Mała księgowość Rzeczpospolitej a VAT7k poz 22 i 39

Data: 2010-04-12 14:03:16
Autor: Michal
Mała księgowość Rzeczpospolitej a VAT7k poz 22 i 39
Kto wie jak zmusić małą księgowość Rzeczpospolitej do wpisywania danych - z dokumentów wprowadzanych i księgowanych -
w pola 39 i 40 w vat7k? "w tym nabycie od podatników podatku od wartości
 dodanej usług, do których stosuje się art.28b ustawy"

oraz w pole 22
"w tym świadczenie usług, o których mowa w art.100
 ust.1 pkt 4 ustawy"

probowalem roznych kombinacji ale bezskutecznie.

Data: 2010-04-12 22:09:04
Autor: cef
Michal wrote:
Kto wie jak zmusić małą księgowość Rzeczpospolitej
probowalem roznych kombinacji ale bezskutecznie.

A masz najnowszą wersję programu?

Data: 2010-04-13 13:42:27
Autor: niusy.gmlws
Michal wrote:
> Kto wie jak zmusić małą księgowość Rzeczpospolitej
> probowalem roznych kombinacji ale bezskutecznie.

A masz najnowszą wersję programu?

Tak, wersja 16 z 2010 roku z najnowsza aktualizacją z internetu (wersja 16c).

Nie wiem tylko jak księgować dokumenty żeby kwoty pojawiły się w tych polach
a nie tylko w tych co są nad nimi (np. pojawia sie kwota w polu 21 deklaracji
vat7k - dostawa usług poza terytorium kraju ale już nie pojawia mi sie w polu 22
- "w tym swiadczenie usług o ktorych mowa w art 100 ust 1 pkt 4)

To samo mam z polami 37-38 i 39-40

Data: 2010-04-13 13:53:00
Autor: Tomek
Ma³a ksiêgowoœÌ R zeczpospolitej a VAT7k poz 22 i 3 9
Dnia 13-04-2010 o 13:42:27 <niusy.gmlws@gmail.com> napisał(a):

Michal wrote:
> Kto wie jak zmusić małą księgowość Rzeczpospolitej
> probowalem roznych kombinacji ale bezskutecznie.

A masz najnowszą wersję programu?

Tak, wersja 16 z 2010 roku z najnowsza aktualizacją z internetu (wersja  16c).

Nie wiem tylko jak księgować dokumenty Ĺźeby kwoty pojawiły się w tych  polach
a nie tylko w tych co są nad nimi (np. pojawia sie kwota w polu 21  deklaracji
vat7k - dostawa usług poza terytorium kraju ale juĹź nie pojawia mi sie w  polu 22
- "w tym swiadczenie usług o ktorych mowa w art 100 ust 1 pkt 4)

To samo mam z polami 37-38 i 39-40

Może przy księgowaniu musisz wybrać nie tylko NP, ale i NP wewnątrzunijne?

--
Tomek

Data: 2010-04-20 23:33:03
Autor: AM
Mała księgowość Rzeczpospolitej a VAT7k poz 22 i 39
Witam!

[...]

Dostałem dziś odpowiedź od Pana Andrzeja Ciupińskiego jednego z autorów programu (firmy JasLAN - jaslan.pl) na pytanie o VAT 7 i
pozycje 39-40 (art 28b)

"
W programie jest tylko księgowanie do poz. 37 i 38
Poz 39 i 40 należy wypełnić samemu
"

Program umożliwia edycje komórki (pola) po jej kliknięciu.

Pozdrawiam.

Mała księgowość Rzeczpospolitej a VAT7k poz 22 i 39