Maksymalna wypłata w czeskim bankomacie - ile?

Data: 2009-07-17 09:09:51
Autor: Marcin Lubojański
Maksymalna wypłata w czeskim bankomacie - ile?
xbartx wrote:
Ja już nie raz się przekonałem, że Czechy to dziwny kraj i w sumie to nigdy nie wiadomo czego się spodziewać ;) Wybieram się ze znajomymi a nie chce nam się latać po kantorach więc sobie obmyśliłem, że jedna wypłata z Polbanku załatwi idealnie sprawę - tylko teraz pytanie ile jednorazowo można wypłacić. Testował może ktoś? Ewentualnie ile jednorazowo udało Wam się najwięcej koron wypłacić?

Ja wypłacałem 20k CZK z Raiffesena. Tylko że to było ichnią, czeską kartą.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Maksymalna wypłata w czeskim bankomacie - ile?