Ma?a, cicha, tania obudowa mATX- istnieje?

Data: 2011-02-22 20:44:31
Autor: nadir
Ma?a, cicha, tania obudowa mATX- istnieje?
Użytkownik Dominik & Co napisał:
Witam,

Potrzebny będzie desktop, a w zasadzie nettop (zero gier
czy innych zasobożernych programów), ale lepiej z dyskiem
3,5 cala oraz standardową nagrywarką. Jako, że zbędna płyta
microatx (AM2) się pałęta, miło byłoby ją wykorzystać.

Pozostaje jedynie problem obudowy. Powinna być niewielka
(ważne)- wystarczy 1x5,25 plus 1x3,5 cala- to drugie
nawet niekoniecznie, estetycznie wyglądająca.
Najlepiej bez miejsc na mocowanie dziesięciu
dodatkowych wiatraczków i odpustowych świecidełek.

Z zasilaczem jak najcichszym i w miarę słabym
(ma ciągnąć tylko płytę główną z procesorem i zintegrowaną
grafiką, 1 dysk typu green i czasami DVDRW).

Nie za droga, bo za ca 500 zł można już kupić gotowca
na ITX i Atomie...

Istnieje coś takiego?

Może to się łapie?
http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?cat_id=1&series_id=67&model_id=384

Mam taką obudowę, resztę "bebechów" dobierałem sam.
Ma zatokę 5,25 i 2x3,5 cala, zasilacz 200W, ciut za duży jak na moje potrzeby i przyznam że najcichszy nie jest, lekki szmerek słychać.
Ale obudowę dostałem za darmo, od znajomego, więc nie narzekam.
Jakiś specjalnych świecidełek nie ma, poza diodą w przycisku Power, ale jej nie podłączałem pod płytę, jest też na pokładzie fabryczny wiatrak, jego też nie podłączałem.
Na stronie firmy są też inne małe obudowy. Ja co prawda za swoją nie dałem ani grosza, ale podobno można ją było dostać za około 170 zł.

Data: 2011-02-23 07:29:02
Autor: Dominik & Co
Ma?a, cicha, tania obudowa mATX- istnieje?
W dniu 22-02-2011 20:44, nadir rzecze:

Może to się łapie?
http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?cat_id=1&series_id=67&model_id=384

Problemy z czytaniem?
"M/B Form Factor: Mini-ITX".

Ta właśnie obudowa jest we wzmiankowanym przeze mnie zestawie z Atomem.
A ja chcę coś na mATX. mATX, nie mini-ITX.

Jeśli już, to podchodzi coś tego typu:
http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?cat_id=1&series_id=44&model_id=242

Ale oczywiście w Bolandii występowania nie stwierdzono.
Ech, chyba dam sobie spokój- kupię jakąś krowę i wrzucę pod biurko...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-02-23 10:22:01
Autor: Rafal
Ma?a, cicha, tania obudowa mATX- istnieje?
Witaj! Zobacz Cooler Master Elite. A konkretnie obudowy tej serii. Jedna to
360. Niedawno o mało co jej nie kupiłem. Ta firma ma jeszcze "mini towery" z
tej samej serii. Chieftec też coś ma podobnego, ale cena już inna.

Pozdrawiam. --

Data: 2011-02-23 12:25:36
Autor: nadir
[...]

Napisałeś 'microatx' i przyznaję umknęło to mojej uwadze.

[...]

Ale można dostać inny/starszy model tej firmy:
http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?cat_id=1&series_id=44&model_id=196

o tu:
http://mobile.e-factory.pl/a/b/p-C0520085
chociaż cena jakaś rewelacyjna nie jest.

Data: 2011-02-23 12:38:01
Autor: Dominik & Co
Ma?a, cicha, tania obudowa mATX- istnieje?
W dniu 23-02-2011 12:25, nadir rzecze:

http://mobile.e-factory.pl/a/b/p-C0520085
chociaż cena jakaś rewelacyjna nie jest.

Dzięki- wygląda ładnie. Cena niezbyt niska, ale ujdzie.

--
Dominik (& kąpany)

Ma?a, cicha, tania obudowa mATX- istnieje?