Makabreska

Data: 2009-08-14 13:30:06
Autor: Tomasz Radko
Makabreska
http://tiny.pl/hhnv1

Pienia na cześć Logana. Tymczasem:
===========
Polacy pokazali, że i bez Logana potrafią sobie radzić - w pierwszym meczu odrobili bez niego siedem punktów straty po przerwie, bez niego wyszli na sześciopunktowe prowadzenie w tym samym momencie drugiego spotkania.

No i nic dziwnego, że bez Logana grali lepiej, skoro facet przy skuteczności 34% z gry oddał _najwięcej_ rzutów z całej drużyny. Nie mam pod ręką boxscore'a (a nie chce mi się szukać), ale strat zdaje się miał prawie tyle, co asyst.

Makabreska