Mała gotóweczka bez Belki - jak?

Data: 2009-06-28 09:12:42
Autor: KaeM
Mała gotóweczka bez Belki - jak?
Jakie konto/lokatę poradzilibyście człowiekowi ze skromnym zapasem 10 000 zł? Na dzień dzisiejszy tyle się dzieje na rynku bankowym. Interesuje mnie bezpłatność konta/lokaty, okres założenia na powiedzmy kilka dni z możliwością przedłużenia. Przez najbliższe pół roku w/w gotówka może leżeć na koncie. Analizowałem lokatę Killer 10-dniową, gdzie  przy wpłacie 1950 zł po 10 dniach z każdej lokaty miałbym 2,48zł zysku, podatek Belki nie byłby pobierany.
Na chwilę obecną mam istniejące konta z mBanku, Inteligo oraz Lukas Banku. Podpowiedzcie proszę, czy jest bardziej atrakcyjna lokata, aniżeli bezpłatny Killer?

Data: 2009-06-28 09:19:33
Autor: Kamil Jońca
KaeM <mail@mail.pl> writes:

Jakie konto/lokatę poradzilibyście człowiekowi ze skromnym zapasem 10
000 zł? Na dzień dzisiejszy tyle się dzieje na rynku

Rachunek oszczędnościowy w Eurobanku lub lokata jednodniowa w getinie.
Dla porządku wspomnę też o Lokacie optymalnej w Open Finance, choć
osobiście uważam, że tam US jednak może się doczepić. KJ

--
Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

Data: 2009-06-28 11:07:01
Autor: Pete
W dniu 28.06.09 9:19, Kamil Jońca pisze:
KaeM<mail@mail.pl>  writes:

[...]

Jeśli ma się doczepić, to się doczepi Noble. Klient nie jest płatnikiem podatku.
To jest obowiązek banku a nie klienta.

--
Pete

Data: 2009-06-28 11:29:44
Autor: Kamil Jońca

KaeM<mail@mail.pl>  writes:

[...]

Dobrze. Powiedzmy, że w trakcie trwania lokaty Noble dostanie info, że
jednak podatek się należy[1]. Myślisz, że go nie potrąci? A jeśli
potrąci, to na jaki punkt regulaminu/ustawy/łotewer się powołasz
składając reklamację lub idąc do sądu?
KJ

[1] - czasami w dyskusjach przewijało się, że odsetki mają być
"postawione do dyspozycji", ale w UoPDoF nie znalazłem odpowiedniego
zapisu. Może jest w innej ustawie?  --
GNU is Not Unix

Data: 2009-06-28 11:57:45
Autor: Pete

KaeM<mail@mail.pl>   writes:

[...]

Moment moment.
Pisałeś, że US może się doczepić.
US nie ma nic do Twoich pieniędzy.
Natomiast, jeśli NB się nagle obudzi, to oczywiście ma prawo pobrać podatek(*).

Natomiast, jeśli lokata się zakończy i wycofasz swoje środki, to juź pozostanie problem (i koszt) NB.
Ciebie nikt nie obciąży podatkiem.

(*)
Nie czytałem umowy/regulaminu tej lokaty, nie mam pojęcia czy są tam zapisy dotyczące tej kwestii.

--
Pete

Data: 2009-06-28 12:22:54
Autor: Kamil Jońca
Mała gotóweczka bez Belki - jak?
Pete <nobody@nowhere.com> writes:

W dniu 28.06.09 11:29, Kamil Jońca pisze:
Pete<nobody@nowhere.com>  writes:

[...]

[...]

Co do tego się zgadzamy.

(*)
Nie czytałem umowy/regulaminu tej lokaty, nie mam pojęcia czy są tam
zapisy dotyczące tej kwestii.

No właśnie dla mnie jest to mocno niejasne (co jest np. "Okresem
umownym" dla tej lokaty wg
https://lokaty.open.pl/dokumenty/Regulamin.pdf ?

