Mała miejska żmija - Abarth, Twingo?

Data: 2010-03-08 14:00:58
Autor: Rafał Grzelak
Mała miejska żmija - Abarth, Twingo?
fv wrote:

Co polecacie?

Bylo ostatnio porownanie robione przez Maznasa na TVN Turbo.

Twingo tansze, z silnikiem wolnossacym, dobrze jezdzi (jesli wierzyc
takim testom)

Abarth ciut mocniejszy, 1.4T przyjemniej przyspiesza dzieki turbinie,
jest ladniejszy.

Generalnie jakby prowadzacy mial sam placic, to Twingo. Gdyby mial
'dostac' auto, to 500.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-03-08 14:04:52
Autor: fv
Rafał Grzelak wrote:
Bylo ostatnio porownanie robione przez Maznasa na TVN Turbo.

I właśnie ono mnie zainspirowało do poszukiwań ;-)

--
fv

Data: 2010-03-08 19:38:19
Autor: Rafał Grzelak
fv wrote:

Rafał Grzelak wrote:
> Bylo ostatnio porownanie robione przez Maznasa na TVN Turbo.

I właśnie ono mnie zainspirowało do poszukiwań ;-)

Jeszcze Clarkson jezdzil TwingoRS w ostatnim sezonie TG.

Ja osobiscie wzialbym Twingo, albo dozbieral i Abarth Grande Punto.

Oczywiscie gdybym wpadl kiedys na pomysl wywalenia takiej kasy na takie
male auto ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-03-10 20:29:18
Autor: Ludvigus
Twingo?
Some day 2010-03-08 19:38, some human being called *Rafał Grzelak* claimed...
fv wrote:

Rafał Grzelak wrote:
Bylo ostatnio porownanie robione przez Maznasa na TVN Turbo.
I właśnie ono mnie zainspirowało do poszukiwań ;-)

Jeszcze Clarkson jezdzil TwingoRS w ostatnim sezonie TG.

....to dopowiedź, co z nim zrobił :o ..a całkiem nowiuśkie autko było i w Morzu wylądowało :D

Pozdr.,
--
|____ UDVIGUS greetz you!   me_gg: 783307   me_mail: ludvigus AT op DOT pl

Data: 2010-03-11 10:39:50
Autor: Rafał Grzelak
Ludvigus wrote:

Some day 2010-03-08 19:38, some human being called *Rafał Grzelak*
claimed...

...to dopowiedź, co z nim zrobił :o ..a całkiem nowiuśkie autko było
i w Morzu wylądowało :D

E tam. Mnie i tak by sie nie przydal - kierownice mial po zlej stronie.
:>>

Widocznie TG ma spory budzet :)

--
Pozdrawiam, Rafał.