Mała Księgowość RZ - wyliczony ryczałt nie jest zaokrąglany do pełnej złotówki

Data: 2021-03-07 16:23:03
Autor: WAM
Mała Księgowość RZ - wyliczony ryczałt nie jest zaokrąglany do pełnej złotówki
Przeszedłem na ryczałt i w Małej Księgowości RZ za luty wylicza
ryczałt z końcówką 50 groszy - to jest w oknie: Ewidencja przychodów na miesiąc luty -> Suma -> Sumy do rozliczenia z
Urzędem Skarbowym -> w kolumnie Ryczałt do zapłacenia.

Dlaczego nie zaokrągla? Przelew do US powinien być do pełnej złotówki?
Jasne że umiem sam zaokrąglić ale zwątpiłem czy trzeba :) Trzeba?

A może w innym oknie powinienem szukać faktycznej kwoty podatku do
przelania? Instrukcja programu wiele nie pomogła.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2021-03-07 20:19:16
Autor: Pete
Mała Księgowość RZ - wyliczony ryczałt nie jest zaokrąglany...
Hello, WAM.
On 07.03.2021 16:23 you wrote:

> Przeszedłem na ryczałt i w Małej Księgowości RZ za luty wylicza > ryczałt z końcówką 50 groszy - to jest w oknie: Ewidencja przychodów > na miesiąc luty -> Suma -> Sumy do rozliczenia z Urzędem Skarbowym > -> w kolumnie Ryczałt do zapłacenia. Dlaczego nie zaokrągla? Przelew > do US powinien być do pełnej złotówki? Jasne że umiem sam zaokrąglić > ale zwątpiłem czy trzeba :) Trzeba? A może w innym oknie powinienem > szukać faktycznej kwoty podatku do przelania? Instrukcja programu > wiele nie pomogła.

A do tego ryczałtu jest jakiś formularz PIT-nn?
Bo ja tam bym szukał prawidłowych kwot.
 --
Pete

Mała Księgowość RZ - wyliczony ryczałt nie jest zaokrąglany do pełnej złotówki