Mala firma, 6-8 numerow, jaka siec wybrac?

Data: 2011-09-01 02:01:55
Autor: gsm
Mala firma, 6-8 numerow, jaka siec wybrac?

Jestem w T-Mobile i mnie przerazaja, co dwa lata gorsza oferta
a Wy jakie macie dla firm w innych sieciach

Generalnie zalezy mi na cyms zblizonym do:
3 x abonamant 140 - pakiet wartosciowy, te dzwonia w firmie za darmo i mile widziane jakies tanie polaczenia np z 10 wybranymi lub darmowe do wszystkich w sieci
3 x abonament 20 - pakiet wartosciowy - te dzwonia tylko w firmie i za darmo
2 x tzw linia firmowa ktora za darmo przekierowauje rozmowy pomiedzy wybranymi nmerami z pozostalych

Mala firma, 6-8 numerow, jaka siec wybrac?