Mała drukarka atramentowa

Data: 2010-07-08 08:14:43
Autor: Michał Gut
Mała drukarka atramentowa
atramentowka na 10k stron miesiecznie?
:)))))))))))

laser a nie atrament

Data: 2010-07-08 09:14:32
Autor: Yakhub
Mała drukarka atramentowa
Dnia Thu, 8 Jul 2010 08:14:43 +0200, Michał Gut napisał(a):

atramentowka na 10k stron miesiecznie?
:)))))))))))

laser a nie atrament

Ale nie 10k stron A4, tylko 10k druczków, na których trzeba wydrukować
pewnie 3-4 linijki tekstu. IMHO najwłaściwszą technologią do tego celu
byłaby igła...

--
Yakhub

Data: 2010-07-08 09:57:26
Autor: Vituniu
Mała drukarka atramentowa
[...]

Tylko zakladajac, ze nie drukujesz WYSIWYG w trybie graficznym.
Poza tym - podawac 10.000 blankiecikow miesiecznie recznie? Ajjjj....

Zatem pytanie do autora - z czego (program) i na czym (blankiety?)
ma to byc drukowane?

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2010-07-08 14:28:04
Autor: Medyk-Ignacy
Mała drukarka atramentowa
Zatem pytanie do autora - z czego (program) i na czym (blankiety?)
ma to byc drukowane?

Recepty są już wydrukowane ( 21x11cm) , na nich trzeba dodrukować rzeczywiście 4 linijki tekstu i graficznie kod kreskowy ( nr pesel w kodzie)
Program pisany na moje potrzeby ( nawet nie wiem w czym)

Data: 2010-07-09 12:52:02
Autor: J.F.
Mała drukarka atramentowa
Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:wvmsvbzh10mp$.dlgwazzenon.pl...
[...]

Kody paskowe wychodza dobrze na laserze i termotransferze.
Z igly i atramentu sa kiepskie.

Osobna sprawa jest kwestia oprogramowania ich - nie jest to takie proste i ma wplyw na jakosc ..

J.

Data: 2010-07-09 13:17:49
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Mała drukarka atramentowa
Dnia 2010-07-09, o godz. 12:52:02
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> byłaby igła...

Kody paskowe wychodza dobrze na laserze i termotransferze.

Potwierdzam choć w przypadku atramentu zależy to mocno od jakości
papieru i jakości głowicy drukującej.

Gdyby nie to że drukarka ma być małą to pleciłbym jakąś drukarkę
wyposazoną w podajnik do drukowania kopert - one są zwykle dość
niewybredne jeśli chodzi o papier i odatkow zwykle można ustawić
szerokość ręcznego podajnika ppaieru. Tylko trzeba wybrac model
którypozwala na włożenie do podajnika pliku do wydruku a nei do
ręcznego podawania po jednej sztuce. Ja np. używma do seryjnego
drukowania kopert dość starej HP LaserJest 2100. Otwieram podajnik
ręczny, wrzucam kilkadziesiąt kopert (wąskie i długie) i drukuję. Tylko
że to nie będzie małe roziązanie.

Zdrówko

Data: 2010-07-08 09:56:08
Autor: Jacek W.
Mała drukarka atramentowa
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:i13qck$ppq$1portraits.wsisiz.edu.pl...

laser a nie atrament

Próbowałeś przepuścić receptę przez piec laserówki?
Nie wiem czy producent druków ma jakieś normy na stosowany papier, ale jak ja robiłem testy z receptami, to tylko przy bardzo szybkim przebiegu papieru nic się nie działo. Wystarczy, że ktoś przestawi w sterowniku drukarki lub w samej drukarce gramaturę papieru co zmienia szybkość druku i już tosty gotowe ;-)
Sam osobiście maiałem do czynienia z 3 różnymi rodzajami papieru receptowego.
Moim zdaniem tylko atrament lub igła.

Jacek W.

Data: 2010-07-08 13:42:36
Autor: Michał Gut
Mała drukarka atramentowa
[...]

nie wiem jaki tam papier jest uzywany ale wydawalo mi sie ze zwykly 80g  - nie pamietam roznicy macajac recepre, nie czesto biore:)
ja tam bym sprobowal - wziac kilka i pojsc do sasiada druknac i zobaczyc czy sie nada.
z atramentem kupe problemow jak chocby marginesy, zasychajace dysze czy koszty eksploatacji (przy 10k stron miesiecznie mamy 3k stron a4 do porownania co daje nam conajmniej kilka zmian tuszu)

termiczna odpada bo papier musialbyu byc termiczny, poza tym wydruki termiczne nie sa specjalnie trwale

Data: 2010-07-08 14:46:55
Autor: Jacek W.
Mała drukarka atramentowa
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:i14djd$sn5$1portraits.wsisiz.edu.pl...

nie wiem jaki tam papier jest uzywany ale wydawalo mi sie ze zwykly 80g  - nie pamietam roznicy macajac recepre, nie czesto biore:)

ale ksiażeczkę masz, to sobie zobacz/pomacaj

z atramentem kupe problemow jak chocby marginesy, zasychajace dysze

Ty faktycznie nie czesto bywasz w aptece ;-)
Tam nie ma dnia, a nawet godziny, bez klienta (czytaj bez drukowania), więc o zasychaniu nie ma mowy.

Jacek W.

Data: 2010-07-10 13:31:11
Autor: Michał Gut
Mała drukarka atramentowa
ale ksiażeczkę masz, to sobie zobacz/pomacaj
jaka ksiazeczke? zwykla przecietna ksiazke 60g?

z atramentem kupe problemow jak chocby marginesy, zasychajace dysze

Ty faktycznie nie czesto bywasz w aptece ;-)
Tam nie ma dnia, a nawet godziny, bez klienta (czytaj bez drukowania), więc o zasychaniu nie ma mowy.

tak, od stania tez sie moze zapchac. ale od zbyt intensywnego uzywania takze.Zaczyna sie zbierac zgestnialy tusz kolo dysz i zaczynaja sie jazdy z kropelkami nie trafiajacymi w miejce lub tez trafiajacymi w zaschline i ja tylko powiekszajaca

Mała drukarka atramentowa