem Galosem, pozniej "Atak paniki", "Cold war" itd.

https://polnische-filmwoche.de/startseite/programm
--
saluto
Silvio Balconetti