Mała drukarka atramentowa

Data: 2010-07-08 18:41:31
Autor: Radosław Sokół
Mała drukarka atramentowa
W dniu 07.07.2010 22:27, Medyk-Ignacy pisze:
Doradźcie przy zakupie małej drukarki atramentowej.
Drukowane będą na niej recepty (szer. 11 cm, dł. 21 cm)., czyli wydruk

A mogą być w ogóle drukowane na atramentowej? Wydruki atramen-
towe szybciej bledną, niż z drukarek igłowych czy laserowych
i jeszcze niedawno było zalecenie, żeby tego typu dokumenty
drukować właśnie na takich tylko drukarkach.

Zresztą co do kosztów eksploatacji to atramentówką nie prze-
bijesz igły i laseru. Takie masowe drukowanie recept czy
faktur bardzo często robi się właśnie na drukarkach igłowych
heavy-duty.

Data: 2010-07-08 20:44:40
Autor: Hals
Mała drukarka atramentowa
faktur bardzo często robi się właśnie na drukarkach igłowych
heavy-duty.

Z doświadczenia - potwierdzam.
Skończy się na drukarce igłowej. Raczej dedykowanej, ewentualnie coś z nietypowym torem prowadzenia papieru (z uwagi na format) - tak jak w bankach.

Pozdr. Hals.

Data: 2010-07-09 12:56:41
Autor: J.F.
Mała drukarka atramentowa
Użytkownik "Hals" <urlopikCIACHAJ@vp.pl> napisał
[...]

Z doswiadczenia pacjenta to powiem ze moja przychodnia skonczyla na laserach.

J.

Data: 2010-07-09 18:18:00
Autor: Hals
Mała drukarka atramentowa
[...]

Faktury w przychodni? Owszem. Ale chyba nie w tak dużych ilościach?
:-)

Bo książeczki RUM drukowane są nadal na igłówkach.
Hals.

Mała drukarka atramentowa