Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.

1 Data: Luty 13 2012 13:48:21
Autor: Lucjan
Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.
Kupiłem Mitsubishi Pajero Pinin za 12.000 zł i jest zajebista.

--

2 Data: Luty 13 2012 14:57:46
Autor: Maciek
Re: Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.
Dnia Mon, 13 Feb 2012 13:48:21 +0000 (UTC), Lucjan napisał(a):

Kupiłem Mitsubishi Pajero Pinin za 12.000 zł i jest zajebista.

Ale to nie terenowka :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

3 Data: Luty 15 2012 12:47:42
Autor: PaweL
Re: Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka?
Opisz nam Lucjanie jak włączasz reduktor w tej swojej "terenówce".

4 Data: Luty 15 2012 13:56:39
Autor: Andrzej Ruczkowski

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:14i0mswul5rj4$.13vubiqqxx6f8$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 13 Feb 2012 13:48:21 +0000 (UTC), Lucjan napisał(a):

Kupiłem Mitsubishi Pajero Pinin za 12.000 zł i jest zajebista.

Ale to nie terenowka :)

No i co z tego:-). A np. taki Suzuki Jimny, niby kurdupel, mały, niewygodny, wersja fabryczna bez blokady, a mimo wszystko użytkownicy chwalą go i to szczególnie za możliwości terenowe. W sumie chyba nie chodzi o to, czy coś tam jest "prawdziwą" terenówką czy nie, tylko czy spełnia oczekiwania nabywcy. A jak widać Lucjan jest zadowolony.

5 Data: Luty 15 2012 14:04:25
Autor: PaweL
[...]

Chodzi o to że słowo "terenówka" nie oznacza samochodu przystosowanego do
jazdy w terenie zabudowanym, a oznacza pojazd  zdolny do jazdy poza drogami,
w piachu, błocie, na stromych podjazdach. Taki Suzuki Jimny wyposażony w
reduktor umożliwia jazdę w trudnym terenie (po założeniu odpowiednich opon),
a Pinin spali sprzęgło i na tym się jazda zakończy.

6 Data: Luty 15 2012 14:55:43
Autor: Andrzej Ruczkowski

Użytkownik "PaweL" <lespawmalpa@interia.pl> napisał w wiadomości news:jhgaij$mu$1usenet.news.interia.pl...
> [...]

Chodzi o to że słowo "terenówka" nie oznacza samochodu przystosowanego do jazdy w terenie zabudowanym, a oznacza pojazd  zdolny do jazdy poza drogami, w piachu, błocie, na stromych podjazdach. Taki Suzuki Jimny wyposażony w reduktor umożliwia jazdę w trudnym terenie (po założeniu odpowiednich opon), a Pinin spali sprzęgło i na tym się jazda zakończy.

Oczywiście wiem o co Ci chodzi i całkowicie się z Tobą zgadzam. Nie mniej jednak teren terenowi nie równy, i być może Lucjan niczego więcej nie oczekiwał ponad to co oferuje Pinin, niestety nie napisał co dla niego oznacza teren:-). A tak a propo's Jimniaka, miałem okazję przejechać się nim w terenie, konkretnie strome podjazdy, niewielkie (tak do 1/3 koła) błoto, ostatnio śnieg (nawet do około 50cm) i takie zwykłe, wyboiste drogi poza asfaltem, i to wszystko na "zwykłych" oponach. No i po tych doświadczeniach i po przeprowadzce na wieś postanowiłem kupić sobie właśnie ten samochód, i najprawdopodobniej tak też się stanie i marki nie zmienię:-). Po prostu w świetle moich oczekiwań ten sprzęt sprawdza się na 100%, niezależnie od tego czy jest to terenówka, czy tylko terenówka do terenu zabudowanego:-)
Pozdrawiam
Andrzej

7 Data: Luty 16 2012 14:30:52
Autor: Maciek
Dnia Wed, 15 Feb 2012 14:55:43 +0100, Andrzej Ruczkowski napisał(a):

No i po tych doświadczeniach i po przeprowadzce na wieś postanowiłem
kupić sobie właśnie ten samochód, i najprawdopodobniej tak też się stanie i
marki nie zmienię:-)