Ale jak wtedy traktuje par.7 odsetki kapitalizowane codziennie?
np. co się stanie, gdybyśmy zadysponowali zgodnie z pkt. 3 tego
paragrafu? Wypłaciliby odsetki za ostatni dzień lokaty? IMO powinni bo
odsetki za wcześniejsze dni zostały już wcześniej dopisane do kapitału

Czy OF miało już lokatę której okres kapitalizacji był krótszy niż okres
lokaty?  Miał ktos taką i może się podzielić wrażeniami?
KJ

--
Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
(C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

Data: 2009-06-28 14:13:29
Autor: Pete
W dniu 28.06.09 12:22, Kamil Jońca pisze:
Pete<nobody@nowhere.com>  writes:

W dniu 28.06.09 11:29, Kamil Jońca pisze:
Pete<nobody@nowhere.com>   writes:

[...]

Dobrze. Powiedzmy, Ĺźe w trakcie trwania lokaty Noble dostanie info, Ĺźe
[...]

"Okres umowny – okres na jaki została założona lokata;"

[...]

Myślę, że istotny jest zapis:
"Skutek zerwania Lokaty przed okresem na jaki została założona -
Kapitał Lokaty pomniejszony o kwotę stanowiącą równowartość 70% odsetek naliczonych w trakcie trwania Lokaty"

--
Pete

Data: 2009-06-28 15:39:46
Autor: Kamil Jońca
[...]

Skąd to?
KJ

--
GNU is Not Unix

Data: 2009-06-28 19:30:54
Autor: Pete

https://lokaty.open.pl/dokumenty/Lokata_pdf_67.pdf

--
Pete

Data: 2009-06-28 20:20:37
Autor: Kamil Jońca
[...]

Hmm, no to znaczy że open poszedł w ślady aliora i multi. Ja w swojej
wersji, ściągniętej 2009/06/25 11:44 mam w tym miejscu =======================================================
Odsetki należne w przypadku zerwania lokaty               Brak odsetek
przed okresem lokaty, na jaki została założona              =======================================================

Bardzo to interesujące.
Ciekawe czy to jest wynik śledzenia dyskusji na grupie. No i ciekawe
kiedy podmienili  ...

KJ

--
The world is coming to an end.  Please log off.

Autor: Piotr Łącz
Utworzony: 26.06.2009 16:07:27
Zmieniony: 26.06.2009 16:07:27

--
Pete

Autor: Piotr Łącz
Utworzony: 26.06.2009 16:07:27
Zmieniony: 26.06.2009 16:07:27

U mnie:
Utworzony: 23.6.09 10:48:12
Zmieniony: 23.6.09 10:48:12

Autor ten sam.

KJ

--
można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.

Data: 2009-06-28 09:27:20
Autor: eclip
Mała gotóweczka bez Belki - jak?
Witam,
1.10% na start - lokata internetowa Open Finance (tylko raz i tylko do 5000 zł
na 8,1% netto lub 1300 zł i masz 10% netto bez belki)
2.Lokata Optymalna Open Finance 6,5% netto 3m,6m,12m
3.Lokata Codzienna Getin Bank 6% bez belki (trzeba się raz pofatygować do banku)
4.Eurobank 6& 7 dni (trzeba posiadać konto)
5.Aukcje lokat Millennium (w czwartek wchodziły ofert 6,9% przy 800 zł bez
belki ale lokata jest na 15 dni do następnej zostaje 6 dni na 3% lokacie
mlillenet (trzeba posiadać konto)
6.Alior lokata nocna 8% połowy środków(trzeba posiadać konto)

Pozdrawiam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

Data: 2009-06-28 12:12:56
Autor: Oli
eclip napisał:

1.10% na start - lokata internetowa Open Finance (tylko raz i tylko do 5000 zł
  tylko na 7dni - zysk 1.32 zł !!
Nie wiem tylko czy Noble bank jak odsyła pieniądze to pobiera jakieś opłaty ;). Ktoś to już przerabiał ?

