Makarona tragedia bo przegral wybory we Francy-mial na wyspach karabinskich kompanie i nie placil poddatkow

Data: 2017-05-04 23:59:20
Autor: maciek zawieja
Makarona tragedia bo przegral wybory we Francy-mial na wyspach karabinskich kompanie i nie placil poddatkow
Data: 2017-05-05 10:10:34
Autor: Trefniś
Makarona tragedia bo przegral wybory we Francy-mial na wyspach karabinskich kompanie i nie placil poddatkow
W dniu .05.2017 o 08:59 maciek zawieja <maciekzawieja6@gmail.com> pisze:

http://disobedientmedia.com/macron-document-leaker-releases-new-images-promises-more-information/

"Rewolucje" Maćka niczego nie dowodzą i wpraowadzają zamęt.

Na razie francuska prokuratura wszczęła śledztwo ws. fałszywych doniesień  o przewałkach Macrona. Czyli establishment chce z niego zrobić ofiarę :)

Coraz bardziej wierzę, że Francuzi pójdą drogą wskazaną przez Węgrów,  Polaków, USA, Anglików...

Coraz trudniejsza droga do tzw. NWO?
:)

--
Trefniś

Data: 2017-05-05 04:27:15
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Trefniś napisał:
Czyli establishment chce z niego zrobić ofiarę :)

On od Rotszyldów jest.

Data: 2017-05-05 10:24:23
Autor: A. Filip
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
[...]

Le Pen raczej przegra _tym razem_ choć nie jest całkiem bez szans.

Przy takiej *durnej* polityce "hajda wszyscy jedną wielką kupą na Front
Narodowy" i poparciu jakie *już* ma Le Pen to IMHO na 70% Front Narodowy
w ciągu 20 lat dojdzie w końcu do władzy.

Ataki terrorystyczne "Państwa" Islamskiego nie będą się nasilać w miarę
tracenia przez nie kontrolowanych terytoriów?  Bezpieczniej jest założyć
że będą trwać nawet kilkanaście lat po opanowaniu zdobyciu jego terytoriów.
IMHO to taki minimalnie czarny realizm z naciskiem na bezpieczeństwo.
BTW Atak w dniu wyborów nie miałby wielkiego medialnego pokrycia?
W końcu przecież stan wyjątkowy we Francji przedłużono na wybory właśnie
z powodu zagrożenia atakami terrorystycznymi jak twierdzono?

Data: 2017-05-05 13:20:28
Autor: rr
Makarona tragedia bo przegral wybory we Francy-mial na wyspach karabinskich kompanie i nie placil poddatkow
W dniu 2017-05-05 o 10:24, A. Filip pisze:
(...)
Le Pen raczej przegra _tym razem_ choć nie jest całkiem bez szans.

Tak, może wygrać po tym jak islamiści i inni poparli Makarona.
Nawet Francuz powinien zrozumieć o co tutaj chodzi.

Data: 2017-05-05 14:42:37
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 10:24 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

W tych wyborach Le Pen może jednak przegrać. Bo we Francji:
ilość idiotów + ilość islamistów/muzułmanów > 50% skłonnych iść na wybory.

Ja Francji życzę dobrze, ale oni sami ze sobą sobie nie radzą...

--
Trefniś

Data: 2017-05-05 06:50:19
Autor: Zenek Kapelinder
Makarona tragedia bo przegral wybory we Francy-mial na wyspach karabinskich kompanie i nie placil poddatkow
Nie radza sobie na wlasne zyczenie. Chcieli szklem dupe obetrzec i po wojnie wpuscili do siebie ludzi z dawnych kolonii. Zle ocenili sytuacje. Tamci sie nie zintegrowali chociaz nie stanowili duzego zagrozenia porzadku publicznego. Gdyby nie bylo inwazji jaka sie zaczela kilka lat temu nic by sie tam nie dzialo. Zyli by jak u pana Boga za piecem. Teraz placa za swoje bledy.. A tak maja od chyba poltora roku stan wyjatkowy. I nic nie wskazuje zeby mieli szanse kiedykolwiek go zniesc. Kto by tam nie wygral to biali francuzi dupe beda mieli zawsze z tylu. Chcacemu nie dzieje sie krzywda.

