Makler ukradł milion, przepisał na żonę i dogadał się z prokuraturą

Data: 2010-10-14 20:14:16
Autor: ..ASz..
Makler ukradł milion, przepisał na żonę i dogadał się z prokuraturą
Makler w BGŻ przywłaszczył sobie z kont klientów banku prawie milion złotych. Świdnicki sąd okręgowy skazał go w zeszłym tygodniu na cztery lata więzienia w zawieszeniu na sześć lat i nakazał mu oddanie bankowi ukradzionej kwoty. - To kpina z wymiaru sprawiedliwości - mówi pełnomocnik banku mecenas Tomasz Bokszczanin. - Dariusz O. praktycznie nie poniesie żadnej kary. http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8513797,Ukradl_milion__nie_oddal
_i_nie_trafil_za_kratki.html

...ASz..

Data: 2010-10-15 15:15:13
Autor: radekp@konto.pl
Makler ukradł milion, przepisał na żonę i dogadał się z prokuratur±
Thu, 14 Oct 2010 20:14:16 +0200, w <6a48.0000015e.4cb74878@newsgate.onet.pl>,
"..ASz.." <aszWYTNIJTO@op.pl> napisał(-a):

[...]

Zdaje się, że w jeżeli w terminie nie odda tej kasy, to sąd może mu odwiesić mu
wyrok.
I tym bym się zainteresował.

A jeżeli przepisał na żonę, to skuteczność skargi pauliańskiej jest niemal
pewna.

Data: 2010-10-15 23:26:41
Autor: zbyszek
On 15 Paź, 15:15, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
Thu, 14 Oct 2010 20:14:16 +0200, w <6a48.0000015e.4cb74...@newsgate.onet.pl>,
"..ASz.." <aszWYTNI...@op.pl> napisał(-a):

> [...]

I tym bym się zainteresował.

A jeżeli przepisał na żonę, to skuteczność skargi pauliańskiej jest niemal

bardzo ciekawe aspekt tej skargi, nie wiedziałem o tym. Jednak nie
byłbym juz niczego pewny, skoro sąd nie próbował zabezpieczyc majątku.
Z.

Data: 2010-10-16 00:48:53
Autor: walter
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:5tkgb61ptfms7v588s3dnllgbajb07i9624ax.com...
[...]

raczej smieszne jest, że jak odda to mu zostanie tylko zawias w papierach
misiu co zapierdzieli towar na 10k PLN ze sklepu raczej ma przerąbane jak bolka trampki nawet, jak odda
chyba o to chodziło mecenasowi, a nie o to co sugerujesz, ze jak odda to go strasznie sponiewiera

Makler ukradł milion, przepisał na żonę i dogadał się z prokuraturą