3.Lokata Codzienna Getin Bank 6% bez belki (trzeba się raz pofatygować do banku)
  do 15 tys na lokacie ale można założyć ich pięć

6.Alior lokata nocna 8% połowy środków(trzeba posiadać konto)
  czyli 4.08% w skali roku, bo druga połowa 0%, niech się wstydzą

--
  Oli

Data: 2009-06-28 12:24:25
Autor: Kamil Jońca
Mała gotóweczka bez Belki - jak?
Oli <OlisadebeF@aol.com> writes:

[...]

3.Lokata Codzienna Getin Bank 6% bez belki (trzeba się raz pofatygować do banku)
 do 15 tys na lokacie ale można założyć ich pięć

Chyba ci się z Rachunkiem oszczędnościowym w EB pomyliło. Max kwota lokaty w getinie to 14 KPLN i można ich mieć nieograniczoną
liczbę.

KJ

--
Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
        -- Mike Coleman

Data: 2009-06-29 07:25:29
Autor: xbartx
Dnia Sun, 28 Jun 2009 12:12:56 +0200, Oli napisał(a):

eclip napisał:
6.Alior lokata nocna 8% połowy środków(trzeba posiadać konto)
  czyli 4.08% w skali roku, bo druga połowa 0%, niech się wstydzą

Zestawiasz lokaty antybelkowe ze zwykłym RORem i się dziwisz? IMO oferta A jest dobra, jeżeli ktoś chce mieć kasę pod ręką, bo przy okazji, coś tam zawsze na niej zarobi. Z ROR to jeszcze w EB jest 6,06 ale bez dziennej kapitalizacji.

Data: 2009-06-29 09:31:28
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 29 Jun 2009 07:25:29 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

[...]

ROR w EB jest na 5,05%. Rachunki oszczędniościowe są na 6,06% z dzienną
kapitalizacją.

--
Kojer

Data: 2009-06-28 13:19:25
Autor: Marcin P.
eclip pisze:

3.Lokata Codzienna Getin Bank 6% bez belki (trzeba się raz pofatygować do banku)

A czy tę lokatę można założyć przez Internet gdy ma się e-getin?

--
Marcin

Data: 2009-06-28 14:54:44
Autor: Karol Y
Mała gotóweczka bez Belki - jak ?
3.Lokata Codzienna Getin Bank 6% bez belki (trzeba się raz pofatygować
do banku)

A czy tę lokatę można założyć przez Internet gdy ma się e-getin?

Można, dwoma kliknieciami. Masz e-getin i nie zaglądałeś do zakładki "lokaty"?

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-06-28 18:29:19
Autor: Marcin P.
Karol Y pisze:
Można, dwoma kliknieciami. Masz e-getin i nie zaglądałeś do zakładki "lokaty"?

Jakbym miał to bym nie pytał :)

--
Marcin

Data: 2009-07-07 16:58:59
Autor: Marcin P.
Karol Y pisze:

A czy tę lokatę można założyć przez Internet gdy ma się e-getin?

Można, dwoma kliknieciami. Masz e-getin i nie zaglądałeś do zakładki "lokaty"?

Mam już e-getin i jakoś nie widzę możliwości założenia lokaty codziennej, nie ma jej na liście :(

--
Marcin

Data: 2009-07-07 18:04:30
Autor: Valdi.Pavlack
Mała gotóweczka bez Belki - jak?
"Marcin P." news:h2vodq$pb$1nemesis.news.neostrada.pl

Mam już e-getin i jakoś nie widzę możliwości założenia lokaty
codziennej, nie ma jej na liście :(

Bo można ją już założyć tylko i wyłącznie w oddziale... Ktoś po prostu się w
tym banku z osłem na mózgi pozamieniał bo inaczej tego wytłumaczyć nie
potrafię.

