Makrofotografia długiego dystansu

Data: 2011-08-15 16:02:17
Autor: _666
Makrofotografia długiego dystansu
Pod wodą?
A wiesz, jaką głębię ostrości ma taki układ?

-- -- -
Kilka dni temu postawiłem problem układu optycznego do makrofotografii.

Data: 2011-08-15 17:18:26
Autor:
_666 <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> Kilka dni temu postawiłem problem układu optycznego do makrofotografii.

Pod wodą?
A wiesz, jaką głębię ostrości ma taki układ?

Wiem, od ponad 35 lat.

Widać, że szpanujesz amatorszczyzną.
Teraz napisz coś, co wyszukasz w internecie o dyfrakcji na listkach mocno przymkniętej przysłony.

Zabawa z takimi jeleniami jak Ty, polega na tym że nie wiedzą że posługiwałem się sprzętem o którym tu napisałem, obiektywy które tu wymieniam przysłaniają się do 180 też do 256. To zakres mocno ograniczony dyfrakcyjnie. Ale pracując aparatami dużego formatu nie stanowi to problemu.

Obok mnie też (sztandarowe wyroby socjalizmu z VEB Pentacon, i na gwint i na bagnet).
Niestety, cały układ z tymi mieszkami w żaden sposób nie dawał się
usztywnić.
Już przy dokręcaniu śrub zaciskowych kadr się kompletnie rozjeżdżał przy próbie takiego odwzorowania.

Posługiwałem się następującą konstrukcją obiektyw Apo Germinar 9/450mm z migawką centralną, rura z PCV miech z powiększalnika krokus 6x9. Wejście do Kiev 88. Działało. Drugi wariant miech od P-six TL obiektyw czeski 6,8/135mm odwzorowanie od nieskończoności do skali 1:1. Obiektyw miał migawkę centralną.
Też długo działało. Jesteś amatorem który nie zajmował się fotografią dużego formatu i gigantografią, moja kamera reprodukcyjna z obiektywem Apo Germinar 9/750mm realizowała w skali 1:1 format 1m x 1m. Filmy produkowano o szerokości 105, 107 cm, w rolkach 20 lub 30m. Były to materiały line i lith. Ekran negatywowy odsysany miał format 105 x 140 cm. Ciekawy był materiał Ultratec Kodak, byłem jedynym prywatnym odbiorcą tego materiału w latach 90. Potem weszły naświetlarki 70x100 cm i skończyła się potrzeba posługiwania sprzętem reprodukcyjnym analogowym.  pozdrawiam rc

Data: 2011-08-17 23:37:48
Autor: Rechot
Makrofotografia długiego dystansu
Potem weszły
naświetlarki 70x100 cm i skończyła się potrzeba posługiwania sprzętem
reprodukcyjnym analogowym.

pozdrawiam rc

A Ty Rysiu nadal onanizujesz się zabytkami techniki.

Pozdrówka
Rechot

Data: 2011-08-18 05:25:21
Autor:
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
>  skończyła się potrzeba posługiwania sprzętem
> reprodukcyjnym analogowym.

A Ty Rysiu nadal onanizujesz się zabytkami techniki.

Pozdrówka
Rechot

Jesteś poza kłamcą, również manipulatorem. Tak jak Twój kolega nie rozumiesz słowa pisanego. Jasno podałem status techniczny tej gałęźi rozwiązań technicznych.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-18 10:15:31
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2i7o0$871$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jesteś poza kłamcą, również manipulatorem. Tak jak Twój kolega nie rozumiesz
słowa pisanego. Jasno podałem status techniczny tej gałęźi rozwiązań

Jasno to Ty się nawet przedstawić nie potrafisz ;-).
Poza tym ciągle bredzisz jak potłuczony i nie przyjmujesz do wiadomosci że jest 2011 rok.

Trzymaj się.
Dopuki mozesz. Bo jak będziesz miał ręce związane kaftanem to i tej przyjemności nie zaznasz.

Data: 2011-08-18 09:23:07
Autor:
Makrofotografia długiego dystansu
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Jasno to Ty się nawet przedstawić nie potrafisz ;-).

Przypomnij kiedy w ogóle się przedstawiłeś.

Poza tym ciągle bredzisz jak potłuczony i nie przyjmujesz do wiadomosci że jest 2011 rok.

Z faktu że nigdy nie orientowałeś się w jakiejś dyscyplinie wynika tylko tyle że jesteś niezorientowany, ale tylko Ty.

Trzymaj się.
Dopuki mozesz. Bo jak będziesz miał ręce związane kaftanem to i tej przyjemności nie zaznasz.

Rosja Radziecka miała metody walki z opozycjonistami, opracowała też jednostkę chorobową "schizofrenia bezobjawowa". Twój Tatuś był by bardzo dumny z Ciebie, że nadal posługujesz się sprawdzonymi metodami. Wiesz od kilku lat mamy zupełnie nowe czasy. Ubole nie dzierżą pełni władzy, dlatego pocałuj się wiesz gdzie (lubisz wtykać tak różne przedmioty).

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-18 11:43:33
Autor: Rechot
Makrofotografia długiego dystansu
Rosja Radziecka miała metody walki z opozycjonistami, opracowała też jednostkę
chorobową "schizofrenia bezobjawowa".

pozdrawiam rc

Ty byłbyś w 100% bezpieczny.
U Ciebie objawy są bardzo wyraźne ;-))

Też pozdrawiam

Rechot

Data: 2011-08-18 10:37:52
Autor:
> [...]
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
> Rosja Radziecka miała metody walki z opozycjonistami, opracowała też > jednostkę

Ty byłbyś w 100% bezpieczny.

Jesteś głupi i nie posługujesz się logiką. Skoro był bym bezpieczny, to nie mógłbym być zamknięty w Psychuszcze (rusycyzm).

U Ciebie objawy są bardzo wyraźne ;-))

Czyli Twoim zdaniem oszczerczej "kurwy bez Twarzy" zajmujesz się psychiatrią. Jako kto ?

Też pozdrawiam

Rechot

Pozdrów również swoich kumpli, trollów bez Twarzy.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-18 12:59:32
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2iq20$264$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Też pozdrawiam

Rechot

Pozdrów również swoich kumpli, trollów bez Twarzy.

W tym wątku juz mi się znudziło.
Ale napewno niedługo znów Cie zaczne prowokować ;-)

Makrofotografia długiego dystansu