Makaroniarska ho³ota.

Data: 2009-07-19 22:32:46
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Makaroniarska ho³ota.
http://sport.wp.pl/kat,1878,title,Bienias-pobil-rywala-i-zostal-zaatakowany,wid,11327327,wiadomosc.html?ticaid=1869e

Przemek

--

"Z wszystkich siedmiu grzechów g³ównych naj³atwiej mo¿na wybaczyæ lenistwo i ob¿arstwo, a najwiêcej szkód i nieszczê¶æ, zbrodni i wojen, jak sobie wyobra¿am, powoduje zawi¶æ."

Pisz±c te s³owa, prof. Leszek Ko³akowski zapewne my¶la³ o Jaros³awie Kaczyñskim.

Data: 2009-07-20 09:02:30
Autor: konserwator
Makaroniarska ho³ota.

U¿ytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h3vvtf$k4c$1news.onet.pl...
http://sport.wp.pl/kat,1878,title,Bienias-pobil-rywala-i-zostal-zaatakowany,wid,11327327,wiadomosc.html?ticaid=1869e

Przeciez to sa EUROPEJCZYCY!
Jak tak mozesz!

Data: 2009-07-20 09:17:07
Autor: raff
Makaroniarska ho³ota.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
http://sport.wp.pl/kat,1878,title,Bienias-pobil-rywala-i-zostal-zaatakowany,wid,11327327,wiadomosc.html?ticaid=1869e

Czy Jacek teraz nawoluje do nienawisci do innych narodow ? Per "Makaroniarska holota"

Czy jest na to jakis paragraf w Eurokonstytucji ?

R.

Data: 2009-07-20 12:29:43
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Makaroniarska ho³ota.

U¿ytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisa³

Czy Jacek teraz nawoluje do nienawisci do innych narodow ? Per "Makaroniarska holota"

Ho³ota jest w ka¿dym kraju, w tym przypadku we W³oszech. W Polsce skupiona jest wokó³ picu.

Przemek

Data: 2009-07-20 11:40:10
Autor: Andrzej Kokakolski
Makaroniarska ho³ota.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry <jacek.kawecki3@op.pl> napisa³(a):

> [...]

Ho³ota jest w ka¿dym kraju, w tym przypadku we W³oszech. W Polsce skupiona jest wokó³ picu.

Kibice boksu to holota i narodowosc nie ma tu nic do rzeczy. Do holoty nalezy takze (z innego powodu) autor tego watku, co niejednokrotnie juz udowodnil.

AK

Data: 2009-07-20 14:07:16
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Makaroniarska ho³ota.

U¿ytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³

Kibice boksu to holota i narodowosc nie ma tu nic do rzeczy.

Dyscyplina sportu nie ma tutaj nic do rzeczy, wystarczy pos³uchac o kibolach pi³ki no¿nej.

Do holoty
nalezy takze (z innego powodu) autor tego watku, co niejednokrotnie juz
udowodnil.

No to oczekuje na te "dowody".

Przemek

Data: 2009-07-20 14:22:34
Autor: Piotr
Makaroniarska ho³ota.
Dnia Mon, 20 Jul 2009 14:07:16 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisa³(a):

No to oczekuje na te "dowody".

No, przyk³adowo jêzyk... "Rwij kud³y z rowa" to zdaje siê twoje, czy¿
nie Przemku?
Piotr

Data: 2009-07-20 16:18:12
Autor: konserwator
Makaroniarska ho³ota.

U¿ytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h41mln$pkp$1news.onet.pl...

[...]

przeciez codziennie ich dostarczasz...

Data: 2009-07-21 01:36:19
Autor: Andrzej Kokakolski
Makaroniarska ho³ota.
> [...]

> Kibice boksu to holota i narodowosc nie ma tu nic do rzeczy.

Dyscyplina sportu nie ma tutaj nic do rzeczy, wystarczy pos³uchac o

Czyzby? Czyli tak samo okazuja swoje emocje kibice boksu, pilki noznej,
tenisa i jazdy figurowej na lodzie?

Do holoty
> nalezy takze (z innego powodu) autor tego watku, co niejednokrotnie juz
> udowodnil.

No to oczekuje na te "dowody".

Mysli Pan, ze bede trwonil czas na czytanie poprzednich panskich stronniczych wklejanek i glupich wypowiedzi? (zdarzalo sie, takze wulgarnych)
Jesli Pan to uzna za swoja "racje" - panska sprawa. Niech sie Pan cieszy
i kontynuuje swoja dzialalnosc. Na swoj nsposob jest Pan cennym uzytkownikiem
psp a panskie wysilki sa w pewnym sensie pozyteczne.
Gdyby ignorantow, zlodziei, bandytow i zdrajcow popieral ktos madrzejszy stanowiloby to z pewnoscia wieksze zagrozenie niz jezeli czyni to glupiec.
Chyba sie Pan ze mna zgodzi?