Data: 2009-06-28 15:57:21
Autor: Darek
Marcin P. pisze:
eclip pisze:

3.Lokata Codzienna Getin Bank 6% bez belki (trzeba się raz pofatygować do banku)

A czy tę lokatę można założyć przez Internet gdy ma się e-getin?

Można

Darek

Data: 2009-06-28 15:33:15
Autor: KaeM
eclip pisze:
3.Lokata Codzienna Getin Bank 6% bez belki (trzeba się raz pofatygować do banku)

Powyższa zapowiada się najciekawiej. Czy wizyta w banku będzie zakończona założeniem dodatkowego konta (oby nie!), czy tylko podaniem danych osobowych do otwarcia w/w lokaty jedno-dniowej + podanie nr-u rachunku, na który będą miały zostać zwrócone pieniądze po zakończeniu lokaty?

Data: 2009-06-28 16:46:24
Autor: Bogusław Faja
Dnia Sun, 28 Jun 2009 09:12:42 +0200, KaeM napisał(a):

[...]

Na http://lepszalokata.pl możesz policzyć optymalne kwoty na lokaty, aby
Belka była jak najniższa.

pozdrawiam,

Data: 2009-06-28 21:30:10
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Bogusław Faja" <zymen@zymendot.net> napisał w wiadomości news:z15dzpfrl4jk$.1j1753y8rngbb.dlg40tude.net...
Na http://lepszalokata.pl możesz policzyć optymalne kwoty na lokaty, aby
Belka była jak najniższa.

formularze i javascript potrafą sporo, poczytaj trochę...

moja stronka http://zlokaty.prv.pl
liczy na bieżąco, można dostosować kwotę
poprostu klikając na przyciski dodawania
wszystko na jednej stronie bez przeładowywania strony

ile się chce okresów, od jakiego się chce miesiąca
czasami ilość dni w miesiącu może sporo namieszać

Data: 2009-06-29 08:14:15
Autor: Bogusław Faja
Dnia Sun, 28 Jun 2009 21:30:10 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

ROTFL ;>

Aż trudno cokolwiek skomentować.

pozdrawiam,

Data: 2009-06-29 10:01:12
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Bogusław Faja" <zymen@zymen.net> napisał w wiadomości news:3ioxyijc2hnp$.17zgylwo85bxs.dlg40tude.net...
[...]

nie komentować, poduczyć się trochę z podstawiania danych do formularzy poprzez javascript

Data: 2009-06-29 12:01:00
Autor: Bogusław Faja
Dnia Mon, 29 Jun 2009 10:01:12 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

Kolego, pouczasz innych nie wiedząc dlaczego zostały poczynione takie
wybory. Nie wiem jak Ty, ale trochę nie lubię jak ktoś instruuje mnie o
konieczności 'poduczenia' się. Nie znamy się, nie znasz moich umiejętności, ani ja Twoich, a odnosisz się
do mnie w taki sposób. Javascript ma swoje wady, ma swoje zalety. Ja uważam, że wady są większe
niż zalety. I to był mój wybór. pozdrawiam,

Data: 2009-06-29 15:50:04
Autor: zlotowinfo
[OT] Mała gotóweczka bez Belki - jak?
Użytkownik "Bogusław Faja" <zymen_out_@_out_zymen.net> napisał w wiadomości news:1gq103ioo95kz.11qhotdan693m.dlg40tude.net...
[...]

przepraszam skoro uraziłem
teraz rozumiem że strona została zbudowana na szybko, by coś zawiesić na wykupionej domenie, nie sądzę że rejestrowałeś domenę by zrobić tak banalny kalkulator, zwykłym formularzem, który każdy webmaster można stworzyć w ciągu kilku minut

Javascript ma swoje wady, ma swoje zalety. Ja uważam, że wady są większe
niż zalety. I to był mój wybór.

ma pewne wady to prawda, co nie znaczy że nie można sobie z nimi poradzić
moja uwaga była błędna o pisaniu do formularzy,
bo przecież używasz tego predefiniowanymi i linkami

zatem czekamy na bardziej rozbudowany kalkulator
nigdy nie lubiłem stron które migały mi przed oczami
gdzie przycisk submit zawsze oznaczał przeładowanie strony
tą wadę ma także kalkulator poczty polskiej

rozumiem logowanie do strony, dodanie komentarza, załadowanie
elementu na serwer, wysłanie maila itp, ale tak banalne obliczenia?

