Mala, dyskretna kamera

Data: 2017-11-22 11:21:11
Autor: tck
Mala, dyskretna kamera

Użytkownik "Marcin" <nomail@nospam.com> napisał w wiadomości news:5a148cec$0$648$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Poszukuje malej, dyskretnej kamery do rejestrowania jazdy "w razie czego". Jakosc nagrania oczywiscie "jak najlepsza" ;)
W zasadzie ekran jest niepotrzebny, lepiej zamiast tego (albo jednoczesnie) by miala WiFi w celu latwiejszego transferu filmu na smartfona. Fajnie by bylo, zeby kamere mozna bylo podlaczyc przez kabel ze zwykla koncowa jak do smartfona czy Micro USB albo USB-C.
Wyczytalem tez, ze lepiej jak kamera ma kondensator zamiast akumulatora bo ma szanse dluzej pozyc.
Myslalem o Viofo WR1 chociaz ma jakies "mini USB".
Czy ktos ma jakies propozycje? Pewnie wszystkie wymagania spelniaja tylo produktu typu "panie tak to tylko w Erze" ale moze jest cos podobnego...

Pozdrawiam,
Marcin

ja mam Mobius Active Cam do tego przedłużacz do obiektywu z ebaya, sam obiektyw ma ok 1,5cm średnicy przymocowany do osłony czujnika deszczu, kamerka powyżej tak, że widoczna tylko ze środka. Można się podpiąć telefonem kablem mini usb- micro usb.

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-11-22 11:29:25
Autor: tck
Mala, dyskretna kamera

Użytkownik "tck" <tck@top.Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości news:ov3j2n$29q$1node1.news.atman.pl...

[...]

*Action Cam nie active
tutaj filmik z podobnym rozwiązaniem
https://www.youtube.com/watch?v=9qx5fgy8f28

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-11-22 20:38:21
Autor: Axel
Mala, dyskretna kamera

"tck"  wrote in message news:ov3ji5$2ph$1node1.news.atman.pl...
[...]

Też mam Mobiusa w samochodzie od kilku lat i bardzo dobrze się sprawuje. Kamerka wielkości pudełka zapałek, w dodatku do szyby skierowaną najmniejszym bokiem.

--
Axel

Mala, dyskretna kamera