Ale czy ja nie za wiele od Pana wymagam zadajac takie pytanie?

AK --

Data: 2009-07-21 08:00:57
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Makaroniarska ho³ota.

U¿ytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³

Mysli Pan, ze bede trwonil czas na czytanie poprzednich panskich
stronniczych wklejanek i glupich wypowiedzi? (zdarzalo sie, takze wulgarnych)

Tylko kto¶ prymitywny i tendencyjnie prostacki zarzuca komu¶ "przynale¿nosc" do ho³oty, po czym nie potrafi przytoczyc ani jednego dowodu na to, ¿e mówi prawdê. Niech Pan nie s±dzi, ¿e czujê siê zawiedziony, znaj±c Pañsk± dzia³alno¶c na tej grupie, niczego innego siê nie spodziewa³em. Równie¿ "patriotyzm"dezerterów zza wielkiej wody jest mi sk±din±d dobrze znany.

Przemek

Data: 2009-07-20 16:17:47
Autor: konserwator
Makaroniarska ho³ota.

U¿ytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h41l2q$n8d$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Kibice boksu to holota i narodowosc nie ma tu nic do rzeczy. Do holoty
nalezy takze (z innego powodu) autor tego watku, co niejednokrotnie juz

:-)

Data: 2009-07-20 12:32:31
Autor: konserwator
Makaroniarska ho³ota.

U¿ytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h41gup$6v9$1news.onet.pl...

[...]

faktycznie!
I PO i SLD ciagle skupiaja sie na pisie a Gazeta Wyborcza nie moze wrecz bez niego zyc!

Data: 2009-07-20 12:39:34
Autor: boukun
Makaroniarska ho³ota.

U¿ytkownik "konserwator" <djmac§don¨Èald@algonet.se> napisa³ w wiadomo¶ci news:h41h83$hro$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

¯eby¶ mia³ o czym pisaæ i dyskutowaæ...

boukun

Data: 2009-07-20 16:17:17
Autor: konserwator
Makaroniarska ho³ota.

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h41i90$1t1$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

a ja mam w dupie PiS
za to nie cierpie jak ludzie robia z siebie idiotow jak nie przykladajac.....Ty...

Data: 2009-07-20 16:48:56
Autor: Piotr
Makaroniarska ho³ota.
Dnia Mon, 20 Jul 2009 16:17:17 +0200, konserwator napisa³(a):

a ja mam w dupie PiS
za to nie cierpie jak ludzie robia z siebie idiotow jak nie przykladajac.....Ty...

Ha³sfra³ nie musi czyniæ zbyt du¿ych wysi³ków, on poprpostu jest
idiot±, w sposób naturalny. Jak to lubi mawiaæ panslav "gienetyka"...
Piotr

Data: 2009-07-20 18:30:37
Autor: boukun
Makaroniarska ho³ota.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:113ukltudhcjg.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

G³upi Piotru¶ szuka rónie g³upiego idioty i liczy na konserwatora. Pacierzyk dla upo¶ledzonego, zawistnego t³uka http://www.youtube.com/watch?v=oidh5oH0Y_U

boukun

Data: 2009-07-20 22:29:16
Autor: Piotr
Makaroniarska ho³ota.
Dnia Mon, 20 Jul 2009 18:30:37 +0200, boukun napisa³(a):

G³upi Piotru¶ szuka rónie g³upiego idioty i liczy na konserwatora. Pacierzyk dla upo¶ledzonego, zawistnego t³uka http://www.youtube.com/watch?v=oidh5oH0Y_U

Hm a czego mo¿na ci zawi¶ciæ wa³kun? Kariery? Pieniêdzy? Urody? Kondycji?
Inteligencji? A mo¿e smaku i kultury?
We¼ mnie roz¶miesz, po raz kolejny i napisz, czego?
Tu:
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/593CroexukT
Nawet ten kundel ma wiêcej klasy, ni¿ ty.
Piotr

Data: 2009-07-20 23:46:55
Autor: boukun
Makaroniarska ho³ota.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:fxx7ode5msj1.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A teraz pacierzyk têpy moherze

Data: 2009-07-21 13:01:46
Autor: Piotr
Makaroniarska ho³ota.
Dnia Mon, 20 Jul 2009 23:46:55 +0200, boukun napisa³(a):

[...]