Data: 2009-06-29 17:26:39
Autor: Bogusław Faja
Dnia Mon, 29 Jun 2009 15:50:04 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

Strona została stworzona, bo było zapotrzebowanie. Na szybko, z celem
zawarcia kluczowej funkcjonalności. I tak też właśnie jest. Co do obliczeń po stronie serwera/klienta: jedni chcieliby walidację pól po
stronie klienta, inni dla zwiększenia bezpieczeństwa mają JS wyłączone.
Innym JS zabija komputer stacjonarny... Dyskusja na temat wyższości jednych
świąt nad drugimi.

Czy banalny? Być może. Przynajmniej jakość kodu ma odpowiednią :-) Opinię co do przydatności pozostawiam użytkownikom, którzy jednocześnie nie
są konkurencją. Bo mam wrażenie, że Twoja opinia może być nie do końca
obiektywna.

[...]

Niektóre wady są nierozwiązywalne i o nich właśnie pisałem.
zatem czekamy na bardziej rozbudowany kalkulator
nigdy nie lubiłem stron które migały mi przed oczami
gdzie przycisk submit zawsze oznaczał przeładowanie strony
tą wadę ma także kalkulator poczty polskiej

W takim razie ponad 90% stron w Internecie jest wadliwych. Czyż nie?
rozumiem logowanie do strony, dodanie komentarza, załadowanie
elementu na serwer, wysłanie maila itp, ale tak banalne obliczenia?

Twoja opinia jest subiektywna. Bo czym się różni dodanie komentarza od
wykonania obliczeń? Wykonywanie obliczeń może być cacheowane po stronie
serwera. Ostatecznie będzie ajax (który już częściowo występuje), ale ajax również
ma wady. pozdrawiam,

Data: 2009-06-29 21:28:36
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Bogusław Faja" <zymen_out_@_out_zymen.net> napisał w wiadomości news:1uryle9naxrxx.aumxtnw3turj$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 29 Jun 2009 15:50:04 +0200, zlotowinfo napisał(a):

Strona została stworzona, bo było zapotrzebowanie. Na szybko, z celem
zawarcia kluczowej funkcjonalności. I tak też właśnie jest.

nie było zapotrzebowania, taka strona już dawno była
http://kalkulatorlokat.pl/kalkulator_lokat.php

[...]

z powodzeniem używasz JS na stronie więc twoja strona też by wadliwie działała
zbudowanie tak prostego formularza to pare minut, nie jest koniecznością
szpikowanie stron JS jak ja, więc w czym problem? cóż zrobić że lubię JS
co do mocy obliczeniowej klienta aż tak się nie przejmuj...

Niektóre wady są nierozwiązywalne i o nich właśnie pisałem.

na razie nie znalazłem takowych, wiadomo że sam JS nie zrobi wszystkiego i trzeba się posiłkować conajmniej php

W takim razie ponad 90% stron w Internecie jest wadliwych. Czyż nie?

może źle się wyraziłem, mniej wygodne, ale każdy woli iść na łatwiznę

Twoja opinia jest subiektywna. Bo czym się różni dodanie komentarza od
wykonania obliczeń? Wykonywanie obliczeń może być cacheowane po stronie
serwera.