Jimny to fajna zabawka, ale trzeba miec 160 cm wzrostu zeby sie w nim w
miare wygodnie zmiescic.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

8 Data: Luty 16 2012 14:15:17
Autor: Iguan_007
Re: Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.
Pod jakim wzgledem konkretnie ma byc ten Jimny bardziej niegwygodny dla kogos powyzej 160cm?  Mowisz to z praktyki? Ze wzgledu na budowe zapewnia on wiele miejsca nad glowa. Czy ktos ma 160 czy 180 cm ten samochod bedzie taki sam -z zasady niewygodny. Nikt nie kupuje takiego pojazdu pod wzgledem wygody. Maly silniczek dopiero w terenie (z reduktorem) pokazuje pazur, poza terenem pozwala na "toczenie". Mala waga (zaleta w terenie) polaczona z duzymi, prostymi powierzchniami bocznymi czyni go podatnym na boczny wiatr. Krotki rozstaw osi I male zwisy nadwozia sa fajne w terenie ale na drodze, na poprzecznych nierownosciach bedziesz skakal jak pilka. W tym samochodzie nie ma specjalnej wygody ale akurat wzrost ma tutaj malo do rzeczy.

Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

9 Data: Luty 17 2012 08:55:01
Autor: pablo eldiablo
Maciek <docktor@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

> marki nie zmienię:-)

Jimny to fajna zabawka, ale trzeba miec 160 cm wzrostu zeby sie w nim w

Nie zgadzam się. Mam 189cm wzrostu i bardzo miło wspominam 4-dniową jazdę
Jimnym po Majorce. Miejsca może brakować tylko jeśli chcesz podróżować w
więcej osób niż 2, albo jak potrzebujesz bagażnika.

--

10 Data: Marzec 01 2012 16:55:35
Autor: Marek
Re: Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.
Generalnie Suzuki ma wyjątkowy talent do projektowania małych, a zadziornych terenówek - Samuraj, Vitara, Jimny.

Pozdro
Marek

11 Data: Luty 16 2012 02:18:47
Autor: Iguan_007
Re: Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.
Akurat Jimny to jak najbardziej prawdziwa terenowka. W trudnym terenie nie ustepuje Pajero czy Patrolom. Oczywiscie nie pod wzgledem komfortu czy "bojowego" wygladu. Ale niska waga i zdolnosci manewrowania (male gabaryty) czynia z niego prawdziwy pojazd terenowy. I zeby nie bylo ze chwale swoje - nie jezdze Jimny ale jezdze troche w terenie z grupa gdzie jest Jimny.

Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

12 Data: Luty 16 2012 13:07:51
Autor: Andrzej Ruczkowski
Re: Mala, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.

Uzytkownik "Iguan_007" I zeby nie bylo ze chwale swoje - nie jezdze Jimny ale jezdze troche w terenie z grupa gdzie jest Jimny.

Bardzo Ci dziekuje za wypowiedz. Utwierdziles mnie w przekonaniu, ze mój wybór jest trafny.
Pozdrawiam
Andrzej

13 Data: Luty 14 2012 21:47:44
Autor: Adam Płaszczyca
Re: Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.
Dnia Mon, 13 Feb 2012 13:48:21 +0000 (UTC), Lucjan napisał(a):

Kupiłem Mitsubishi Pajero Pinin za 12.000 zł i jest zajebista.

A wiesz, że pajero po hiszpańsku to onanista? :D

--
     ___________ (R)

14 Data: Luty 15 2012 11:53:30
Autor: kamil
On 14/02/2012 20:47, Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Mon, 13 Feb 2012 13:48:21 +0000 (UTC), Lucjan napisał(a):

Kupiłem Mitsubishi Pajero Pinin za 12.000 zł i jest zajebista.

A wiesz, że pajero po hiszpańsku to onanista? :D

A wiedziałeś, że Płaszczyca w języku indian Guarani znaczy "Granadier"?