He, he, wiedzia³em buraku, ¿e sie bêdziesz wykrêca³ jak owsik... No debilku, ¶mia³o pisz, czego ci mam zazdro¶ciæ? Bo ja osobi¶cie
obstawiam, ¿e to powinien byæ szyk i elegancja... Porwa³o mnie w twym
odzieniu szalenie nowatorskie po³±czenie do³u d¿insowego z gór±
d¿insow± i jakim¶ z lekka burym blezerkiem... Kurwa Pary¿...He, he,
he. Piotr
Aaa i buty, buty to sedno odzienia eleganckiego mê¿czyzny, twoje s±
¶wietne, brudne i bure, inicja³y BB.

Data: 2009-07-21 20:30:04
Autor: boukun
Makaroniarska ho³ota.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gfmivysgsvmv.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

G³upi Piotru¶ siê dziwi, ¿e g³upoty pisze i sam nie wie co pisze.
T³uk sam nie wie co pisze i "prosi" siê o pomoc. To nie jest grupa pl.soc.psychiatryka, a ja nie twój lekarz. Na g³upiego Piotrusia obsesje nie ma lekarstwa, te typy tak ju¿ maj±.
Czy g³upi Piotru¶ widzi tu gdzie¶ drugiego takiego zawistnego idiotê na grupie? Ka¿de pryumitywne zdanie, mka¿da t³uka pyskówka ¶wiadczy o paranoicznej zawi¶ci, czy ja mam to t³ukowi t³umaczyæ. Nic nie da. Nie ma drugiego takiego debila. G³upi Piotru¶ my¶li, ¿e ja siê do ka¿dego zdjêcia specjalnie dla g³upiego Piotrusia ubieram. Czy¿ czepianie siê w tym miejscu odzienia nie ¶wiadczy o zawi¶ci? A ju¿ na pewno jak zwykle o prymitywi¼mie t³uku. Bo nie ma znaczenia dlaczego tak luzacko wyszed³em na spacer z pieskiem pokazaæ miejsce wypadku autobusu i czy na nogach mam buty wyj¶ciowe czy z ogrodu? Tak samo prostaku nikt ci nie bêdzie odpowiada³ na twoje prymitywne pyskówki, czy jem dzisiaj z gryla (klip by³ zrobiony by po¶miaæ siê z dobrodziejstwa Kaczyñskiego, czyli g³upiego Piotrusia pupila) czy kaczkê pieczon± z prodi¿a. Takie prymitywne pyskówki i wymy¶lanie prymitywnych pojêæ typu garkot³uk, ha³sfra³, ¶wiadcz± o zawi¶ci. Do tego nie trzeba byæ z zawodu psychologiem, ¿eby to widzieæ najwiêkszy prymitywie na grupie. Tak samo w ka¿dej swojej prymitywnej pyskówce podkre¶lasz debilu, ¿e¶ jest brudas domowy, choæ sam jako ¿e¶ t³uk nie zdajesz sobie z tego sprawy. Drugiego takiego prymitywa tu nie ma na grupie.

Co mi tu t³uku srasz pod moim oknem http://www.youtube.com/watch?v=wCyhy4JUGMg&feature=related

boukun

Data: 2009-07-22 09:04:01
Autor: Piotr
Makaroniarska ho³ota.
Dnia Tue, 21 Jul 2009 20:30:04 +0200, boukun napisa³(a):

[...]

Ale¶ siê poplu³ ha³sfra³, he, he...
Zamiast sobie charkaæ na bury blezerek, to mo¿e lepiej po prostu
powiedz czego ja mam ci zawi¶ciæ? N o s z,  j a  n i e  m o g ê  s i ê  d o c z e k a æ  o d p o w i e d z i...
A czy "czepianie" siê odzienia ¶wiadczy o zawi¶ci? Oczywi¶cie, ¿e nie
g³uptasku, uwypuklenie twojego brudnego i niechlujnego stroju  m o ¿ e
pomóc ci zobaczyc jak durne s± twoje oskarzenia mojej osoby o
"brudasowanie". Jak taki niedomyty pastuch, jak ty, mo¿e w ogóle komu¶
stawiaæ zarzut braku czysto¶ci, he, he, to trzeba byæ huciparskim
wa³kunem. Ty sobie co¶ bulkasz o mnie, a ja mam twoje w³asne fotki... Je¿eli ty,
bury wsiur, tak siê ubierasz do zdjêæ, to ja wygl±dasz na codzieñ?
Piotr

Data: 2009-07-20 16:22:50
Autor: raff
Makaroniarska ho³ota.
Czy Jacek teraz nawoluje do nienawisci do innych narodow ? Per "Makaroniarska holota"

Ho³ota jest w ka¿dym kraju, w tym przypadku we W³oszech. W Polsce skupiona jest wokó³ picu.

Nie wykrecisz sie Kownacki. Juz bedzie na to paragraf w Europrokonstytucji.

Zgnijesz na galerach.

R.

Makaroniarska ho³ota.