tym że komentarz się dodaje raz, a obliczenia wielokrotnie,
np. dodając 1zł by przenalizować reakcję w kilku okresach

chciałeś subiektywnie

http://lepszalokata.pl/lokata/oblicz/500,7.00,5000.00,12,M/
mam wolne 5000zł ty mnie zmuszasz do lokowania 4 513,12zł
można sobie darować te groszaki ;p

po zwykłym podzieleniu na 8 części: mam 5286
564*7+1052 daje 5287

może walnij resztę do ostatniej lokaty lub inaczej rozbij
tabela pokazuje że bez optymalizacji mam więcej ;p
to po cholere mam się tym bawić?

jeżeli w twoim kierunku to, raczej źle sformułowałeś
1. Bez optymalizacji, pełen kapitał
2. Z optymalizacją, pełen kapitał
3. Optymalna kwota, niższa od kapitału
4. Optymalna kwota, wyższa od kapitału

wtedy byłby pełny smaczek

Data: 2009-06-29 23:23:22
Autor: Bogusław Faja
Dnia Mon, 29 Jun 2009 21:28:36 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

W podstawowym wymaganym zakresie JS jest niewymagany. Strona bez niego
działa poprawnie.

zbudowanie tak prostego formularza to pare minut, nie jest koniecznością
szpikowanie stron JS jak ja, więc w czym problem? cóż zrobić że lubię JS
co do mocy obliczeniowej klienta aż tak się nie przejmuj...

Możesz napisać, co dokładnie zajmie Ci te "parę minut"? Wybieranie konkretnej technologii tylko dlatego, że jest się jej fanatykiem
uważam za pewnego rodzaju ograniczenie mentalne.
Niektóre wady są nierozwiązywalne i o nich właśnie pisałem.

na razie nie znalazłem takowych, wiadomo że sam JS nie zrobi wszystkiego i trzeba się posiłkować conajmniej php

Jeśli nie znasz wad (nierozwiązywalnych) JS, to staje się jasne, dlaczego
próbujesz mnie namówić na tę technologię.
W takim razie ponad 90% stron w Internecie jest wadliwych. Czyż nie?

może źle się wyraziłem, mniej wygodne, ale każdy woli iść na łatwiznę

Przesada + zauroczenie JS.

[...]

W przypadku podobnych lokat wielu użytkowników wykonuje te same obliczenia.
Warto wtedy mieć co nieco zapisane, żeby za każdym razem nie liczyć.
Obciążenie maszyny klienckiej jednak jest istotne - mimo tego co
sugerujesz.

chciałeś subiektywnie

Chciałem obiektywnie. Mówiłem, że będziesz subiektywnie się wypowiadał, bo
jesteś konkurencją.

http://lepszalokata.pl/lokata/oblicz/500,7.00,5000.00,12,M/
mam wolne 5000zł ty mnie zmuszasz do lokowania 4 513,12zł
można sobie darować te groszaki ;p

Dla kogo jest ta strona? Dla ludzi, którzy próbują zminimalizować belkę,
którzy próbują ugrać na procentach procentów. Podawanie dokładnych danych
można uznać za wadę w niektórych sytuacjach, ale w tym wypadku taki zarzut
jest trochę śmieszny.

[...]

Jeśli tak interpretujesz te faktycznie możesz stracić, zamiast zyskać.
[...]

Punkty 3 i 4 są interesujące. Tylko co one tak właściwie mają znaczyć? W
jakimś celu pole 'Posiadany kapitał' jest. pozdrawiam,

Data: 2009-06-29 23:54:12
Autor: zlotowinfo
[OT] Mała gotóweczka bez Belki - jak?
Użytkownik "Bogusław Faja" <zymen_out_@_out_zymen.net> napisał w wiadomości news:90vinecdg1cb$.jtjva7dhljn9.dlg40tude.net...
chciałeś subiektywnie

oj słówka mi się pop...

Chciałem obiektywnie. Mówiłem, że będziesz subiektywnie się wypowiadał, bo
jesteś konkurencją.

nie jestem konkurencją, chciałem godziwego narzędzia dla własnych potrzeb, sam je sobie zrobiłem i dostosowałem do swoich potrzeb, przeniosłem to co do tej pory miałem w excelu i jestem zadowolony

[...]

stracić? NIE, zarobić minimalnie mniej TAK
optymalizować? TAK, popadać w paranoję NIE

[...]