Data: 2017-05-05 16:21:23
Autor: Kviat
[...]

Typowe myślenie nacjonalistycznego oszołomstwa.
Gdy wysysali kolonie to było dobrze, tak? A jak ich przyjęli do siebie to kolejna banda nacjonalistycznych rasistów i oszołomów blokowała ich integrację, bo przecież czarnuchów trzeba trzymać w izolacji w gettach na obrzeżach miast, a za gównianą robotę trzeba rzucać czarnuchom jałmużnę.
A teraz faszystowskie oszołomstwo płacze i narzeka, że ludzie się w końcu zaczęli buntować.

Wy nie jesteście źli. Wy po prostu jesteście głupi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-05 07:46:58
Autor: Zenek Kapelinder
Makarona tragedia bo przegral wybory we Francy-mial na wyspach karabinskich kompanie i nie placil poddatkow
Z perspektywy czasu widac ze wysysanie koloni oznaczalo ich rozwoj. Degradacja Afryki zaczela sie po II Wojnie Swiatowej. W afrykanskich panstwach ktore przed wojna byly przynajmniej samowystarczalne zywnosciowo bo wygonieniu potomkow bialych osadnikow czyli kolonistow do tej pory nie uporano sie z glodem. Za to dyktatorow w nich dostatek.

Data: 2017-05-05 17:14:15
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 15:50 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Hehe, Le Pen dość przytomnie zauważyła:

"Francuzi! Na kogo byście nie zagłosowali - i tak będzie rządzić baba.  Albo ja, albo Merkel!"

Ciekawe, czy Francuzi jeszcze pamiętają, czym patriotyzm?

--
Trefniś

Data: 2017-05-05 17:51:09
Autor: A. Filip
Le Pen: Francją będzie rządzić kobieta - Le Pen albo Merkel! ;-)
[...]

Ależ Merkel troszczy się przede wszystkim o interes Francuzów,
przecież dlatego Niemcy ją wybrali i znowu wybiorą! ;-)

Data: 2017-05-05 17:55:18
Autor: prezydent San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

W tych wyborach Le Pen może jednak przegrać. Bo we Francji:
ilość idiotów + ilość islamistów/muzułmanów > 50% skłonnych iść na wybory.

Ja Francji życzę dobrze, ale oni sami ze sobą sobie nie radzą...

Kiepsko sobie radzą, bo nie mają takich światłych pisuarowych szefów
publicystyki jak Polacy :DDDD

Dziennikarz TVP Info wprawił internautów w osłupienie. Podał zaskakujące
statystyki podczas relacji z debaty Le Pen-Macron"

Pracownik Telewizji Publicznej, znany ze swojej aktywności na Twitterze,
relacjonował przebieg debaty za pośrednictwem konta społecznościowego w tym
medium. Nie byłoby w tym nic zaskakującego, gdyby nie fakt, że w pewnym
momencie podał dość kontrowersyjne statystyki.

"Le Pen - 44,25 Macron - 38,23" - tak brzmiał jeden z wpisów Pereiry.
"Dla Le Pen jest już 45,46" - głosił kolejny.

- I będzie więcej. Bo to czas wypowiedzi, a nie procenty poparcia -
odpowiedziała mu Dominika Długosz z Polsat News. - To jest czas wypowiedzi -
zwrócił mu uwagę również Maciej Sokołowski z TVN24. --

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 18:30:09
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 17:55 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

To rzeczywiście było zabawne.
Znak "procent" niektórym kojarzy się _wyłącznie_ z poparciem politycznym.  I jest objawem oszołomienia :)

Akurat te procenty są zupełnie nieistotne - liczą się wyłącznie te  wskazujące zawartość alkoholu.
Choć za oba płacimy (zwykle im wyższy procent, tym większa kwota).
:)

Na drugim miejscu są te liczone w trakcie _prawdziwych_ wyborów - no  chyba, że liczymy je na rosyjskich serwerach i wygrywa PSL. A karty  wyborcze niszczy się natychmiast i nie ma jak zweryfikować.

Ciekawe, czy wybory we Francji będą liczone u Fiutina?

--
Trefniś

Makarona tragedia bo przegral wybory we Francy-mial na wyspach karabinskich kompanie i nie placil poddatkow