Kamil

http://bynajmniej.net

15 Data: Luty 16 2012 00:36:41
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 15 Feb 2012 11:53:30 +0000, kamil napisał(a):

A wiesz, że pajero po hiszpańsku to onanista? :D

A wiedziałeś, że Płaszczyca w języku indian Guarani znaczy "Granadier"?

Znaczy altylerzysta/ Może być :D

--
     ___________ (R)

16 Data: Luty 16 2012 09:56:12
Autor: kamil
On 15/02/2012 23:36, Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Wed, 15 Feb 2012 11:53:30 +0000, kamil napisał(a):

A wiesz, że pajero po hiszpańsku to onanista? :D

A wiedziałeś, że Płaszczyca w języku indian Guarani znaczy "Granadier"?

Znaczy altylerzysta/ Może być :D

Zwróć uwagę na E w miejscu A. :)

Kamil

http://bynajmniej.net

17 Data: Luty 16 2012 20:40:31
Autor: 'Tom N'
kamil w <news:jhijrs$qpp$2inews.gazeta.pl>:

[...]

Znaczy się grenadier wyspecjalizowany we wrzucaniu granady do rowu,
ewentualnie z rzadka przerzucaniu jej nad rowem ;-)

--
Tomasz Nycz

18 Data: Luty 17 2012 00:39:45
Autor: marcin
Re: Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.
Znaczy altylerzysta/ Może być :D

moze byc tez leflektor, ożysko i labolatorium.

19 Data: Luty 17 2012 11:00:08
Autor: kamil
On 16/02/2012 23:39, marcin wrote:
Znaczy altylerzysta/ Może być :D

moze byc tez leflektor, ożysko i labolatorium.

I kordła.

Kamil

http://bynajmniej.net

20 Data: Marzec 01 2012 10:44:13
Autor: Sebastian Kaliszewski
marcin wrote:
Znaczy altylerzysta/ Może być :D

moze byc tez leflektor, ożysko i labolatorium.

rabolatorium!

21 Data: Luty 16 2012 11:40:28
Autor: Grejon
[...]

Żeby cie ktoś nie uświadomił co po polsku znaczy Ford :>

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

22 Data: Luty 17 2012 00:10:48
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 16 Feb 2012 11:40:28 +0100, Grejon napisał(a):

A wiesz, że pajero po hiszpańsku to onanista? :D

Żeby cie ktoś nie uświadomił co po polsku znaczy Ford :>

Po polsku? Nic. Po angielsku to 'bród' (od brodzenia, czyli płytkie miejsce
rzeki umożliwiające przeprawę po dnie na drugi brzeg).

--
     ___________ (R)

23 Data: Luty 17 2012 07:14:45
Autor: Grejon
Re: Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.

Po polsku? Nic. Po angielsku to 'bród' (od brodzenia, czyli płytkie miejsce
rzeki umożliwiające przeprawę po dnie na drugi brzeg).

Dobra, dobra. Nie udawaj, że nie słyszałeś, że "Ford g... wort" :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

24 Data: Luty 17 2012 07:43:49
Autor: Marek P.
Grejon wrote:

Po polsku? Nic. Po angielsku to 'bród' (od brodzenia, czyli płytkie
miejsce rzeki umożliwiające przeprawę po dnie na drugi brzeg).

Dobra, dobra. Nie udawaj, że nie słyszałeś, że "Ford g... wort" :)

I nie każda morda pasuje do Forda :)

25 Data: Luty 18 2012 00:45:33
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 17 Feb 2012 07:14:45 +0100, Grejon napisał(a):

Po polsku? Nic. Po angielsku to 'bród' (od brodzenia, czyli płytkie miejsce
rzeki umożliwiające przeprawę po dnie na drugi brzeg).

Dobra, dobra. Nie udawaj, że nie słyszałeś, że "Ford g... wort" :)

Bardzo mi sie podoba, dzięki temu dobre auta mogę kupić w bardzo dobrej
(dla mnie) cenie :D

--

26 Data: Luty 18 2012 09:32:17
Autor: Hants
"Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote in message news:c1.01.3TptWX$0urmike.oldfield.org.pl...
[...]

Nawet jest taki znak. Oniemiałem. :-)
http://g.co/maps/5z8md

Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.