3 bo może sobie coś kupię skoro i tak zeżreć ma podatek
4 może się sprężę i te kilka złotych dorzucę
chyba dodam w moim kalkulatorku bo twoje podsumowanie mi się spodobało ;p

jakimś celu pole 'Posiadany kapitał' jest.

no tak i tego tyczą się obliczenia 1 i 2
3 i 4 to stwierdzenie że inne kwoty są optymalne

Data: 2009-06-30 00:27:32
Autor: Bogusław Faja
Dnia Mon, 29 Jun 2009 23:54:12 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

Przecież sama próba ucieczki przed Belką jest swego rodzaju popadaniem w
paranoję. Maksymalnie z belki mozesz ugrac około 6% (zakładając, że dla
minimalnych warunków lokaty przekroczysz próg odsetek 2,49 PLN). Ile to
jest z faktycznej kasy? Najgorsze, że aby zaoszczędzić jak najwięcej,
lokaty muszą być jak najmniejsze (oczywiście z pewnymi obostrzeniami). Także nazywanie podawania dokładnych danych paranoją - w takim kontekście -
jest co najmniej w pewnym stopniu zaprzeczaniu samemu sobie.

[...]

Chcesz oszczędzać kasę, minimalizujesz Belkę, ale tak naprawdę, to jeśli
Belki się nie uda zminimalizować, to przejesz kapitał? :>>> To już jest
całkiem irracjonalne. Wg. mnie liczenie Belki nie jest zajęciem samym przed
siebie.

4 może się sprężę i te kilka złotych dorzucę

To znaczy, że kapitał początkowy jest większy, niż podany, czyli, że jedno
z pól zostało wypełnione błędnie.

jakimś celu pole 'Posiadany kapitał' jest.

no tak i tego tyczą się obliczenia 1 i 2
3 i 4 to stwierdzenie że inne kwoty są optymalne

Dlatego mój kalkulator rozbija kapitał na kilka/kilkanaście lokat.
Optymalne kwoty są zazwyczaj nie wyższe niż 1000-1500 zł. Im wyższa jest
minimalna, optymalna, tym mniej się zaoszczędzi na Belce.

pozdrawiam,

Data: 2009-06-30 00:38:22
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Bogusław Faja" <zymen_out_@_out_zymen.net> napisał w wiadomości news:sg56rinykiy7.1g5m5uoxu4yvh.dlg40tude.net...
[...]

irracjonalne jest nieinwestowanie wogóle nadmiaru
miałeś optymalizować, anie odrzucać część kapitału

4 może się sprężę i te kilka złotych dorzucę

To znaczy, że kapitał początkowy jest większy, niż podany, czyli, że jedno
z pól zostało wypełnione błędnie.

trudno, myślałem że się uda, znowu muszę robić po swojemu ;p

Data: 2009-06-30 01:48:16
Autor: Bogusław Faja
[OT] Mała gotóweczka bez Belki - jak?
Dnia Tue, 30 Jun 2009 00:38:22 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[ciach]

Miłego dnia życzę,

pozdrawiam,

Data: 2009-06-30 19:34:55
Autor: zlotowinfo
[OT] Mała gotóweczka bez Belki - jak?
Użytkownik "Bogusław Faja" <zymen_out_@_out_zymen.net> napisał w wiadomości news:sg56rinykiy7.1g5m5uoxu4yvh.dlg40tude.net...

nadal kalkulatorek małoprzydatny, moda na wielookresowe
szczegolnie jednodniowe, u ciebie tylko jeden okres

skoro już zrobiłeś podstawę poświęć kilka minut na dodanie
jednego pola formularza i prostej pętli, odrobinę chęci ;)

Data: 2009-06-30 22:20:56
Autor: Bogusław Faja
Dnia Tue, 30 Jun 2009 19:34:55 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

Pozwolisz, że przestanę odpowiadać na Twoje zaczepne posty. Pozdrawiam,

ps. Jak już skończysz opanowywać JS do perfekcji, to polecam zakup bardziej
wypasionego shift-a i większej kropki.

Data: 2009-06-30 23:59:35
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Bogusław Faja" <zymen_out_@_out_zymen.net> napisał w wiadomości news:wn8iqen040gi$.1v3obrce1u5du.dlg40tude.net...
[...]

ależ nie widzę problemu, ja cię tylko chciałem zmobilizować
bo mi się nie chce tego robić jak już takie coś jest
twoja metoda kalkulacji jest trochę odmienna od modelu na
jakim się wzorowałem, jak już zacząłeś tym torem to nie wiem
czemu nie chcesz poświęcić tych paru minut na dokończenie,
jedno pola formularza i jedna pętla to tak dużo

ps. Jak już skończysz opanowywać JS do perfekcji, to polecam zakup bardziej
wypasionego shift-a i większej kropki.

jest to luźna rozmowa, więc nie widzę takiej potrzeby
rozumiem że na gg też używasz dużych liter
i wszystkich znaków przestankowych, współczuję...

Data: 2009-07-01 10:10:05
Autor: Bogusław Faja
Dnia Tue, 30 Jun 2009 23:59:35 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

Aplikacja będzie rozwijana. Technologia JS niekoniecznie. Chwilowo na
głowie mam większe problemy i najpierw z nimi muszę sobie poradzić. Patrzyłem w kod Twojej strony i uwierz mi, że ja robię to "troszkę"
inaczej. Nie każdy robi oprogramowanie tylko, aby działało.

[...]

Staram się stosować. Luźna rozmowa nie oznacza braku minimalnych zasad.  A jak tam odpowiedź na kwestię tego, że taki kalkulator to kilka minut?
Może jesteś chętny do przyjęcia jakiegoś zlecenia?

pozdrawiam,

Data: 2009-07-01 10:16:08
Autor: Kamil Jońca
[OT] Mała gotóweczka bez Belki - jak?
Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net> writes:

[...]
Możecie się obaj przenieść z tą fascynujacą dyskuksją na priv?
KJ (a ktoś miał nie odpowiadać na napastliwe zaczepki)
--
DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
     crashes, usually just before saving a massive project.  Easily cured by

Data: 2009-07-01 10:59:13
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:877hysx1h3.fsfalfa.kjonca...
Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net> writes:

[...]
Możecie się obaj przenieść z tą fascynujacą dyskuksją na priv?
KJ (a ktoś miał nie odpowiadać na napastliwe zaczepki)

no właśnie podałem mu gg, poniekąd jest OT ;p

Data: 2009-07-01 10:58:21
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Bogusław Faja" <zymen_out_@_out_zymen.net> napisał w wiadomości news:1fl9yow2wj33l$.6mrco1qy5gqu.dlg40tude.net...
A jak tam odpowiedź na kwestię tego, że taki kalkulator to kilka minut?

formularz + pare obliczeń w php raczej nie więcej

jestem koderem, nie stylistą ani grafikiem, co widać...
załadowanie procedur i JS od początku + ew. dodatki php
wielostronicowe witryny to z reguły:
DefineFirst();//nagłówek, menu itp.
treść podstrony
DefineLast();
</script>//stopka
np. http://panel.comze.com/zacisze/ - ma skopane kodowanie krzaczków

Może jesteś chętny do przyjęcia jakiegoś zlecenia?

stronami raczej hobbystycznie, zamiast bezowocnych gier komputerowych, masz jakieś ciekawe propozycje? g461g2824

Data: 2009-07-01 00:24:28
Autor: zlotowinfo
[...]

może jakieś zabezpieczenie?
http://lepszalokata.pl/lokata/oblicz/5001,7.00,5000.00,1,D/